1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    55
    22-12-2018

    Schijnheiligheid

    Als er 1 ding is wat ik niet tegen kan dan is het wel de schijnheiligheid van de meiden.

    Zelf praten ze over een persoon die slechte dingen doen, maar ze verkopen zichzelf in de toeilet van de Mcdonalds. Dan denk ik van mezelf ben je ziek ofzo.

    Kijk ik geef eerlijk toe dat ik slechte dingen heb gedaan onder andere met meiden meiden omgaan, maar ik speel geen mr. Nice guy en ik zeg gewoon straight dat ik vroeger slechte dingen heb gedaan. Mij hoor je niet praten dat ik een prins ben op een witte paard en praten over andere mensen. En zeggen hoe schoon je wel niet bent en dat je nooit slechte dingen doet.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8
    06-10-2017

    Dus iedereen moet zijn of haar zondes openbaar zeggen? Denk het niet. Het is vooral niet aan jou de taak om iemand te vragen naar een verleden.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    362
    17-01-2012

    Ga huilen in een hoekje. Ze bepaald nog altijd zelf of ze haar verleden wel of niet aan jou wil vertellen. Je moet niet denken dat iedereen als jou is.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    55
    22-12-2018

    Citaat Geplaatst door LIEF20 Bekijk reactie
    Ga huilen in een hoekje. Ze bepaald nog altijd zelf of ze haar verleden wel of niet aan jou wil vertellen. Je moet niet denken dat iedereen als jou is.
    de waarheid komt hard aan heb blijkbaar een gevoelige draadje geraakt. Nogmaals begrijpend lezen is en blijft lastig voor sommige mensen. Heb ik ergens geciteerd dat ze hun verleden moeten vertellen? Ik heb gezegd dat ze niet moeten oordelen over andere mensen als ze zelf slechte dingen doen. Eerst goed lezen voordat je een comment verstuurd een gouden tip van de dag.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8
    06-10-2017

    Geef je toevallig bijles Nederlands?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    55
    22-12-2018

    Citaat Geplaatst door Youssrakb Bekijk reactie
    Geef je toevallig bijles Nederlands?
    whuttt bijles Nederlands ik? Marokkaan die bijles geeft neee gekkie doe normaaalllll

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    8
    06-10-2017

    Aangezien je het over begrijpend lezen hebt.........

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    55
    22-12-2018

    Citaat Geplaatst door Youssrakb Bekijk reactie
    Aangezien je het over begrijpend lezen hebt.........
    probeer eerst maar jezelf te begrijpen. Dan pas kunnen we verder praten. Aangezien de meeste meiden niet weten met wat ze willen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8
    06-10-2017

    Ooit gehoord van sarcasme. Denk het niet hé?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    beginnen ze dan zomaar spontaan te vertellen over derden? of doe jij een ondervraging? of iets anders?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Als ik jouw reacties en topics lees, dan denk ik dat ze jouw persoonlijkheid niet zien zitten. Een vrouw verlaat een man nooit zomaar, en geloof me als ik zeg dat een vrouw een knappe, goede man waarmee ze een klik heeft nooit laat gaan tenzij ze erachterkomt dat hij crimineel is of een player/vreemdganger.

    Zoek het probleem dus eerst bij jezelf. Er zijn genoeg meiden die schoon zijn (en dus niet schijnheilig).
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Waarom valt iedereen deze Zacka aan? hij zegt alleen dat hij niet tegen schijnheiligheid kan van meiden dat zie je wel vaak. Ik denk dat de meeste hier zich aangesproken voelen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    toeilet..foei foei

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    36
    05-05-2011

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    toeilet..foei foei
    Hahaha....heel stout om zo toeilet te schrijven.

    Kijk, denk dat ze af zijn geknapt om je taal foutjes. Dat is zo niet sexy gewoon.
    Hoe kan je nou ipv toilet toeilet schrijven.
    Zeg dan gewoon wc man.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Je hoeft er toch niet mee te maken hebben?
    In alle eerlijkheid is dit iets wat de maatschappij aanmoedigt, inclusief mannen. Eerst verwachten dat iemand eerlijk is en dan diegene afstraffen als diegene dat ook is.

    Dat is overigens niet alleen in mannen/vrouwen relaties maar over het algemeen. Dat zit zo diep geworteld in het cultuurtje.
    Mensen liegen tegen hun ouders uit angst maar binnen liefde( en dan bedoel ik liefde breed genomen) hoor je niet bang te zijn voor de overige partij. Dan krijg je stiekemerds,etc.

    En ts, ik weet zeker dat je er ook aan bijdraagt anders zou je zo een topic niet openen.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.