1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Mensen deze topic gaat ni eens over trouwen maar gewoon over mezelf als persoon. Heb geen vrede met mezelf en eerlijk ik weet niet of ik dit mag zeggen maar soms wou ik dat ook bij de moskee in NIeuw Zeeland aanwezig was. Allah ie rhamhoum.

    Ik heb opeens last van angsten en denk steeds dat ik een dodelijke ziekte zal krijgen, heb de hele tijd last van zware weswes , wil gewoon rust Ya rabbi
    Ik gun dit niemand

  2. #17

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Mensen deze topic gaat ni eens over trouwen maar gewoon over mezelf als persoon. Heb geen vrede met mezelf en eerlijk ik weet niet of ik dit mag zeggen maar soms wou ik dat ook bij de moskee in NIeuw Zeeland aanwezig was. Allah ie rhamhoum.

    Ik heb opeens last van angsten en denk steeds dat ik een dodelijke ziekte zal krijgen, heb de hele tijd last van zware weswes , wil gewoon rust Ya rabbi
    Ik gun dit niemand
    Dit klinkt als een depressie..
    Versterk je band met Allaah, kom onder de mensen en zoek professionele hulp. Moge Allaah je bijstaan.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Je werkt
    Je bent gezond
    Je hebt je ouders neem ik aan
    Je komt thuis een warme maaltijd denk ik
    Je bent veilig
    Je hebt je familie (in de zin van ze zijn er ook al voel je misschien eenzaam)
    Je hebt een dak boven je hoofd
    Je kan studeren
    Je kan doen wat je wil zonder met iemand rekening te houden (uiteraard binnen de grenzen)

    Moet ik doorgaan?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Weeral zo een topic van jou...
    Je hebt al tal van goede adviezen gekregen, doe er iets mee.
    Als je in deze spiraal blijft moet je echt professionele hulp gaan zoeken.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Je werkt
    Je bent gezond
    Je hebt je ouders neem ik aan
    Je komt thuis een warme maaltijd denk ik
    Je bent veilig
    Je hebt je familie (in de zin van ze zijn er ook al voel je misschien eenzaam)
    Je hebt een dak boven je hoofd
    Je kan studeren
    Je kan doen wat je wil zonder met iemand rekening te houden (uiteraard binnen de grenzen)

    Moet ik doorgaan?
    Ja, wie weet helpt het.

    Graag 100 pagina's minimaal. Ik ga alvast even koffie halen. zid.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    4
    06-03-2019

    Wanneer je constant dodelijke ziekten denkt te hebben kan je misschien beter contact opnemen met je huisarts.
    Dit lijkt namelijk erg op hypochondrie en is vaak een voorbode van een depressie.

    Moge Allaah het je gemakkelijk maken, ameen.
    En vergeet niet dat Allaah niemand boven zijn vermogen beproefd.
    Dit leven is slechts tijdelijk alhamdulillaah.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Weet je hoeveel mensen depressief zijn omdat ze vitamine D te kort komen.
    Elhamdoulileh

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Moge Allaah ta3ala je situatie vergemakkelijken.
    Only dead fish go with the flow.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Eersie!
    If you 'don't know', Allah knows.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Ik ben op.. al hamdoulilaah voor alles.
    Heb al een hele periode hartpijn. Heb dit nooit eerder gehad. Maar alhamdoulilaah
    Blijf Sterk.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Een zucht geeft lucht aan een hart vol smart.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Mensen deze topic gaat ni eens over trouwen maar gewoon over mezelf als persoon. Heb geen vrede met mezelf en eerlijk ik weet niet of ik dit mag zeggen maar soms wou ik dat ook bij de moskee in NIeuw Zeeland aanwezig was. Allah ie rhamhoum.

    Ik heb opeens last van angsten en denk steeds dat ik een dodelijke ziekte zal krijgen, heb de hele tijd last van zware weswes , wil gewoon rust Ya rabbi
    Ik gun dit niemand

    alleen de goede mensen worden het meest beproefd. En jij bent echt zo lief dus het kan niet anders dat Allah swt echt veel van jou houd. Dus wees verheugd om dat. Hulp komt altijd onverwacht. Een islamitisch psycholoog kan je nieuwe inzichten geven. Niemand krijgt meer dan die aankan /wat het beste bij je past. Nog een tip help andere e Allah swt helpt inshallah jou.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie

    Ik heb pijn omdat ik me eenzaam voel. Voel me verlaten door iedereen.
    Het is niet nodig om je eenzaam te voelen, je hebt Allah aza wa jall, Hij is ons genoeg.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Dankjewel allemaal.
    Sorry voor mijn late bericht maar ik voelde en voel me nog steeds niet goed. Ben opeens heel ontevreden over mezelf als persoon. Vaak fanataseer ik echt over zelfmoord