1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Pijn

    Ik ben op.. al hamdoulilaah voor alles.
    Heb al een hele periode hartpijn. Heb dit nooit eerder gehad. Maar alhamdoulilaah

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Lieve Imane, echt waar ik gun je het beste toe. Maar ik heb een aantal vrienden hier die jou eerder hebben benaderd met de juiste intentie. Maar het was elke keer een afwijzing. Hoe vaak kijk jij in de spiegel per dag? Je kieskeurigheid, brengt je niet waar je wilt zijn. Wat je zaait, zul je oogsten.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door 3nibaa Bekijk reactie
    Misschien heb je een baan, kun je lopen, heb je je ouders familie in de buurt, ben je niet doof, niet blind, je nieren functioneren goed, je kunt ruiken, je heb geen last van slapeloosheid, geen diabetes patiënt etc...

    Wat ik bedoel is tel je zegenen en wees vooral zeker van het feit dat er niemand op deze aarde beproevingloos door het leven gaat!

    Laat shaytaan je geen weswaas inpraten en vertrouw op allah en zoek hulp!
    Ik denk dat je er goed aan doet om een hart onder de riem te steken, alleen is dit niet voldoende. Het gaat haar om de sociale druk in haar omgeving en haar eierstokken die rattelen.

    Het probleem is, dat ze zich afvraagt, waarom iedereen om haar heen trouwt en zij niet. Maar ze heeft weinig zelfreflectie.

    De meeste vrouwen hebben daar last van, alleen sommige zijn sterk en standvastig en accepteren hun fouten. Helaas kan Imane dat niet. Ze moet inderdaad tevreden zijn met wat ze heeft en misschien heeft ze te veel en is ze verwent hieraan geraakt. Wat je zaait zul je oogsten, onthoud dat.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    257
    29-11-2018

    Waar denk jij dat het door komt?

  5. #5
    自業自得

    Reacties
    174
    06-03-2019

    Wat is er dan?
    •90’s•

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    121
    13-06-2015

    mashaAllah, mooi gezegd

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Sabirnador. Heeft nu niets te maken met trouwen,echt niet. Ik merk gewoon dat veel mensen wegens drukte zowat afwezig zijn. Ik hoor hen nauwelijks waardoor ik me zo eenzaam voel. Met familie heb ik zelfs ruzie omdat ze over me roddelen. Dus houd aub die reactie voor jezelf.

    Ik heb pijn omdat ik me eenzaam voel. Voel me verlaten door iedereen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Dit is niet gezond meer. Ik voel me zo raar en zo anders. Ik ben mezelf niet meer. Het enige wat ik wil is gelukkig zijn met mezelf.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    37
    25-06-2014

    Zoek hulp, praat er over met iemand, je zult je veel beter voelen. Ghair In Sha Allah!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Dit is niet gezond meer. Ik voel me zo raar en zo anders. Ik ben mezelf niet meer. Het enige wat ik wil is gelukkig zijn met mezelf.
    Het is een proces naar verandering. De verandering is niet perse of enkel slecht. Misschien wordt het op den dure een eye opener. Het verleden is goed om naar te kijken om ervan te leren maar kijk vooral naar het heden
    If you 'don't know', Allah knows.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Zoek proffesionele hulp echt. Deze liederen waaronder ik kunnen je echt geen advies op maat geven. Je hebt tegenwoordig ook Marokkaanse psychologen als dat iets voor je is. En wees niet te streng voor je zelf! Ik heb hamdolilah haast bijna alles wat mijn hartje begeert van onze Heer gekregen, maar ik verricht mijn gebeden niet en geen (moslim\maroc) vrouw waar mijn hart van gaat bonzen dat ik ermee oud ga worden. Ergens de vrees dat ook niet gaat gebeuren want ik ben best fout en moeilijk. Als ik teneinde kom dan heb ik een groot probleem bij Schepper. Geen kids en geen actieve belijdenis. Jij verricht je gebeden tenminste!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Citaat Geplaatst door uglybettyyy Bekijk reactie
    Waarom bid je niet?
    Geen flauw idee. Laks luiheid denk ik.

  13. #13
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Iceland Bekijk reactie
    Geen flauw idee. Laks luiheid denk ik.
    Zonde. Allah ihdik 3la salat. Ameen!

    Variables are the only constants in the world..


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    19
    21-11-2004

    Klopt helemaal. En zelfmedelijden brengt je nergens. Je mag even huilen en rouwen, maar
    Raap je zelf bij elkaar en tel je zegeningen. Een partner moet een aanvulling zijn en geen opvulling.
    Ik denk dat niemand hier op zit te wachten. Ik lees haar teksten al maandenlang en elke keer hetzelfde.

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    50
    05-02-2019

    wat een zielige vertoning. Denk je nou echt dat het medelijden heb wat je nu hebt je verder brengt? Sta op, onderneem actie.
    Je eenzaamheid die je nu voelt of ervaart is wel mekteb maar wat doe jij om daar van af te komen? Doe je iets, of huil je zelf hele dagen(overdreven voorbeeld) en doe je geen sebab.
    Het is juist niets doen of marginaal dingen doen dat je tot deze situatie heeft gebracht. Je kan beter dan je nu bent. Op een dag zal je denken, dat was een leerzame tijd, toen ik eenzaam was.
    ACTIE!!!!! eh bnadem...