Rif

  1. #16
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Broederschap bestaat niet in ons volk. Dat weet jij ook.
    Affelay speelde niet eens voor marokko dus beschouw hem niet eens als Marokkaan. Dus met hem moet je niet afkomen en met wie hij trouwt kan mij nu eens echt niets schelen

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Rif is stelletje bergeitjes die bee333 roepen en hasj roken en drinken en zich bevinden van discotheken tot aan lounges. De rif vrouwtjes zijn het ergste. Ze dragen hoofddoek op en ondertussen doen ze de gekste dingen met negers en lounges. Genoeg filmpjes om op te sturen. Schijnheilig volk. Hier in NL al is 80% rif en wat hebben ze bereikt? Alleen ellende en ellende en nog eens vuil. Als je zo trots bent op je rif, stop het in je reet en veeg het af met die schijnheilig gedoe.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Rif is stelletje bergeitjes die bee333 roepen en hasj roken en drinken en zich bevinden van discotheken tot aan lounges. De rif vrouwtjes zijn het ergste. Ze dragen hoofddoek op en ondertussen doen ze de gekste dingen met negers en lounges. Genoeg filmpjes om op te sturen. Schijnheilig volk. Hier in NL al is 80% rif en wat hebben ze bereikt? Alleen ellende en ellende en nog eens vuil. Als je zo trots bent op je rif, stop het in je reet en veeg het af met die schijnheilig gedoe.
    Lekker generaliseren.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Jammer dat er zo wordt gepraat terwijl wij allemaal broeders en zuster zijn een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier. Of andersom.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Rif is stelletje bergeitjes die bee333 roepen en hasj roken en drinken en zich bevinden van discotheken tot aan lounges. De rif vrouwtjes zijn het ergste. Ze dragen hoofddoek op en ondertussen doen ze de gekste dingen met negers en lounges. Genoeg filmpjes om op te sturen. Schijnheilig volk. Hier in NL al is 80% rif en wat hebben ze bereikt? Alleen ellende en ellende en nog eens vuil. Als je zo trots bent op je rif, stop het in je reet en veeg het af met die schijnheilig gedoe.
    rif vrouwe zijn raar. meest zigzag volk die er is. ene moment zo en de andere moment weer zo. ene moment islam ander moment chaos rwina. met hoofdoek aan minder schaamte dan nederlandse wallah alles krom

  6. #21
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Broederschap bestaat niet in ons volk. Dat weet jij ook.
    We zijn allemaal moslims ...wat maakt het uit van welke berg je komt?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    We zijn allemaal moslims ...wat maakt het uit van welke berg je komt?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    De azulische ras voelt zich superieur net als de arische ras

  8. #23
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Brrr...na de dood worden we allemaal gelijk berecht dus t heeft allemaal geen zin.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Brrr...na de dood worden we allemaal gelijk berecht dus t heeft allemaal geen zin.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Klopt. En voor degene met hoogmoed is er geen plaats in het paradijs

  10. #25
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Klopt. En voor degene met hoogmoed is er geen plaats in het paradijs
    Gelukkig maar!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Gelukkig maar!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hamdoulillah

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Klopt. En voor degene met hoogmoed is er geen plaats in het paradijs
    Heeft niets met hoogmoed te maken. Ik ben gewoon trots erop, mag dat? Of is dat verboden wella?