1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Je verteld dit om aan te vullen omdat je het met me eens bent neem ik aan? Anders zou ik zeggen ja, wat de reden ook was, het dehumaniseren maakte het volk bereid om met minder tot geen aarzeling uitmoording te plegen
    "Je verteld dit om aan te vullen omdat je het met me eens bent neem ik aan?"
    Tikkeltje kinderachtig, vindt je niet? Er op doelen dat ik volkeren moord en oorlog goed zo keuren.

    Ik stem niet in met geen oorlog, en al helemaal geen genocides.

    Maar "vrede van versailles" was zo een verdrag dat het op niets anders kon uitkomen dan dit.
    Het land werd leeggezogen, en de bevolking kreeg helemaal geen toekomst meer.
    Op een gegeven moment betaalde DL meer herstelbetalingen dan het BNP.
    Tja... Dan hoef er maar een vlammetje te komen, want het lont zat al in het buskruit.

    "het dehumaniseren maakte het volk bereid om met minder tot geen aarzeling uitmoording te plegen"
    Dat werkte inderdaad perfect. Zonder aarzeling werden complete volken opgeruimd.
    En op het einde van de dag, meende dat men goed werk had geleverd.
    Zo werkt propaganda nu eenmaal. Dat zien we helaas op veel meer plaatsen ter wereld.
    Er zijn zelfs nog leden hier die dat over Nederlanders en blanken en kuffar zeggen, dat die uitgeroeid moeten worden.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "Je verteld dit om aan te vullen omdat je het met me eens bent neem ik aan?"
    Tikkeltje kinderachtig, vindt je niet? Er op doelen dat ik volkeren moord en oorlog goed zo keuren.

    Ik stem niet in met geen oorlog, en al helemaal geen genocides.

    Maar "vrede van versailles" was zo een verdrag dat het op niets anders kon uitkomen dan dit.
    Het land werd leeggezogen, en de bevolking kreeg helemaal geen toekomst meer.
    Op een gegeven moment betaalde DL meer herstelbetalingen dan het BNP.
    Tja... Dan hoef er maar een vlammetje te komen, want het lont zat al in het buskruit.

    "het dehumaniseren maakte het volk bereid om met minder tot geen aarzeling uitmoording te plegen"
    Dat werkte inderdaad perfect. Zonder aarzeling werden complete volken opgeruimd.
    En op het einde van de dag, meende dat men goed werk had geleverd.
    Zo werkt propaganda nu eenmaal. Dat zien we helaas op veel meer plaatsen ter wereld.
    Er zijn zelfs nog leden hier die dat over Nederlanders en blanken en kuffar zeggen, dat die uitgeroeid moeten worden.
    Wat? Oh dus je wat het niet eens. Vreemd maar ok
    If you 'don't know', Allah knows.

  3. #18
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Die zogenaamde "leiders" doen dus een populistisch trucje, volgens hun eigen redenatie zijn ze zelf dus schuldig aan aanslagen ... slimme jongens hoor. Vast genoeg mensen die erin trappen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015


  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Mucad Ibrahim (3)

    "We zullen je missen lief broertje." Dat schrijft de broer van Mucad Ibrahim op Facebook. Het jongetje was in de Masjid Al Noor-moskee toen de aanslag daar gepleegd werd. Familieleden hadden het jongetje gisteren als vermist opgegeven. Nu blijkt dat hij toen waarschijnlijk al was overleden. Zijn broertje vertelde aan een Nieuw-Zeelandse nieuwssite dat hij de moskee nog had kunnen verlate

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    166
    03-02-2019

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "‘Niet alleen de daders zijn verantwoordelijk’, schreef de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlut Cavusoglu op Twitter. ‘De politici en de media die de reeds omvangrijke islamofobie aanwakkeren, zijn dat evenzeer.’ Eerder al had president Recep Tayyip Erdogan gerept van ‘het laatste voorbeeld van het groeiende racisme en islamofobie’. "
    Das wel een aardige uitleg van deze Turkse heren.

    Weten we dus ook meteen waarom die PKK en koerden aanslagen plegen in Turkije.
    Door Koerdenfobie.
    Wij weten inmiddels waarom jij zo erg dom bent pedofiel habibi88 gay. Namelijk omdat je elke dag de anus van pedofiel geert wilders gay schoon likt islamofoob.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Antimoenafikoen Bekijk reactie
    Wij weten inmiddels waarom jij zo erg dom bent pedofiel habibi88 gay. Namelijk omdat je elke dag de anus van pedofiel geert wilders gay schoon likt islamofoob.
    Maak toch eens wat van photoshop fotos voor mij.

    Doe niet flauw... Please...

  8. #23
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door dratsaBsuoirolG Bekijk reactie
    Ik denk zelf, dat superieuriteits gevoel en visie van de mens de oorzaak is, en buit je dat verder uit dmv een tunnelvisie dan krijg je wrijving en frictie,
    omdat elke aktie die de inferieure mens dan doet, daar legt de superieure mens een vergrootglas op en buit dat uit.

    President Erdogan toont beelden aanslag Christchurch tijdens verkiezingsbijeenkomst

    De Turkse president Erdogan heeft gisteren tijdens een verkiezingsbijeenkomst in de stad Tekirdag beelden laten zien van de aanslag in Christchurch. De beelden waren afkomstig uit het 17 minuten durende filmpje dat de schutter, Brenton Harrison Tarrant, zelf maakte van het bloedbad in Nieuw-Zeeland.

    https://nos.nl/artikel/2276427-presi...jeenkomst.html

    Op Twitter circuleert een foto van Erdogans verkiezingscampagne in de Turkse stad Tekirdag, waar hij op een groot scherm beelden van het Nieuw-Zeelandse bloedbad laat zien.

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/3304...-voor-promotie

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Die gekke turk doet of de aanslagpleger eigenlijk hem op de korrel wou nemen.
    Hoezo politiek bedrijven over de rug van 50 afgeschoten mensen.

    https://m.yenisafak.com/en/columns/y...turkey-2046970
    No religions of the world is higher than humanity.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    President Erdogan toont beelden aanslag Christchurch tijdens verkiezingsbijeenkomst

    De Turkse president Erdogan heeft gisteren tijdens een verkiezingsbijeenkomst in de stad Tekirdag beelden laten zien van de aanslag in Christchurch. De beelden waren afkomstig uit het 17 minuten durende filmpje dat de schutter, Brenton Harrison Tarrant, zelf maakte van het bloedbad in Nieuw-Zeeland.

    https://nos.nl/artikel/2276427-presi...jeenkomst.html

    Op Twitter circuleert een foto van Erdogans verkiezingscampagne in de Turkse stad Tekirdag, waar hij op een groot scherm beelden van het Nieuw-Zeelandse bloedbad laat zien.

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/3304...-voor-promotie
    oof...

    Campagne voeren over lijken.

    Stemmen proberen te winnen met bloed op de vloer.

    Totaal geen respect meer die man,

    En wat wilt hij zeggen, dat de oppositie daar moslims wilt vermoorden?

    Totaal van het padje af.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "‘Niet alleen de daders zijn verantwoordelijk’, schreef de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlut Cavusoglu op Twitter. ‘De politici en de media die de reeds omvangrijke islamofobie aanwakkeren, zijn dat evenzeer.’ Eerder al had president Recep Tayyip Erdogan gerept van ‘het laatste voorbeeld van het groeiende racisme en islamofobie’. "
    Das wel een aardige uitleg van deze Turkse heren.

    Weten we dus ook meteen waarom die PKK en koerden aanslagen plegen in Turkije.
    Door Koerdenfobie.
    Dat heb je goed gezien, maar blijft dat dat soort aanslagen niet goeds terweeg brengen.....

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Dat heb je goed gezien, maar blijft dat dat soort aanslagen niet goeds terweeg brengen.....
    Ik keur die aanslagen ook niet goed.
    In de verste verste niet.

    Maar de dubbele standaard is weer duidelijk bloot gelegd van deze heren.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    oof...

    Campagne voeren over lijken.

    Stemmen proberen te winnen met bloed op de vloer.

    Totaal geen respect meer die man,

    En wat wilt hij zeggen, dat de oppositie daar moslims wilt vermoorden?

    Totaal van het padje af.
    https://m.yenisafak.com/en/columns/y...turkey-2046970
    No religions of the world is higher than humanity.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "‘Niet alleen de daders zijn verantwoordelijk’, schreef de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlut Cavusoglu op Twitter. ‘De politici en de media die de reeds omvangrijke islamofobie aanwakkeren, zijn dat evenzeer.’ Eerder al had president Recep Tayyip Erdogan gerept van ‘het laatste voorbeeld van het groeiende racisme en islamofobie’. "
    Das wel een aardige uitleg van deze Turkse heren.

    Weten we dus ook meteen waarom die PKK en koerden aanslagen plegen in Turkije.
    Door Koerdenfobie.
    de PKK zijn terroristen en de koerden zijn dat niet.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    de PKK zijn terroristen en de koerden zijn dat niet.
    Dus de PKK zijn geen Koerden?
    Waarom strijden die voor vrijheid en voor een groot Koerdistan?