1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Zijn nederlandse meide knapper geworde of is mij smaak verandert?

    Ik weet nog vroeger dat ook al vond ik nederlandse meide betere karakter hebbe dan marokaanse ik altijd nog steeds marokaanse vrouwe mooier vond, maar laatste tijd vind ik nederlandse mooier zelfs. Is er iets verandert de laatste tijde want die nederlandse meide zijn echt knap de laatste tijd.

    Voor mij is de keuze echt makkelijk geworde

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    257
    29-11-2018

    Allah Subhanaho wa ta'ala wil Marokkaanse meiden behoeden voor jou. Vandaar dat jouw blik veranderd is

  3. #3
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Lente
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    Je valt op Nederlanders oké en nu.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Altijd zo geweest.
    Brunnetjes [emoji7]

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Loyal Bekijk reactie
    Je valt op Nederlanders oké en nu.
    Ja ok maar ik zeg alleen waarom. marokaanse zijn de weg kwijt


    https://forums.marokko.nl/showthread...374&highlight=

    https://forums.marokko.nl/showthread...692&highlight=

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    55
    22-12-2018

    Ik denk dat je op hun karakter valt. In tegenstelling tot de marokkaanse vrouwen die dit niet hebben. Ik denk dat je nu pas beseft dat je een betere klik kunt hebben met een Nederlandse dan met marokkaanse. Ik heb dit precies maar dan met Turkse vrouwen knapper en betere eigenschappen heb ik gemerkt.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Open minded, vlot, vaak sportief en ontwikkelt, keuze lijkt me simpel.

  9. #9
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Om de 4 jaar veranderd je Smaakpapillen.. Als je gelukt hebt blijft het ongewijzigd..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    Ik weet nog vroeger dat ook al vond ik nederlandse meide betere karakter hebbe dan marokaanse ik altijd nog steeds marokaanse vrouwe mooier vond, maar laatste tijd vind ik nederlandse mooier zelfs. Is er iets verandert de laatste tijde want die nederlandse meide zijn echt knap de laatste tijd.

    Voor mij is de keuze echt makkelijk geworde
    Er wordt er eentje wakker.
    Het zijn over het algemeen, veel serieuzer en intelligente vrouwen. Met een leuke koppie nog en alles op een rij.
    En kijk hoe zij het geloof praktiseren wanneer ze bekeerd zijn, gewoon benijdend en prachtig om te zien.

    In vergelijking met.
    Kroes koppen met hoofddoek die ze als tulband dragen of waar al het haren vandaan komt
    dikke make up hoofdden, met dikke lippenstift en stink monden en gele tanden
    vieze uiterlijk door of lelijkheid of grote dikke neuzen en
    Wegen minimaal 80 kg allemaal, vet puilt er van elke kant uit
    je ziet overal haren op handen, benenen
    Vieze innerlijk en kapsones van hier tot tokio
    Schijnheilig gedrag
    leugen en bedriegen
    voelen zich groot
    STINKEN

    en last but no least, hebben een verleden van hier tot tokio
    De keuze is snel gemaakt!

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Ik vind een Marokkaanse man ook beter bij een Nederlandse vrouw passen. Marokkaanse vrouw past beter bij een Turkse man, een Palestijn of een Irakees.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Postiv Bekijk reactie
    Allah Subhanaho wa ta'ala wil Marokkaanse meiden behoeden voor jou. Vandaar dat jouw blik veranderd is
    Niet alle Marokkaanse vrouwen zijn gelovig of beter dan een Nederlandse vrouw. En niet alle Nederlandse vrouwen zijn ongelovigen.

    Over het algemeen vind ik de Marokkaanse mannen wel beter passen bij de Nederlandse vrouwen, zij vinden daar rust, ze zijn dan vaak ook minder jaloers en hebben daarom minder last van driftbuien.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Trouw gewoon bij wie je rust vindt. Er is niets mis met een Nederlandse zuster of broeder, waar ze ook vandaan komen.

    Hou je niet bezig met wat anderen ervan vinden, het is jouw leven en jouw keuze.

    Iedereen fijne dag nog vandaag, het is lekker weer...

    Wa salaamu alaikum

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    55
    22-12-2018

    Citaat Geplaatst door MohammedDMB Bekijk reactie
    Kom naar Amsterdam, ge kent gelijk aan t werk. Trek string aan
    Whollah marokkaanse Belgen zijn ook rare mensen. Maar met betreft over de marokkaanse vrouwen zijn ze voor mij een no go. Zelfs negers en turken komen erachter dat ze shit vrouwen zijn.
    Ze gebruiken hun alleen voor plezier en daarna worden ze weggegooid. Waarom denk je dat negers en turken met hun eigen soort trouwen?
    Ik hoef geen afgelikte, arrogante, karakterloze kroesenkop. Die denken dat ze wat zijn. Ben klaar met die schijnheilige gedoe geef mij een Nederlandse of Turkse.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    17
    13-03-2019

    Alleen willen die tatas geen afgelikte, behaarde marokkaanse boterham. Dus ga maar alvast suiker kopen voor Khadija. Soort zoekt soort.