1. #91
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Kebab removalist..wat hij gebruikt in zijn manifest dat wijst naar Servie Kosovo ..de balkan oorlog daar gebruikten de Servische ultra nationalisten deze tekst.
    Hij verwijst ook naar Turken en zegt dat Europese mannen geen mannen zijn zolang Hagia Sophia een moskee is:

    To turks
    You can live in peace in your own lands, and may no harm come to you. On the east side of the Bosphorus. But if you attempt to live in European lands, anywhere west of the
    Bosphorus.We will kill you and drive you roaches from our lands. We are coming for Constantinople and we will destroy every mosque and
    minaret in the city. The Hagia Sophia will be free of minarets and Constantinople will be
    rightfully christian owned once more.

    UNTIL THE HAGIA SOPHIA IS FREE OF THE MINARETS,THE
    MEN OF EUROPE ARE MEN IN NAME ONLY

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Hij verwijst ook naar Turken en zegt dat Europese mannen geen mannen zolang Hagia Sophia een moskee is:

    To turks
    You can live in peace in your own lands, and may no harm come to you. On the east side of the Bosphorus. But if you attempt to live in European lands, anywhere west of the
    Bosphorus.We will kill you and drive you roaches from our lands. We are coming for Constantinople and we will destroy every mosque and
    minaret in the city. The Hagia Sophia will be free of minarets and Constantinople will be
    rightfully christian owned once more.

    UNTIL THE HAGIA SOPHIA IS FREE OF THE MINARETS,THE
    MEN OF EUROPE ARE MEN IN NAME ONLY
    https://balkaninsight.com/2019/03/15...-nationalists/
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  3. #93
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Llkkqq Bekijk reactie
    zeg je nou dat wilders vast zou moeten zitten...
    Ga aangifte doen ah kechie wat loop je nog met mensen te praten.

  4. #94
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Hij is vooral boos op Joram van Klaveren en andere blanke bekeerlingen:

    Expecting immigrants to assimilate to a dying, decadent culture is
    laughable. Who would willing leave their own strong, dominant and
    rising culture to join an elderly, decaying, degenerate culture? What
    culture would entice a man, one of traditions, beauty, architecture, art and
    prosperity, or a culture of decay, self-hatred, childlessness, disorder and
    nihilism?
    More immigrants are choosing to retain their own healthy culture, year by
    year, and even more telling, our own people are beginning to join them, looking outside their own watered down and deteriorating culture to look
    for purpose and guidance from outside sources.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Inna lilahi wa inna ilaihi raaji3oen

  6. #96
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Ik heb gehoord dat die hele video op internet is gecalculeerde pshygo met camera op zijn hoofd.

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    En dan zijn er nog blanke Hollanders die dit gewoon leuk vinden.

    Ga maar hun voetbal elftal steunen! Voor de mensen die voor oranje zijn! Deze juichen ook met jullie mee als oranje wint en roepen dan fuck de moslims.

    Ik zag dat filmpje van hoe hij ze doodschoot. Kon gelijk niet meer slapen. Die vrouw die om hulp vroeg en daarna koelbloedig werd afgeschoten. Wollah ben nog duizelig ervan. Ik ga dat filmpje niet meer kijken.

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ik zeg hier al vanaf het begin dat de PVV verboden had moeten worden, en dat Wilders inderdaad vast mag wegens haatzaaien.

    Citaat Geplaatst door Llkkqq Bekijk reactie
    zeg je nou dat wilders vast zou moeten zitten...

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie

    Ga maar hun voetbal elftal steunen! Voor de mensen die voor oranje zijn! Deze juichen ook met jullie mee als oranje wint en roepen dan fuck de moslims.

    .
    Wat heeft het Nederlands elftal van doen met een terroristische aanslag in Nieuw Zeeland?
    Uberhaupt met het spelletje voetbal.
    Knap en triest tegelijk hoe jij die link weet te leggen.

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Wat heeft het Nederlands elftal van doen met een terroristische aanslag in Nieuw Zeeland?
    Uberhaupt met het spelletje voetbal.
    Knap en triest tegelijk hoe jij die link weet te leggen.
    Toen ik dit een keer eerder zei was het nee klopt niet dit dat. Zijn allemaal 1, of het voetbal is of niet. En nu het in sommige straatjes wel past, is het voetbal en politiek moeten gescheiden blijven.

    Denk je dat nou echt? Meest politieke organisatie is FIFA. De mensen moeten ons gewoon niet meer. Moskeeën worden beklad en beschoten in Nederland. Het gaat erger worden. Je gaat zien.

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    We moeten allemaal sterk in onze schoenen staan en een eenheid vormen. We gaan zeer lastige tijden tegemoet. Dit kon ook in Nederland of andere landen in Europa gebeuren mensen. Wees altijd alert.

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Toen ik dit een keer eerder was het nee klopt niet dit dat. Zijn allemaal 1, of het voetbal is of niet. En nu het is sommige straatjes wel past, is het voetbal en politiek moeten gescheiden blijven.

    Denk je dat nou echt? Meest politieke organisatie is FIFA. De mensen moeten ons gewoon niet meer. Moskeeën worden beklad en beschoten in Nederland. Het gaat erger worden. Je gaat zien.
    Van het weekend weer juichen voor de mujahideen van Barca..

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/3294...-nieuw-zeeland

    Kijk die reacties onder de Telegraaf. Van normale “hardwerkende” mensen. Ik moet er van kosten. Via een omweg proberen te zeggen dat dit een koekje van eigen deeg is. Dit kan toch niet.

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    1.011
    18-11-2004

    Wake op de Dam na aanslagen Nieuw-Zeeland


    Op de Dam in Amsterdam is om 18.00 uur een wake voor de slachtoffers van de aanslagen in Nieuw-Zeeland. Initiatiefnemer Comité 21 Maart roept mensen op te komen uit solidariteit en medeleven met de mensen die omkwamen en gewond raakten bij de terroristische aanval in moskeeën in Christchurch.

    ,,Ook in Nederland creëren extreemrechtse partijen een klimaat waarin mensen makkelijker de stap zetten naar geweld jegens vreedzame medeburgers'', schrijft het comité in een verklaring die door meerdere organisaties wordt ondersteund

  15. #105
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Nederlandse buurvrouw deelde net in de trappenhuis hoe erg ze het betreurde. Het is wel apart. Normaal krijg je allemaal verwijten naar je toe geslingerd terwijl jet het omgekeerd niemand om je heen kwalijk neemt maar ze dan toch voelen dat er een verkeerde ontwikkeling gaande is. Naja niet gek als een partij als PVV vrijuit zijn zegje kan doen. Eerlijk gezegd hoort die man allang al achter de tralies te staan.
    Zij heeft daar niets mee te maken. Jammer dat ze zich toch een beetje geroepen voelt om het mee te delen...ik zou het zelf niet willen dat een net-moslim naar me toekomt om te zeggen hoe erg het is, ik zou me wel ongemakkelijk voelen. Ik kan niet uitgebreid beschrijven waardoor dat komt. Maar net zoals wij moslims zeggen dat wij niet verantwoordelijk zijn voor misdaden van andere moslims zo hoeven niet-moslims dat ook niet in gevallen zoals deze. Tenzij je lid bent van een partij die bijdraagt aan deze haatcampagnes

    Maar wel een mooi gebaar