1. #31
    Student

    Reacties
    19
    23-05-2019

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Ik help je uit je droom die tijd dat marokkaanse meiden maagd waren is voorbij. Of je moet van meiden onder 18 jr houden? Zelfs die zijn er vroeg bij met negertje hier en daar. En turkse baklava's.
    Nee man, dat geloof ik niet. Je kunt niet iedereen over een kam scheren. Maar jij bedoelt waarschijnlijk die meisjes die je buiten tegen komt. Maar die goeie vrouwen die vind je niet buiten op straat. Die zitten juist in de moskee of op werk of thuis. Evenals de goeie mannen natuurlijk, die zitten niet in shishacafees.
    "If you always tell the truth, you never have to remember anything."
    - Mark Twain

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door IDXK Bekijk reactie
    Nee man, dat geloof ik niet. Je kunt niet iedereen over een kam scheren. Maar jij bedoelt waarschijnlijk die meisjes die je buiten tegen komt. Maar die goeie vrouwen die vind je niet buiten op straat. Die zitten juist in de moskee of op werk of thuis. Evenals de goeie mannen natuurlijk, die zitten niet in shishacafees.
    Broer wees niet naive. Er bestaan tegenwoordig geen goede of slechte vrouwen. Zijn 1 pot nat!!! De goeie (hoogopgeleid etc) eindigen met turken en de slechte met negers. En de moskee bezoekers, moeten hun zondes bedekken en bidden dat vergeven wordt. Na ramdan zie je van alles en nog wat gebeuren. Ik scheer niet over een kam, zijn de feiten broer. De meeste goeie vrouwen die er waren zijn reeds getrouwd, wat over is, mag je houden en zie je op straat.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door flowerrtje Bekijk reactie
    Shut Up.
    Waarheid is hard he?

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door flowerrtje Bekijk reactie
    Wat voor waarheid? Je beweerd namelijk dat alle Marokkaanse vrouwen ontmaagd zijn.
    De waarheid is dat de meeste tot bijna alle marokkaanse vrouwen inderdaad verdwaald zijn op aarde. Daar komt nog een slecht karakter bij en de kapsones en je hebt een avond maal, waar je van kotst. Of ze maagd zijn of niet boeit mij niet eens. Het gaat om wie ze tegenwoordig zijn en moge ze geleidt worden inchaAllah amien. Laten we allemaal een dua doen dat ze ook in hun harten geleidt worden. Want daar begint de verdwaling bij de meeste.