1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.290
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Ali B haalt nieuwe clip offline na aanslagen

    Dat kondigden beide rappers aan via een video op Instagram.



    Ali B en Oualid hebben de clip van hun nieuwe single Dounia offline gehaald uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden van de aanslagen van Nieuw-Zeeland.


    "Zoals jullie weten is er gisteren een liedje uitgekomen van mijn neefje Oualid en mij", begint Ali in zijn bericht. "Vandaag werden wij opgeschrikt met het verschrikkelijke nieuws over de ongelooflijk laffe aanslag op een moskee in Nieuw-Zeeland. Ik heb net contact gehad met Oualid en we hebben besloten de videoclip offline te halen."






    "Wanneer hij weer online komt, horen jullie nog wel", vervolgt Ali. "We vragen jullie nu vooral te bidden voor de slachtoffers en nabestaanden. Dank jullie wel voor jullie begrip."


    Ali stond eerder vrijdag ook al stil bij de aanslag. "Terrorism had no religion", schreef hij in een eerdere post en in een tweede: "Onbeschrijfelijk".

  2. #2
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Over de ruggen van moslimslachtoffers promotie maken voor je single, kent geen schaamte.

  3. #3
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Over de ruggen van moslimslachtoffers promotie maken voor je single, kent geen schaamte.
    Dit denk ik dus ook.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  4. #4
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Kortom Allah kan hem niks schelen alleen promotie maken voor zijn single op een terreur aanslag. Aangezien niemand zit te wachten op een single van deze travestiet.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    922
    01-07-2010

    .

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Zingt ali nog.