Rif

  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Rif

    Dit is pas duidelijke taal. Rif forever! Nationalist for live.

    https://www.youtube.com/watch?v=82ejRBXNV0E

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Dima maghreb

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017



    De atlasleeuwen. Zeggen niet ik ben riffi ik ben jebli of sahraoui of wat dan ook. Ze zeggen IK BEN MAROKKAAN!

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Ik walg van nationalisten ...kots


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    173
    21-01-2015

    Zeer zeker duidelijke taal. Maar het enige wat in me opkomt is of dit wel verstandig is.. juist vanwege de situatie daar.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    7amra oe khadra shkun hiya, hiya maghreb 3ayniya! Nmama 5adra dawya 3la raya wataniyaaaa!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Ik walg van nationalisten ...kots


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Waarom walging dat heet trots

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Waarom walging dat heet trots
    Dima maroc

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie


    De atlasleeuwen. Zeggen niet ik ben riffi ik ben jebli of sahraoui of wat dan ook. Ze zeggen IK BEN MAROKKAAN!
    Voor de camera. Maar ondertussen trouwen ze wel met rifijnse vrouwen en spreken ze geen woord echt goed arabisch. Kijk naar een nourdine amrabat of een oussama asaidi of aissati en affelay. Die trouwen allemaal of zijn getrouwd met rifijnse en ken ze van dicht bij deze jongens. Ze moeten niets hebben van Arabische. De marokkaanse elftal verder zit vol arabieren.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Dima maroc
    Magrib is goed voor arabieren maar wat doen ze voor rifijnen? Waarom zou ik van marokko houden, terwijl marokko niets voor mij heeft betekend en voor mijn rif. Ze kennen alleen zichzelf en denken alleen aan zichzelf.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    16
    12-03-2019

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Magrib is goed voor arabieren maar wat doen ze voor rifijnen? Waarom zou ik van marokko houden, terwijl marokko niets voor mij heeft betekend en voor mijn rif. Ze kennen alleen zichzelf en denken alleen aan zichzelf.
    Ik denk dat geen enkel land iets voor zijn bevolking doet, zonder dat de bevolking daar niks voor heeft gedaan.

    Zonder belasting afdracht kan een land niks voor je betekenen. Werk word vaak door de mensen zelf gecreƫerd. Daarover moet je belasting betalen zodat de armen ook wat met je kunnen eten.

    Het begint allemaal bij goed onderwijs.

    Gelukkig haalt de staat nu wel buitenlandse opdrachten binnen, maar dat is lang niet genoeg om de hele bevolking mee te voeden.

    wat Marokko kan doen is iedereen een uitkering verstrekken uit de inkomsten van de fosfaat handel.

    Verstuurd vanaf mijn HTC U12+ met Tapatalk

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Doggystijl Bekijk reactie
    Ik denk dat geen enkel land iets voor zijn bevolking doet, zonder dat de bevolking daar niks voor heeft gedaan.

    Zonder belasting afdracht kan een land niks voor je betekenen. Werk word vaak door de mensen zelf gecreƫerd. Daarover moet je belasting betalen zodat de armen ook wat met je kunnen eten.

    Het begint allemaal bij goed onderwijs.

    Gelukkig haalt de staat nu wel buitenlandse opdrachten binnen, maar dat is lang niet genoeg om de hele bevolking mee te voeden.

    wat Marokko kan doen is iedereen een uitkering verstrekken uit de inkomsten van de fosfaat handel.

    Verstuurd vanaf mijn HTC U12+ met Tapatalk
    Dat heb je mooi gezegd. Echter merk ik nog steeds dat er weinig wordt gedaan aan voorzieningen, het is wel beter dan jaren terug maar nog steeds is er veel corruptie en honger in het land. Dat klopt toch niet? Terwijl marokko een best welvarend land is.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Voor de camera. Maar ondertussen trouwen ze wel met rifijnse vrouwen en spreken ze geen woord echt goed arabisch. Kijk naar een nourdine amrabat of een oussama asaidi of aissati en affelay. Die trouwen allemaal of zijn getrouwd met rifijnse en ken ze van dicht bij deze jongens. Ze moeten niets hebben van Arabische. De marokkaanse elftal verder zit vol arabieren.
    Dit is het bewijs dat je niet weet. Spreek waarheid of zwijg.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Magrib is goed voor arabieren maar wat doen ze voor rifijnen? Waarom zou ik van marokko houden, terwijl marokko niets voor mij heeft betekend en voor mijn rif. Ze kennen alleen zichzelf en denken alleen aan zichzelf.
    Goed zo. Weg blijven uit mijn Marokko.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Ik walg van nationalisten ...kots


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Broederschap bestaat niet in ons volk. Dat weet jij ook.