Verbannen

Reacties
    09-10-2015

Citaat Geplaatst door Llkkqq Bekijk reactie
    Subhanallah , ooh wacht ik bedoel Subhanamelk
    Jij liegt over einstein jij wilt laten overkomen dat hij een atheist was dat is een leugen.

Verbannen

Reacties
    04-03-2019

Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Jij liegt over einstein jij wilt laten overkomen dat hij een atheist was dat is een leugen.
    Dat zei je net ook al en toen maakte ik ookal duidelijk dat hij wel degelijk atheist was.

1 jaar voor zijn dood geschreven, het meest recente bericht over het wel of niet bestaan van een God.

Einstein: "Het woord 'God' is voor mij niets meer dan een weergave en gevolg van menselijke zwakheden. De Bijbel is een collectie van eerbiedwaardige maar primitieve verhalen. Het jodendom is als alle andere religies, een vleeswording van primitief bijgeloof"

Verbannen

Reacties
    09-10-2015

1 jaar voor zijn dood geschreven, het meest recente bericht over het wel of niet bestaan van een God.

Einstein: "Het woord 'God' is voor mij niets meer dan een weergave en gevolg van menselijke zwakheden. De Bijbel is een collectie van eerbiedwaardige maar primitieve verhalen. Het jodendom is als alle andere religies, een vleeswording van primitief bijgeloof"
    Hij heeft niet gezegd dat hij een atheist is dat je twijfels over de bijbel hebt betekent niet dat je niet in een god gelooft de best wat je kan zeggen dat hij agnost was.

Verbannen

Reacties
    04-03-2019

Hij heeft niet gezegd dat hij een atheist is dat je twijfels over de bijbel hebt betekent niet dat je niet in een god gelooft de best wat je kan zeggen dat hij agnost was.
    Einstein: "Het woord 'God' is voor mij niets meer dan een weergave en gevolg van menselijke zwakheden.“

MVC Lid

Reacties
    08-04-2017

Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Vertel eens, wrm geloof je niet in God?
    Ik neem aan om de zelfde reden waarom jij niet in die 1000en andere goden gelooft..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

Verbannen

Reacties
    04-03-2019

Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Ik neem aan om de zelfde reden waarom jij niet in die 1000en andere goden gelooft..
    of in spiderman & de tandenfee

Verbannen

Reacties
    09-10-2015

Einstein: "Het woord 'God' is voor mij niets meer dan een weergave en gevolg van menselijke zwakheden.“
    "Science without religion is lame, religion without science is blind." Judge by that quote alone, and you'll probably conclude that Einstein was a believer. In fact, he was full of quotes like this: "In view of such harmony in the cosmos which I, with my limited human mind, am able to recognize, there are yet people who say there is no God. But what really makes me angry is that they quote me for support of such views," he once said, along with "I want to know how God created this world. I am not interested in this or that phenomenon, in the spectrum of this or that element. I want to know his thoughts. The rest are details." https://curiosity.com/topics/was-alb...ist-curiosity/ Jou quote zit ook in het artikel

Verbannen

Reacties
    04-03-2019

"Science without religion is lame, religion without science is blind." Judge by that quote alone, and you'll probably conclude that Einstein was a believer. In fact, he was full of quotes like this: "In view of such harmony in the cosmos which I, with my limited human mind, am able to recognize, there are yet people who say there is no God. But what really makes me angry is that they quote me for support of such views," he once said, along with "I want to know how God created this world. I am not interested in this or that phenomenon, in the spectrum of this or that element. I want to know his thoughts. The rest are details." https://curiosity.com/topics/was-alb...ist-curiosity/ Jou quote zit ook in het artikel
    Zelfde artikel;

Though the child of entirely irreligious (Jewish) parents," Einstein wrote, "I came to a deep religiousness, which, however, reached an abrupt end at the age of twelve. Through the reading of popular scientific books I soon reached the conviction that much in the stories of the Bible could not be true. The consequence was a positively fanatic [orgy of] freethinking coupled with the impression that youth is intentionally being deceived by the state through lies; it was a crushing impression. Mistrust of every kind of authority grew out of this experience [...] an attitude that has never again left me."

If the letter he wrote at the end of his life to an author of a book on Judaism was any indication, that attitude never did leave him. "The word God is for me nothing more than the expression and product of human weakness, the Bible a collection of honorable, but still purely primitive, legends which are nevertheless pretty childish. No interpretation, no matter how subtle, can change this for me," he wrote in January of 1954, just a year before his death.

Verbannen

Reacties
    24-05-2017

Wil je mijn aandacht ofzo? Heb ik ooit tegen jou gesproken?

Verbannen

Reacties
    26-07-2016

Zegt degene die ons zou kunnen op eten als het kon ahahahhaa

Ik zou jou (jullie?) op willen eten als het kon?

Geweldig!

Maar helaas. Ik geef de voorkeur aan een speklapje (van een varken) in plaats van een halalle moslim. Wat mij betreft ben je helemaal safe!

MVC Lid

Reacties
    08-04-2017

Wil je mijn aandacht ofzo? Heb ik ooit tegen jou gesproken?
    Probeer je me te overrompelen door bijdehand te doen.. wil je mij de mond te snoeren ofzo ??

MVC Lid

Reacties
    08-04-2017

Maar goed wat habibi al zei..monotheïsme is bijna atheisme met het ontkennen van alle goden op 1 na.

Verbannen

Reacties
    26-07-2016

Neen, er is slecht 1.

Ja, Wodan. Maar ik ben geen Scandinaviër.

Verbannen

Reacties
    24-05-2017

Probeer je me te overrompelen door bijdehand te doen.. wil je mij de mond te snoeren ofzo ??
    Kweet niet Wrm je tegen me spreekt terwijl.ik nog nooit tegen je heb gesproken

Verbannen

Reacties
    24-05-2017

Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Ja, Wodan. Maar ik ben geen Scandinaviër.

Ok german