1. #121
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    het is geen durf daar gaat het niet om. voor hun is speeltijd over en zien ze dat meer als tijdverspilling. hale geen voldoening meer uit en wat iemand anders al heeft gezegd, kinderbijslag zijn veel meer hormonaal gedreve
    En de gemiddelde man is dan dus minder potent? Is dat hoe ik dat dan moet zien?

    Variables are the only constants in the world..


  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    274
    27-09-2013

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    En de gemiddelde man is dan dus minder potent? Is dat hoe ik dat dan moet zien?
    Laten we je de details maar besparen.

  3. #123
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Dvorak Bekijk reactie
    Laten we je de details maar besparen.
    Ik ben gewoon in het verkeerd tijdperk geboren

    Maar enlighten me, zou ik zeggen.

    Variables are the only constants in the world..


  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    274
    27-09-2013

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Ik ben gewoon in het verkeerd tijdperk geboren

    Maar enlighten me, zou ik zeggen.
    Dat ga ik niet hier zeggen hoor.

  5. #125
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Dvorak Bekijk reactie
    Dat ga ik niet hier zeggen hoor.
    Ok.

    Variables are the only constants in the world..


  6. #126
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Het kan ook zijn dat je jonger wordt geschat dan wat je daadwerkelijk bent en hierdoor jongere mannen aantrekt.
    Cougar-> een nieuwe woord geleerd vandaag.

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    58
    25-01-2017

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Ik denk dat jij en ik een ander idee hebben van toevoeging. Een toevoeging hoeft niet permanent te zijn. Er zijn redenen dat mensen uit elkaar gaan, mensen gaan dood, etc. Dat is sunat al hayat. Dat betekent niet dat datgene wat je met iemand deelt niet een toevoeging kan zijn.
    daarom vroeg ik ook om verduidelijking die ik nog steeds niet van je heb gekregen. Dus jouw beredenering/definitie dat een partner/echtgenoot een toevoeging is in jouw leven. Ik zie mijn echtgenote/partner als een metgezel en niet als een toevoeging. En verder klink het logisch wat je hierboven zegt maar om dat te schuilen onder ‘toevoeging’? Wat je met elkaar deelt is liefde dat in eerste instantie voortkwam uit de liefde van Allah

    Ik denk wel dat ik goed zoek ja. Waar zoek jij toevoeging uit dan? Want op een gegeven moment heb je de glazen muur in elk aspect van je leven wel behaald. Dat betekent niet dat je dan ophoudt met leven. Je zoekt nieuwe toevoegingen, telkens weer.
    Its a mans world, ik loop niet tegen glazen muren zoals jij

  8. #128
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door el-ghariboe Bekijk reactie
    daarom vroeg ik ook om verduidelijking die ik nog steeds niet van je heb gekregen. Dus jouw beredenering/definitie dat een partner/echtgenoot een toevoeging is in jouw leven. Ik zie mijn echtgenote/partner als een metgezel en niet als een toevoeging. En verder klink het logisch wat je hierboven zegt maar om dat te schuilen onder ‘toevoeging’? Wat je met elkaar deelt is liefde dat in eerste instantie voortkwam uit de liefde van Allah


    Its a mans world, ik loop niet tegen glazen muren zoals jij
    Heeft niks met man of vrouw verhoudingen te maken. Dit is namelijk iets wat afhangt van jezelf. Iedereen heeft zijn persoonlijke glass ceilings en iedereen wil daar doorheen. Dat is hoe we zijn als mensen. We willen altijd meer.

    Variables are the only constants in the world..


  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    58
    25-01-2017

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Hij maakt het vooral ingewikkeld voor zichzelf. Iemand die niet gelooft dat ie voldoening kan vinden in alles wat hij in zijn leven krijgt, klinkt als iemand die heel eenzaam is en bang om echt te leven.
    Ik probeer mijn voldoening niet te halen uit het behalen van bezit/vermogen met allerlei ziektes die het met zich meebrengt als stress, hoge bloeddruk, hebzucht, slapeloosheid want het houd nooit op zoals je zelf hierboven zei ‘je blijft maar naar nieuwe toevoegingen/geluk zoeken’
    Het leven is te kort en ik ben wat dat betreft heel basic...als mijn padje der ambities (doel) niet bestrooid is met allerlei moeilijkheden of als ik die heb overwonnen dan heb ik einde elke dagje mijn voldoening gehad

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    1.010
    14-04-2012

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Ik merk steeds meer dat ze met mij flirten en dan voel ik me heel snel een cougar.

    Maar wat me ook vooral opvalt is dat ze durven. Ze durven te roepen dat je knap bent vanaf hun scootertjes, ze durven zelfs tr vragen om nummers op straat.

    Jammer dat mijn leeftijdsgenoten geen kloten meer hebben. Misschien had Madonna het bij het juiste einde..
    Je bent waarschijnlijk niet interessant voor je leeftijdsgenootjes. Waarom kan ik niet zeggen.. Ik ken je niet...

    Maar het feit dat jonge gastjes je wel aanspreken zegt misschien wel iets. Misschien zie je er uber jong uit, of straal je iets onvolwassen uit waardoor mannen van je eigen leeftijd geen interesse hebben ofzo...
    If you love someone let them know...

  11. #131
    Verbannen

    Reacties
    250
    16-02-2019

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Hoi stalkertje, ik doe blijkbaar wel wat met je als je een hele analyse nodig vindt..voor mij?

    Nope. Ik ben een oud-lid en ik heb vaker ranzige topics voorbij zien komen van jou.

    Bovendien val ik niet op vrouwen die al behoorlijk op leeftijd en “uitgezakt”. zijn.

    Het valt mij gewoon op dat jij in hè topics altijd naar sex refereert. Vandaar de term “kech” die ik heb gebruikt.

    Verre van stalken dus.

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    29
    21-08-2013

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Nee, ben meer de madonna type.
    Madonna is rijk en daarom kan zij jongere mannen aan de haak slaan. Das hetzelfde als bij een oude rijke lelijkerd, die kan ook alle vrouwen van alle leeftijden krijgen puur vanwege het geld.

  13. #133
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    moet echt lachen om hoe giftig jullie zijn.

    Variables are the only constants in the world..


  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    29
    21-08-2013

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    moet echt lachen om hoe giftig jullie zijn.
    Ik moet lachen om Bill Burr

  15. #135
    Verbannen

    Reacties
    95
    03-12-2018

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Hello cub..
    this cub can be a big lion if you want