1. #16
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Ik gebruik paula’s Choice producten. Ik heb een redelijk egale huid echter rondom mijn menstruatie gaan Mn hormonen raar doen en krijg k weleens een bult, echt vreselijk!!! Bleef soms echt weken zitten! Maar sinds paula’s Choice ben ik er vanaf. Ik gebruik BHA producten als exfoilant en ik gebruik 3 keer per week retinol, ik heb een goede soort van spot treatment van Paula, had t idee dat het in het begin wat deed, maar dat hield snel op. Gebruik nu van eucerin en die werkt echtttt top! Is een soort van tube. En ik doe sinds kort ananas persen en het water in een pot, eerst vullen met wattenschijfjes zodat ze alles opnemen en dan in koelkast zetten, elke avond over je gezicht nadat je het gereinigd hebt, kost weinig maar je gaat echt verschil zien. In ananas zitten namelijk bepaalde zuren AHA die je kunt kopen maar dit is prima, als je gezicht er heftig op reageert kun je eventueel 20 min laten zitten en dan afspoelen. Anyway je kan er alles over lezen op internet.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  2. #17
    ...

    Reacties
    289
    04-12-2008

    Water drinken.
    En een goede reiniging van de huid zowel s'ochtends als s'avonds. Regelmatig scrubben (1x per week). Goede nachtcreme ( deze zorgt voor de voeding van de huid), en een dagcreme ( liefst met uv bescherming) deze zorgt voor de bescherming van de huid. En let op je voeding.