1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Ze durven omdat ze weten dat de grens bij vrouwen niet ver ligt.

    Leeftijdsgenoten of ouder, hebben geen behoefte meer aan een snelle hap.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Dat ben ik altijd. Daarom ben ik nog single . Een compliment is leuk voor de ego maar ik laat me niet kapot maken door loze woordjes.
    Zo mag ik het horen.

    Je ziet wat voor rare reacties je krijgt van jongens en ook ben ik van overtuigd dat je PM rood gloeide.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Een cougar is toch pas van toepassing als je 40 plus bent lol. Jij bent hooguit 32, groffe gok.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  4. #34
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door dratsaBsuoirolG Bekijk reactie
    Ze durven omdat ze weten dat de grens bij vrouwen niet ver ligt.

    Leeftijdsgenoten of ouder, hebben geen behoefte meer aan een snelle hap.
    Leeftijdsgenoten of ouder zijn gewoon bang, nors en dood van binnen. Vlak door het leven..

    Dat is gewoon jammer..jonkies durven. Los van of ze er wat voor terugkrijgen of niet.

    Hungry for life moet je altijd blijven, waar leef je anders voor?

    Variables are the only constants in the world..


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    274
    27-09-2013

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Leeftijdsgenoten of ouder zijn gewoon bang, nors en dood van binnen. Vlak door het leven..

    Dat is gewoon jammer..jonkies durven. Los van of ze er wat voor terugkrijgen of niet.

    Hungry for life moet je altijd blijven, waar leef je anders voor?
    Mischien zien de leeftijdsgenoten in dat het zinloos is, omdat vrouwen toch iedere keer je afwijzen. Meer levenservaring.

  6. #36
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Een cougar is toch pas van toepassing als je 40 plus bent lol. Jij bent hooguit 32, groffe gok.
    Als er 10-15 jaar tussen zit en ik je moeder had kunnen zijn bij wijze van..dan zie ik mezelf al als cougar. Overigens niet echt want ik engageer niet maar goeeed...

    Variables are the only constants in the world..


  7. #37
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Dvorak Bekijk reactie
    Mischien zien de leeftijdsgenoten in dat het zinloos is, omdat vrouwen toch iedere keer je afwijzen. Meer levenservaring.
    Want vrouwen worden niet afgewezen?

    Geen excuus. Niet iedereen zal op je vallen en dat kan je ook niet verwachten maar je kunt het je niet klein laten maken of verdoven

    Variables are the only constants in the world..


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    274
    27-09-2013

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Want vrouwen worden niet afgewezen?

    Geen excuus. Niet iedereen zal op je vallen en dat kan je ook niet verwachten maar je kunt het je niet klein laten maken of verdoven
    Ben jij wel eens afgewezen?

    Bedoel, de manier waarop wordt misschien niet serieus genomen. Op straat versieren zal meestal niet werken, los van aantrekkelijkheid. Of misschien dat knappe mensen meer succes hebben.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Als er 10-15 jaar tussen zit en ik je moeder had kunnen zijn bij wijze van..dan zie ik mezelf al als cougar. Overigens niet echt want ik engageer niet maar goeeed...
    Naja dan moet je niet zo denken. Oke maar je checkt alleen naar het uiterlijk en vind je ‘m jong. Ga een gesprek aan en hij komt misschien wel wijzer over dan je leeftijdsgenootjes. Maybe engageer je dan wel ghehe.

    Ik val btw in de smaak bij oudere dames. Echter zijn het vaak gevallen die een kindje hebben haha.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  10. #40
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Dvorak Bekijk reactie
    Ben jij wel eens afgewezen?

    Bedoel, de manier waarop wordt misschien niet serieus genomen. Op straat versieren zal meestal niet werken, los van aantrekkelijkheid. Of misschien dat knappe mensen meer succes hebben.
    Wat is afwijzing..wees zo concreet mogelijk. Ik ben onlangs geghost

    Maar goed, vaak genoeg geprobeerd toenadering te zoeken en dat mannen dat niet konden waarderen. Maar goed, ik voel dat aan voordat ik concrete stappen maak om het duidelijk te maken.

    Heb nooit om een nummer gevraagd ofzo?

    Variables are the only constants in the world..


  11. #41
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Naja dan moet je niet zo denken. Oke maar je checkt alleen naar het uiterlijk en vind je ‘m jong. Ga een gesprek aan en hij komt misschien wel wijzer over dan je leeftijdsgenootjes. Maybe engageer je dan wel ghehe.

    Ik val btw in de smaak bij oudere dames. Echter zijn het vaak gevallen die een kindje hebben haha.
    Ja maar ik bedoel..als je vakkenvuller bent bij de dirk neem ik al snel aan dat je 15 bent. En ook hoe jeugdig ze eruit zien

    Maar laatst had ik een jongen achter me aan. Hij was 24. Vond het awkward omdat hij me deed denken aan mijn broertje. Zag er lief uit en al maar hij was zo onzeker en toch zo zeker van zichzelf. Heb het een kans gegeven maar kreeg het niet over mijn hart. Misschien dat het de volgende keer wel lukt. Who knows.

    Variables are the only constants in the world..


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie

    Ik val btw in de smaak bij oudere dames. Echter zijn het vaak gevallen die een kindje hebben haha.
    Zelfde “probleem”

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    274
    27-09-2013

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Wat is afwijzing..wees zo concreet mogelijk. Ik ben onlangs geghost

    Maar goed, vaak genoeg geprobeerd toenadering te zoeken en dat mannen dat niet konden waarderen. Maar goed, ik voel dat aan voordat ik concrete stappen maak om het duidelijk te maken.

    Heb nooit om een nummer gevraagd ofzo?
    Ja, dat is een impliciete afwijzing. Maar zoals je zegt, dat moet je zelfvertrouwen niet beinvloeden. Makkelijker gezegd dan gedaan overigens. Voor mij tenminste.

    Niet alle mannen zijn hetzelfde wat signalen betreft. Kan zijn dat hij niet geinteresseerd lijkt, maar dat wel is.

    Ik heb dat wel eens gedaan, wel meer. Maar dan deed ik er nooit wat mee of voelde het meer vriendschappelijk.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    274
    27-09-2013

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Naja dan moet je niet zo denken. Oke maar je checkt alleen naar het uiterlijk en vind je ‘m jong. Ga een gesprek aan en hij komt misschien wel wijzer over dan je leeftijdsgenootjes. Maybe engageer je dan wel ghehe.

    Ik val btw in de smaak bij oudere dames. Echter zijn het vaak gevallen die een kindje hebben haha.
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zelfde “probleem”
    Hahaha, gelukkig heb ik dat probleem niet. Zal wel komen door hoe ik me kleed en wat voor auto ik rij.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Jongere mannen

    Citaat Geplaatst door Dvorak Bekijk reactie
    Hahaha, gelukkig heb ik dat probleem niet. Zal wel komen door hoe ik me kleed en wat voor auto ik rij.
    Meiden van eind 20 geniet mijn voorkeur als 29 jarige.zijn volwassen en rijp.
    Boven de 32 mogen alleen kijken.