MVC Lid

Reacties
    14
    21-08-2013

Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    moet echt lachen om hoe giftig jullie zijn.
    Ik moet lachen om Bill Burr

MVC Lid

Reacties
    42
    03-12-2018

Hello cub..
    this cub can be a big lion if you want

MVC Lid

Reacties
    42
    03-12-2018

Je bent meer van de kerrata..nice!
    kerrata daar kam ik me haren mee

Reacties
    5.567
    11-05-2010

Nee, dat is niet wat ik heb gezegd. Althans, let me rephrase! Ik vind het knap dat jongens van een bepaalde leeftijd gewoon vrouwen durven aan te spreken. Dat zie ik bij mannen van mijn leeftijd niet.

Die lijken eerder gecharmeerd van vrouwen op social media stalken dan in real life gewoon te zeggen: ' Je lijkt me een leuke meid, ik zou je wat beter willen leren kennen.'
    Kan het niet liggen aan het feit dat jongeren nog wat onbevangen en minder serieus zijn? Dat hij zegt dat hij je beter wil leren kennen, betekent natuurlijk niet dat hij oprechte intenties heeft. Het streelt misschien je ego voor even, maar je hebt er niks aan.

Wellicht denken je leeftijdsgenoten dat ze wat tactischer te werk moeten gaan, want een man van 30 die je naroept op straat, komt ook niet echt charmant over. Als een man echt potentie in je ziet, zal hij het vroeg of laat kenbaar maken. Ook als hij van jouw leeftijd is. : )

Citaat Geplaatst door Blossom. Bekijk reactie
    Ik had een periode dat ik alleen opa's aantrok. =/

I

Reacties
    4.636
    23-01-2017

Ik merk steeds meer dat ze met mij flirten en dan voel ik me heel snel een cougar.

Maar wat me ook vooral opvalt is dat ze durven. Ze durven te roepen dat je knap bent vanaf hun scootertjes, ze durven zelfs tr vragen om nummers op straat.

Jammer dat mijn leeftijdsgenoten geen kloten meer hebben. Misschien had Madonna het bij het juiste einde..
    Dus omdat jonge ventjes trashy gedrag naar jou vertonen en ze zichzelf niet kunnen inhouden vanwege hormonale uitspattingen, zijn je mannelijke leeftijdsgenoten mannen zonder lef en durf.