1. #106
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Weet ik..
    Tja, jij wou je nummer niet geven. Dan moet je nu niet gaan klagen dat ik die van controversy heb!

  2. #107

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Tja, jij wou je nummer niet geven. Dan moet je nu niet gaan klagen dat ik die van controversy heb!
    Ik kan er ook niks aan doen dat je scooter niet “mooi” genoeg was.. sorry hoor.

  3. #108
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015



    Doet me denken aan wa7ed aflevering van Tom en Jerry:

    https://youtu.be/-nI9Jn41_e8?t=47

  4. #109

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Dat ik nog om Tom en Jerry moet lachen.

  5. #110
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Tijdloos is dat..

    Ik ga pittuh insha Allah. Later!

  6. #111

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Ik ook. Alayka salaam.

  7. #112
    Verbannen

    Reacties
    250
    16-02-2019

    TS is een kechie. Check alleen haar ava en gestarte onderwerpen en de conclusie mogen jullie zelf trekken.

  8. #113
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door BabyLion Bekijk reactie
    hello cougar
    Hello cub..

    Variables are the only constants in the world..


  9. #114
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door el-ghariboe Bekijk reactie
    Je hebt me niet kunnen overtuigen omdat het onderweg mis kan gaan zoals je zelf zegt en dus die ‘toevoeging’ niet hebt kunnen vinden in die ander.
    Keert mijn vraag weer terug, zoeken we wel in de goede richting en/of op de juiste manier naar deze toevoeging in ons leven?
    Ik denk dat jij en ik een ander idee hebben van toevoeging. Een toevoeging hoeft niet permanent te zijn. Er zijn redenen dat mensen uit elkaar gaan, mensen gaan dood, etc. Dat is sunat al hayat. Dat betekent niet dat datgene wat je met iemand deelt niet een toevoeging kan zijn.

    Ik denk wel dat ik goed zoek ja. Waar zoek jij toevoeging uit dan? Want op een gegeven moment heb je de glazen muur in elk aspect van je leven wel behaald. Dat betekent niet dat je dan ophoudt met leven. Je zoekt nieuwe toevoegingen, telkens weer.

    Variables are the only constants in the world..


  10. #115
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Deze maakt er een wetenschappelijk vraagstuk van,je maakt het onnodig nog ingewikkelder voor haar.

    Hij maakt het vooral ingewikkeld voor zichzelf. Iemand die niet gelooft dat ie voldoening kan vinden in alles wat hij in zijn leven krijgt, klinkt als iemand die heel eenzaam is en bang om echt te leven.

    Variables are the only constants in the world..


  11. #116
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Marocist Bekijk reactie
    . Ik spreek geen Marokkaanse bezems aan.
    Je bent meer van de kerrata..nice!

    Variables are the only constants in the world..


  12. #117
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door MarocM Bekijk reactie
    Jouw leeftijdgenoten bevinden zich in het bejaardencentrum of blazen de stad rond op een scootmobiel of rollator
    Nee, ben meer de madonna type.

    Variables are the only constants in the world..


  13. #118
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Ok, vanaf je scootertje roepen en telefoonnummers vragen is dus the way to go. Weten we dat ook weer.
    Nee, dat is niet wat ik heb gezegd. Althans, let me rephrase! Ik vind het knap dat jongens van een bepaalde leeftijd gewoon vrouwen durven aan te spreken. Dat zie ik bij mannen van mijn leeftijd niet.

    Die lijken eerder gecharmeerd van vrouwen op social media stalken dan in real life gewoon te zeggen: ' Je lijkt me een leuke meid, ik zou je wat beter willen leren kennen.'

    Variables are the only constants in the world..


  14. #119
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Marocist Bekijk reactie
    TS is een kechie. Check alleen haar ava en gestarte onderwerpen en de conclusie mogen jullie zelf trekken.
    Hoi stalkertje, ik doe blijkbaar wel wat met je als je een hele analyse nodig vindt..voor mij?

    Variables are the only constants in the world..


  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Nee, dat is niet wat ik heb gezegd. Althans, let me rephrase! Ik vind het knap dat jongens van een bepaalde leeftijd gewoon vrouwen durven aan te spreken. Dat zie ik bij mannen van mijn leeftijd niet.

    Die lijken eerder gecharmeerd van vrouwen op social media stalken dan in real life gewoon te zeggen: ' Je lijkt me een leuke meid, ik zou je wat beter willen leren kennen.'
    het is geen durf daar gaat het niet om. voor hun is speeltijd over en zien ze dat meer als tijdverspilling. hale geen voldoening meer uit en wat iemand anders al heeft gezegd, kinderbijslag zijn veel meer hormonaal gedreve