1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    vertel eens
    Logica is je echt iets heel vreemds...

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ik verwacht niks van dit regering ik verwacht dat wij moslims voor onze eigen beveiligen gaan betalen geld inzamelen om een beveiligensbedrijf in te schakelen .
    NOgmaals start je giro555 campagne. En start de inzameling.
    Niemand zal dit tegenhouden. En kijkend naar de gebeurtenissen
    in NZ, zal ik ook een financiële bijdrage leveren.

  3. #33
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    https://youtu.be/zpCBa3_7lts?t=288

    Terwijl velen er niet eens bij stilstaan is het voor deze zieke geesten een rassenoorlog. De regeringen reflecteren dat ook wel.
    Trump, Salvini, Orban, Vlaams Belang, Wilders, Robinson, noem maar op....een tekening hoef je er zeker niet bij te maken.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    100%

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Trump, Salvini, Orban, Vlaams Belang, Wilders, Robinson, noem maar op....een tekening hoef je er zeker niet bij te maken.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Jij hebt een gore lef om te zeggen dat ik nazitactiek toepas terwijl ik vraag om beveiligensbedrijven in te schakelen voor de beveilligen van islamitische instellingen vanwegge een dreiging van het blank extremisme die niet erkent word door regeringen hier in europa . En wat eng is dat een blanke nazi een afslachting gewoon op facebook kan streamen dat is pas eng .
    Ik snap dat je boos bent op jezelf. Maar je begrijpt toch ook dat ik dit aan het daglicht moet brengen. Leer er van.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door uglybettyyy Bekijk reactie
    Of soma's met italianen

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door uglybettyyy Bekijk reactie
    mixen met maffia is dom.
    wrm wou jij dan ermee mixen

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Ik haat het als mensen bullshit discussies en ruzies gaan voeren over een interessante topic.

    Maar ot: ik merk het heel erg op Facebook, YouTube en social media in het algemeen. Je hoeft maar een Alhamdoulilah te zeggen en ze reageren gelijk met extreme beledigingen. Wat me ook opvalt is dat er veel van die hindoes hetzelfde zijn als die white extremists. Zwaar anti-moslims. Die hindoes zwemmen en drinken letterlijk lijkenpoepwater, aanbidden koeien en dan komen ze stoer doen op het internet.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Nou ik vraag je om zo een link te plaatsen, omdat ik dat namelijk nergens gelezen heb.
    Dus ik heb een zeer sterk vermoeden dat jij weer eens wat aan het verzinnen bent.
    Vandaar dat ik vraag om een linkje. Bijna al 100% zeker te weten dat jij dat niet kunt.
    En daarmee dus bewijst dat je weer eens staat te kletsen.
    En nu dat je na herhaaldelijke navraag nog steeds niets kunt laten zien.
    Maar dat vermoeden, een zekerheid. Jij staat dus weer te kletsen.
    Ik heb er eentje voor je
    https://www.news.com.au/world/christ...8ba00340d319c9

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Kijk aan...

    Australiërs die hun straatje proberen schoon te vegen.

    Maar iets zegt me toch dat deze link niet gezien is door
    het betreffende forum lid.

    Na de comment van wijzedwaas. moet ik mijn woorden dus terug nemen.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Terrorist charged with murder.
    No religions of the world is higher than humanity.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Terrorist charged with murder.
    Zo zien moet ik mijn woorden dus terug nemen...

    Nice find!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Zo zien moet ik mijn woorden dus terug nemen...

    Nice find!
    Hoezo moet je je woorden terugnemen na de woordn van Wijze Dwaas ? Heb je de tekst gelezen ? Er staat hoogstens 1 mischien twee keer het woord Terrorist in en dan waarschijnlijk nog vanwege een citaat, kijk alleen al naar de titel "Gunman" wordt echt standaart gebruik ipv white supremacist Terrorist...

    Even een paar zinnetjes uit de link die toch echt anders klinken als er "terrorist "had gestaan :

    NEW FOOTAGE OF AUSTRALIAN GUNMAN’S ARREST
    The New Zealand Police Commissioner confirmed Australian man Brenton Tarrant was the sole gunman responsible for both mosque shootings.
    Fiery protests have taken place in Islamabad, Lahore, Karachi and Peshawar in Pakistan, where angry crowds burned images of the NSW-born gunman Tarrant.
    At this morning’s media conference, Police Commissioner Mike Bush said a man and a woman arrested soon after the shootings, were not linked to the gunman.

    How unarmed NZ cops caught mosque gunman

    Delusions of NZ’s white supremacist gunman

  14. #44
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Hoezo moet je je woorden terugnemen na de woordn van Wijze Dwaas ? Heb je de tekst gelezen ? Er staat hoogstens 1 mischien twee keer het woord Terrorist in en dan waarschijnlijk nog vanwege een citaat, kijk alleen al naar de titel "Gunman" wordt echt standaart gebruik ipv white supremacist Terrorist...

    Even een paar zinnetjes uit de link die toch echt anders klinken als er "terrorist "had gestaan :

    NEW FOOTAGE OF AUSTRALIAN GUNMAN’S ARREST
    The New Zealand Police Commissioner confirmed Australian man Brenton Tarrant was the sole gunman responsible for both mosque shootings.
    Fiery protests have taken place in Islamabad, Lahore, Karachi and Peshawar in Pakistan, where angry crowds burned images of the NSW-born gunman Tarrant.
    At this morning’s media conference, Police Commissioner Mike Bush said a man and a woman arrested soon after the shootings, were not linked to the gunman.

    How unarmed NZ cops caught mosque gunman

    Delusions of NZ’s white supremacist gunman
    Doet het ertoe? Omdat iemand een gunman is sluit geen terreur uit.

    Voorbeeldje:
    https://www.bbc.com/news/world-europe-34832512
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Doet het ertoe? Omdat iemand een gunman is sluit geen terreur uit.
    daar gaat het niet om, was hij moslim geweest dan had er telkens (Moslim of ISIS) terrorist gestaan ipv Gunman.....tenminste zeker in de titel....