1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-03-2019

    Mensen

    Lieve mensen ik ben opzoek naar hulp wie kan me helpen ik heb het totaal niet breed ik ben een jonge dame van 21 jaar ik woon alleen en heb voor de rest geen familie in deze stad bij wie ik terecht kan zijn er mensen die me misschien kunnen helpen?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    235
    21-02-2011

    Dan ga je naar jouw ouders toe!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1
    19-03-2019

    Moe je gaan trouwen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-03-2019

    Als je niks weet moet je niet praten gappiee als jr betere info wil om verder te lullen pb me dan krijg je echte informatie oke grote jongetje

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-03-2019

    Meid kom dat in me face zeggen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    528
    14-12-2008

    Heb aangeboden om te helpen met boodschappen maar daar
    Reageert ze niet op

    Ze wil alleen geld
    Dus oplichter weha

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-03-2019

    Jou leven

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-03-2019

    Wat lul je nou grapjas heb ik jou gesmeekt om fucking geld nee toch heb ik lopen aandringen op geld om gesmeekt nee toch maar zit niet elke dag als jou op deze site en kwam alleen hier voor hulp en alhamoulilah zijn er mensen die wel helpen en me ook echt hebben geholpen zonder geld te sturen maar langs zijn gekomen dus kom niet onwetend praten hoop dat je daar gestraft voor woord

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-03-2019

    Luister diegene die me geholpen heeft heeft alle bewijs gekregen die die persoon vroeg en ik heb genoeg gereageerd hele lieve mensen die een dua hebben gedaan en dat is voldoende ik push niemand om geld en vroeg ook niet om geld persee te sturen had liever spulletjes gewild Maarja der zitten ook super veel viezerikken in deze groep dus ik krijg niet alleen berichten binnen van mensen die willen helpen neeem aan dat je dat wel kan begrijpen en door zoveel berichten ga je in de war raken en je weet niet meer welke je hebt geopend maar dat iemand komt zeggen fake dit dat oplichter hou je oordeel bij je want ik heb seker niemand opgelicht en ik kom met harde bewijzen en vraag niemand om bedragen naar me te sturen

  10. #10
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Dit soort mensen die kritiek hebben op mensen in nood moet je diep in een put stoppen waar niemand hen hoort.. Is er iemand in nood dan helpen wij!. zo niet zwijg..

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-03-2019

    Ik gun het niemand maar hoop echt oprecht dat diegene die zo een grote mond hebben op een dag weken moeten leven van een pak drinken en niemand heeft die hun helpt geloof me geen pretje dan ga je heel anders nadenken vergeeet niet zoiets kan iedereeeen overkomen al ben je de rijkste persoon op de wereld je kan op de ene dag heel arm zijn Alles met de wil van Allah SWT

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-03-2019

    Nou er zijn indd hele vieze mensen die heb berichten maar ik heb ook echt mensen tussen gehad die mij oprecht hebben geholpen wollah dus goeie mensen zitten hier ook tussen