1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-05-2019

    Aleen bij marokaanse jongens doen ze scheinheilge bij andere gaan ze los

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Gelukkig ben jij niet de maatstaf van onze ethiek.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-07-2017

    Wollahila, hoor deze, vrouwtje speelt maagd bij boyfriend maar knappe 30+ jarige toyboy buiten de stad neukt haar 4kant. Zij beschouwt haar eigen vriend/verloofde als trouwmateriaal. Damn. Wollah Marokkaanse vrouwen zijn ingewikkeld. Met deze tijd is de kans alleen maar groter dat je slachtoffer word van schijnheiligheid.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door Jongenuit1992 Bekijk reactie
    Wollahila, hoor deze, vrouwtje speelt maagd bij boyfriend maar knappe 30+ jarige toyboy buiten de stad neukt haar 4kant. Zij beschouwt haar eigen vriend/verloofde als trouwmateriaal. Damn. Wollah Marokkaanse vrouwen zijn ingewikkeld. Met deze tijd is de kans alleen maar groter dat je slachtoffer word van schijnheiligheid.
    Spreek je uit ervaring?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-07-2017

    Het is geen leugen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-07-2017

    Maar niemand is hetzelfde, zolang je maar bewust bent en geen domme verdrietige gescheiden man word die hier zoekt naar een nieuwe vrouw.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    88
    05-11-2015

    Hahaha ik lach me altijd dood om “zondes openbaren is haraam”

    Wanneer een meid wordt gexposed = zondes openbaren
    Wanneer een jongen wordt gexposed = de zusters waarschuwen

    schijnheiligerds

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    36
    05-05-2011

    @ Cataleya

    Alleen een echte prins kan een vrouw als prinses behandelen.
    Wij zijn maar simpele zielen. Wij zijn geen prinsen. Er zijn maar 2 Marokkaanse prinsen en die zitten in Marokko.

    Waarom wil jij als een prinses behandeld worden? Wat heb je te bieden dan? Zijn andere vrouwen in jou ogen minder? Moet een vrouw persé als een prinses behandeld worden, want anders verdient ze beter?

    Je voelt je nu aangevallen en zal me van alles wijsmaken....jou soort hoort in een sprookje thuis.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    36
    05-05-2011

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    helaas voor jou is het geen sprookje dat er gelukkig nog mannen zijn die hun vrouw op handen en voeten dragen, de figuurlijke betekenis van prinses is jou blijkbaar ook al ontgaan, ik vraag me af of jij jou opzettelijk dom opsteld?
    dat jij niet aan deze verwachtingen kan voldoen wilt niet zeggen dat vrouwen maar genoegen moeten nemen met minder, oh en aangezien je interesse hebt in mijn verwachtingen, ik hoef hier geen moeite voor te doen om als een prinses behandelt te worden dus bye felicia
    Ja echt hè!

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door Jongenuit1992 Bekijk reactie
    Wollahila, hoor deze, vrouwtje speelt maagd bij boyfriend maar knappe 30+ jarige toyboy buiten de stad neukt haar 4kant. Zij beschouwt haar eigen vriend/verloofde als trouwmateriaal. Damn. Wollah Marokkaanse vrouwen zijn ingewikkeld. Met deze tijd is de kans alleen maar groter dat je slachtoffer word van schijnheiligheid.
    Hoe kan jij dit weten, terwijl haar vriend/verloofde er niets van afweet?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    140
    21-05-2019

    Citaat Geplaatst door Zackaria12 Bekijk reactie
    Als er 1 ding is wat ik niet tegen kan dan is het wel de schijnheiligheid van de meiden.

    Zelf praten ze over een persoon die slechte dingen doen, maar ze verkopen zichzelf in de toeilet van de Mcdonalds. Dan denk ik van mezelf ben je ziek ofzo.

    Kijk ik geef eerlijk toe dat ik slechte dingen heb gedaan onder andere met meiden meiden omgaan, maar ik speel geen mr. Nice guy en ik zeg gewoon straight dat ik vroeger slechte dingen heb gedaan. Mij hoor je niet praten dat ik een prins ben op een witte paard en praten over andere mensen. En zeggen hoe schoon je wel niet bent en dat je nooit slechte dingen doet.



    Ik ben ook eerlijk geweest en dat is tegen mij gebruikt.
    Je moet gewoon nooit eerlijk zijn
    Levensgenieter❤️

  12. #27
    Student

    Reacties
    19
    23-05-2019

    Ik zeg je eerlijk broer ik ben nog steeds bang dat ik zo'n figuur tref, maar ja wat kun je doen? Als iemand tegen jou zegt dat die maagd is terwijl dat niet zo is, begin je je huwlijk met een leugen, en zit er gewoon geen barakah in jou huwlijk. De een is een leugenaar en de andere is achterdochtig.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-05-2019

    Eerst naar negers gaan en dan naar marokanen komen en verwachten datje ze accepteerd

  14. #29
    Student

    Reacties
    19
    23-05-2019

    Citaat Geplaatst door zakenmn Bekijk reactie
    Eerst naar negers gaan en dan naar marokanen komen en verwachten datje ze accepteerd
    Yeghh tfoe, is dat echt een ding? Mn vader zei ookal zoiets, ik dacht hij overdrijft.
    "If you always tell the truth, you never have to remember anything."
    - Mark Twain

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door IDXK Bekijk reactie
    Ik zeg je eerlijk broer ik ben nog steeds bang dat ik zo'n figuur tref, maar ja wat kun je doen? Als iemand tegen jou zegt dat die maagd is terwijl dat niet zo is, begin je je huwlijk met een leugen, en zit er gewoon geen barakah in jou huwlijk. De een is een leugenaar en de andere is achterdochtig.
    Ik help je uit je droom die tijd dat marokkaanse meiden maagd waren is voorbij. Of je moet van meiden onder 18 jr houden? Zelfs die zijn er vroeg bij met negertje hier en daar. En turkse baklava's.