1. #31
    Verbannen

    Reacties
    194
    20-09-2018

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Die gekke turk doet of de aanslagpleger eigenlijk hem op de korrel wou nemen.
    Hoezo politiek bedrijven over de rug van 50 afgeschoten mensen.

    https://m.yenisafak.com/en/columns/y...turkey-2046970
    Gekke

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    166
    03-02-2019

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Die gekke turk doet of de aanslagpleger eigenlijk hem op de korrel wou nemen.
    Hoezo politiek bedrijven over de rug van 50 afgeschoten mensen.

    https://m.yenisafak.com/en/columns/y...turkey-2046970
    Jij bent een erg domme pedofiele gekke slaaf van pedofiel geert wilders gay en kunt er gewoon niet tegen dat Erdogan de verkiezingen gaat winnen dankzij die erg domme pedofiele aanslagpleger in nieuw zeeland.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    166
    03-02-2019

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    oof...

    Campagne voeren over lijken.

    Stemmen proberen te winnen met bloed op de vloer.

    Totaal geen respect meer die man,

    En wat wilt hij zeggen, dat de oppositie daar moslims wilt vermoorden?

    Totaal van het padje af.
    Jij bent een erg domme pedofiele respectloze slaaf van pedofiel geert wilders gay en kunt er gewoon niet tegen dat Erdogan de verkiezingen gaat winnen dankzij die erg domme pedofiele aanslagpleger in nieuw zeeland.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Antimoenafikoen Bekijk reactie
    Jij bent een erg domme pedofiele gekke slaaf van pedofiel geert wilders gay en kunt er gewoon niet tegen dat Erdogan de verkiezingen gaat winnen dankzij die erg domme pedofiele aanslagpleger in nieuw zeeland.
    Dus Erdogan kan alleen verkiezingen winnen als er aanslagen op moslims plaatsvinden.
    Hoe dom wil je het hebben.
    No religions of the world is higher than humanity.

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    166
    03-02-2019

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Dus Erdogan kan alleen verkiezingen winnen als er aanslagen op moslims plaatsvinden.
    Hoe dom wil je het hebben.
    Hij zou de verkiezingen al winnen maar dankzij pedofielen als jou en pedofiel tarant gay nog makkelijker erg domme slaaf van pedofiel geert wilders gay.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door dratsaBsuoirolG Bekijk reactie
    De fout is dat we denken dat we dat moeten en mogen doen in een samenleving waar velen nationaliteiten en culturen samenleven en samenkomen,
    daar kan je denken dat je meer bent dan je buurman, maar dat is de basis van wrijving als je dan ook nog denkt dat je mening belangrijker is dan de harmonie in de samenleving,
    ja dan heb je een basis en een recept voor geen goede samenleving.
    De vrijheid van meningsuiting is echt niet het goedheidje dat de meeste denken dat het is, het is een verkapte vorm van je mening doordrukken,
    en de enige die dingen doordrukken zijn vaak dictators en mensen die zich superieur voelen.
    Als je buurvrouw naar buitenkomt en je zegt tegen haar ik vind je outfit niet mooi, ok dat mag je zeggen, maar productief en vruchtbaar is dat het niet,
    de volgende dag zal je buurvrouw dr kop omdraaien of zelf iets zeggen over jouw uiterlijk wat haar niet zint,
    en uiteindelijk gaat het van kwaad tot erger en gaat het nergens meer over.
    Als je de buurvrouw groet en je iets positiefs zegt, en je dat ook vind, zal je eerder een opening vinden bij je buurvrouw (is geen woordgrapje) en zal je zeker wel dichter naar elkaar groeien.
    Dit is feitelijke ervaring boven dat domme giftige "vrijheid van meningsuiting" theorie.
    Absoluut eens, Een beetje vriendelijkheid brengt je een stuk verder dan negativiteit.

    En dat geldt dan uiteraard voor iedereen. Dus in plaats van zich te focussen op homo's en anders-gelovigen, zouden religieuzen zich eens wat meer op de liefdevolle kant van hun religie kunnen richten. Dat zou al een hoop 'fobieën' kunnen voorkomen denk ik zomaar.

    Of verwachten religieuzen dat homo's en anders-gelovigen lief tegen hen blijven, terwijl ze door hen continu worden zwartgemaakt?

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Antimoenafikoen Bekijk reactie
    Jij bent een erg domme pedofiele respectloze slaaf van pedofiel geert wilders gay en kunt er gewoon niet tegen dat Erdogan de verkiezingen gaat winnen dankzij die erg domme pedofiele aanslagpleger in nieuw zeeland.
    Maak toch eens wat photo shop fotos voor mij, dat is veel meer van belang nu.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Absoluut eens, Een beetje vriendelijkheid brengt je een stuk verder dan negativiteit.

    En dat geldt dan uiteraard voor iedereen. Dus in plaats van zich te focussen op homo's en anders-gelovigen, zouden religieuzen zich eens wat meer op de liefdevolle kant van hun religie kunnen richten. Dat zou al een hoop 'fobieën' kunnen voorkomen denk ik zomaar.

    Of verwachten religieuzen dat homo's en anders-gelovigen lief tegen hen blijven, terwijl ze door hen continu worden zwartgemaakt?
    Ik denk dat je elk persoon niet in een meervoud context kan plaatsen.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door dratsaBsuoirolG Bekijk reactie
    Ik denk dat je elk persoon niet in een meervoud context kan plaatsen.
    Ik denk dat de kern van wat ik zeg je ontgaat. Maar uiteraard geldt het niet voor iedereen en zijn er ook genoeg religieuzen die iedereen in hun waarde laten en er wat van zeggen als homo's en anders-gelovigen de hel in worden gewenst.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Ik denk dat de kern van wat ik zeg je ontgaat. Maar uiteraard geldt het niet voor iedereen en zijn er ook genoeg religieuzen die iedereen in hun waarde laten en er wat van zeggen als homo's en anders-gelovigen de hel in worden gewenst.
    Mijn reactie waar jij op reageerde geld voor iedereen.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    344
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door Antimoenafikoen Bekijk reactie
    Jij bent een erg domme pedofiele respectloze slaaf van pedofiel geert wilders gay en kunt er gewoon niet tegen dat Erdogan de verkiezingen gaat winnen dankzij die erg domme pedofiele aanslagpleger in nieuw zeeland.
    Je hebt wat met dat woord...

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "‘Niet alleen de daders zijn verantwoordelijk’, schreef de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlut Cavusoglu op Twitter. ‘De politici en de media die de reeds omvangrijke islamofobie aanwakkeren, zijn dat evenzeer.’ Eerder al had president Recep Tayyip Erdogan gerept van ‘het laatste voorbeeld van het groeiende racisme en islamofobie’. "
    Das wel een aardige uitleg van deze Turkse heren.

    Weten we dus ook meteen waarom die PKK en koerden aanslagen plegen in Turkije.
    Door Koerdenfobie.
    Zo gaat het met haat!
    Haat maakt mensen blind zodat er op gegeven moment in het wilde weg gemaaid wordt.
    We moeten laten zien dat we daar niet aan willen meedoen.
    Juist in deze tijd moeten we samenwerken!
    En al die verschillen tussen mensen die uiteindelijk nergens op slaan, overboord gooien!

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door dratsaBsuoirolG Bekijk reactie
    Ik denk zelf, dat superieuriteits gevoel en visie van de mens de oorzaak is, en buit je dat verder uit dmv een tunnelvisie dan krijg je wrijving en frictie,
    omdat elke aktie die de inferieure mens dan doet, daar legt de superieure mens een vergrootglas op en buit dat uit.
    Ik denk dat dit veroorzaakt wordt doordat hij weet dat we weliswaar allemaal 'gelijkwaardig' zijn, maar niet gelijk
    Allemaal afbuigingen van iets wat we wél weten, maar niet doen!

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Nee hoor hoe kom je er bij heeft er helemaal niks mee te maken jullie alochtoontje toch met jullie complot theorieeen
    Complottheorie vind ik kort door de bocht, alhoewel het er wel naar riekt!
    Spruitjeslucht hoeft niet altijd afkomstig te zijn van spruitjes.
    Meer iets van "wees op je hoede!" en zorg dat je je rivaal kent!

    En vraag Jezus om wijsheid en die brengt het naar de Vader.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Ik denk dat dit veroorzaakt wordt doordat hij weet dat we weliswaar allemaal 'gelijkwaardig' zijn, maar niet gelijk
    Allemaal afbuigingen van iets wat we wél weten, maar niet doen!
    Dus superieur vs inferieur.
    Het enige wat ons niet gelijk maakt met elkaar is onze ego die ons mondjesmaat leugens verkoopt.