1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Zie je hoe Nederlanders jou indoctrineren om hetzelfde als hun te denken en te gedragen.
    Ik schuif de schuld in de schoenen van wildebertram
    Dr is niet grappig zijn maar gewoon oorlog voeren tegen nazi's. Oog om oog tand om tand principe waar jij niet in gelooft als de murtad die je bent.
    Je richt je meer op je trots tegenover mnl leden terwijl de slachtoffers je niet boeien. Je staat tegenover ze maar je lijkt veel op ze a lihoudi. Ironie
    If you 'don't know', Allah knows.

  2. #17
    Redactie

    Reacties
    73.296
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Gerucht 'schietpartij bij een moskee' zoals voorzitter RMMN dit live zei bij NOS, gaa

    Said Bouharrou, voorzitter van de Raad van Marokkaanse Moskeeën Nederland (RMMN), zei live bij de NOS dat er geschoten was nabij een moskee





    Voor de duidelijkheid willen wij even berichten dat dit géén nieuwe schietpartij is, maar over dezelfde schietpartij gaat. De Utrechtse woordvoerder van de politie heeft bevestigd dat er géen nieuw incident is.

    Nourdeen abu Bilal Wildeman legde op Twitter duidelijk met afbeelding uit dat het wel in de buurt is van een moskee, maar dat het om hetzelfde incident gaat waar we eerder over berichten:


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    296
    17-05-2017

    @Convicted.
    Geen woorden vuil maken aan die seigneur Iswa. Recent opperde hij op dit forum dat homo's van de flat gegooid mochten worden wat hem betreft. Kortom, die man/puber heeft grote emotionele problemen.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    FOK die slachtoffers. Ik voel alleen sympathie met moslims die voor de Shariah en Khilafah pleiten. De rest mag van mij met genocide of een natuurramp opgeruimd worden.

    Dachten jullie nou echt dat de passieve houding van de zogenaamde moslim onbestraft blijft?
    Fok de slachtoffers maar wildebertram is zoveel beter om je mee bezig te houden of niet.

    We hebben je door a lihoudi
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #20
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door karimblok Bekijk reactie
    @Convicted.
    Geen woorden vuil maken aan die seigneur Iswa. Recent opperde hij op dit forum dat homo's van de flat gegooid mochten worden wat hem betreft. Kortom, die man/puber heeft grote emotionele problemen.
    Begrijp niet waarom dit forum steeds terroristen toelaten.

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ongelooflijk dit zo dichtbij.
    veel sterkte voor de slachtoffers en hun naasten toegewenst.
    het invoeren van een doodstraf voor dit soort aanslagen zou men moeten overwegen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    ik heb je gezegd dat die iswa een aivdtrol is .

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Het kost geen moeite om wildebertram te linken aan deze aanslag. Dat gaat automatisch. Dat mij niet veel kan rotten wie slachtoffer is heeft te maken met het negeren van het leed van moslims elders op de wereld. Je roept dit zelf over je heen en wij wren degene die jullie waarschuwde. Dus nu mogen jullie op de blaren zitten. Jihad is iets persoonlijk en ik verwacht niks van halve mannen als jij dan alleen kufr en nifaaa.
    een belachelijke reactie..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #24
    Redactie

    Reacties
    73.296
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Alle gewonden in het ziekenhuis

    Onder de gewonden zijn ook mensen die zwaargewond zijn





    Alle personen die gewond zijn geraakt door de schietpartij in een Utrechtse tram zijn inmiddels overgebracht naar het ziekenhuis. Onder de gewonden zijn ook mensen die zwaargewond zijn, zo liet de politie weten.

    De politie kan nog niet zeggen om hoeveel slachtoffers het gaat. Ook over de exacte toedracht en de achtergrond van de dader of daders kan de politie geen mededelingen doen. Volgens woordvoerder Bernhard Jens is de politie nog druk bezig om zicht te krijgen wat er zich precies heeft afgespeeld.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    13
    10-03-2019

    Wauww ongelofelijk in plaats van elkaar te steunen lopen jullie elkaar hier belachelijk te maken.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Het is goed ziek hier.


    Citaat Geplaatst door B.O Bekijk reactie
    Wauww ongelofelijk in plaats van elkaar te steunen lopen jullie elkaar hier belachelijk te maken.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door B.O Bekijk reactie
    Wauww ongelofelijk in plaats van elkaar te steunen lopen jullie elkaar hier belachelijk te maken.
    Laat het vanaf hier. Gewoon negeren
    If you 'don't know', Allah knows.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ik voel in de topic meer hoop dan zorgen vreemd genoeg
    In welke reacties lees jij hoop? Welke hoop? In welke vorm geschreven?

  14. #29
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Er zijn in deze zaak heel, heel veel woorden, maar wat weten we echt ... schietpartij, gewonden, ziekenhuis, trams liggen stil, veel paniek, en dan houd het denk ik wel zo een beetje op.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    'Schietpartij bij een moskee'

    Los van het feit of het waar is of niet betreur ik deze schietpartij ten zeerste.

    Maar waar ik net zo erg betreur is dat said bouharrou van subsidieclub rmmn zich associeert met moskee sayidina Ibrahim.

    Geen enkele moskee in Nederland is aangesloten bij RMMN of voelt zich vertegenwoordigd door RMMN.

    Hoe kan die pannenkoek namens moskeeën nou podium krijgen???

    Dat is net zo erg zorgelijk!!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Hala Madrid y nada mas