1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9
    13-03-2016

    Weduwe met 3 kinderen hulp nodig

    **Graag onderstaand bericht delen !!!

    Salamu'alaykoum broeders/zusters**

    Graag zou ik een oproep willen doen om geld in te zamelen voor een weduwe met 3 kinderen wonend in Marokko. Het gezin heeft geen inkomen. Ze leven van wat ze van de mensen rondom hun krijgen. De vrouw en de kinderen hebben geen eigen woonst. Momenteel wonen ze in een oud huis op 1 verdiep ,waar ze al jaren in hebben mogen verblijven van de neven van haar overleden man, waarvoor ze heel dankbaar zijn. Het is vanzelfsprekend dat ze vroeg of laat het huis moeten verlaten. Er zijn familiale problemen die zich voordoen waardoor ze zo snel mogelijk het huis willen verlaten. Dit zullen ze hun dan ook nooit kwalijk nemen na al die jaren ze hun onderdak hebben gegeven. Het is zo dat 1 van de neven van haar overleden man met zijn gezin is komen inwonen, waardoor ze kamers moesten delen. Dit betekent dan ook dat het huis veel te klein is voor twee gezinnen. Naast het feit dat ze zijn komen inwonen is het ook zo dat ze het niet met elkaar kunnen vinden en dat de man hun daar niet meer wil hebben. Maar Al Hamdoulilah klagen ze over niks en zijn ze steeds dankbaar. Het enigste wat onze zuster wil is een klein huisje waar ze wilt intrekken samen met haar kinderen. Dit is dan ook de enige manier waar zij en haar kinderen in prive hun leven zullen leiden.

    Ik vraag jullie omwille van Allah om te doneren zodat deze vrouw onderdak kan bieden aan haar kinderen , waar niemand het recht op heeft hun uit het huis te zetten.

    Alle beetjes helpen om dit gezin van onderdak te voorzien. Moge Allah jullie rijkelijk belonen en jullie het paradijs schenken!

    Doel bedrag is €20.000,00

    *Rekeningnummer: BE79 0018 5917 3233*
    Mededeling: "onderdak weeskinderen"

    Voor vragen kan u mij contacteren via mail: Aicha.umm@hotmail.com

    *DONNEER, LIKE EN DEEL OM ONZE ZUSTER TE HELPEN*

    In sha Allah hoop ik dat we met zijn allen deze zuster kunnen helpen.

    https://www.doneeractie.nl/onderdak-...kindere/-34575

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1
    19-01-2017

    Vakantie komt eraan,wil je weer een nieuwe auto kopen en geld voor vakantie op de rug van arme mensen.

    Geef maar naam van die vrouw dan stuur ik wel geld via Western Union.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9
    13-03-2016

    Salamu'alaykoum

    Integendeel. Jammer dat je veralgemeend. Dit is wat ik nooit zou doen pikken van armen. Ik wil enkel iets kleins doen voor dit gezin. Ze zijn zeker bereid om gesprek aan te gaan indien je het niet geloofd.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    €20.000 is in mijn ogen echt niet iets kleins.
    Wie krijgt er nou n huis cadeau van vreemden...
    Kunnen ze niet huren?
    Moge Allah het voor hun vergemakkelijken
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9
    13-03-2016

    Ameen. Jouw recht om zo te denken. Voor mij is dit een kleine moeite om oproep te doen. Het zijn voor mij dan ook nog eens geen vreemden. Huren zal niet gaan aangezien er geen bron van inkomsten is en in arif zijn er niet veel werkmogelijkheden voor vrouwen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door 3nibaa Bekijk reactie
    Ik zou als ik jou was je zamelingsactie ondersteunen met bewijzen en inshallah ikun kheir. Moge allah je belonen voor deze nobele zaak
    Ameen. De enige bron die ik kan geven is het nummer van de persoon zelf en te contacteren om zo zelf hun verhaal te horen.