1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    Gezocht: oprechte vriendschap

    Hi dames!
    Ik hoop middels dit bericht nieuwe vriendschappen te sluiten.
    Ik ben 24 jaar. Het lijkt met leuk om mijn vrije tijd ook te spenderen met een oprechte lieve vriendin. Helaas ben ik op het punt gekomen waarin die niet heb (uitleg kan ik je geven via pm of onder genot van theetje). Omdat ik geen zussen heb, mis ik toch erg een vriendin in me leven.
    Wat meer over mij: ik woon in omgeving Haarlem, graag ontmoet ik een vriendin in de buurt. Amsterdam bijv.
    Ik houd van shoppen, make-up, ons gelooof, werken, gezonde levenstyle, eten en ontspannen (bijv, gezichtsbehandeling)

    Liefs,
    Loyal Loner

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018


  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    16
    12-03-2019

    Echt een lief oproepje. Ik zal een goede vriendin vragen of ze kennis met je wil maken. Ze is wel Antilliaanse, weet niet of zij van make-up houd. Ze woont niet in Amsterdam, maar in Lelystad en is 52 jaar.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    Citaat Geplaatst door Doggystijl Bekijk reactie
    Echt een lief oproepje. Ik zal een goede vriendin vragen of ze kennis met je wil maken. Ze is wel Antilliaanse, weet niet of zij van make-up houd. Ze woont niet in Amsterdam, maar in Lelystad en is 52 jaar.
    Interesses hoeven niet hetzelfde te zijn. Wel graag iemand van dezelfde leeftijd en in de buurt. Ok. Doei.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    up: Elke woensdag worden er voor vrouwen lezingen organiseert in de blauwe moskee, WIe gaat mee?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    300
    04-12-2007

    Jammer dat je niet in de buurt woont. Anders was het leuk om met je naar de moskee te gaan. Because i know what you mean.
    ~halfbloedje~

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    Awh jammer wel lief van je ❤️

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    Up! (Eid mubarak [emoji3590])


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk