MVC Lid

Reacties
    38
    25-12-2018

Waar blijft mijn droomvrouw!

Leuk dat je op mijn profiel kijkt! Ik ben mohamed. Ik ben een rustig, eerlijk en oprecht persoon. Ik ben graag actief of creatief bezig. Maar ook thuis zijn, relaxen en niets doen, vindt ik heerlijk op z'n tijd. Ik ben een persoon die graag doelen wilt halen in zijn leven. Elkaar soms ruimte en tijd alleen gunnen, is net zo belangrijk . Ik zie er graag goed en verzorgd uit. Een goed gesprek vind ik belangrijk in een relatie en dat je elkaar begrijpt.

Mijn lijfspreuk zijn de eerste 2 regels uit Bob Marley's song Three Little Birds: Don't worry about a thing cause every little thing gonna be allright. Ben dan ook een positief ingesteld persoon, erg sportief en sociaal, bescheiden, ik heb een gelijkmatig humeur en een vriendelijk zachtaardig karakter. Ik zoek iemand tussen de 25 en 28 die ook sportief, humoristisch en sociaal is. Ik ben op zoek naar een lieve spontane nuchtere vrouw . Mijn doel is om samen met een lieve zachte vrouw mijn leven en dat van haar een stuk prettiger te maken Als het klikt krijgt de dame in kwestie een liefdevol en prettig leven op alle gebied.

Net zoals velen hier, ben ik het alles alleen doen wel zat. Ik ben op zijn tijd graag alleen, maar na een dag hard werken is het toch wel heel fijn je dag te kunnen delen.

mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag van je.

MVC Lid

Reacties
    38
    25-12-2018

Up

MVC Lid

Reacties
    38
    25-12-2018

Up

MVC Lid

Reacties