1. #31
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dus het is alleen erg als iemand mishandeld wordt in eigen huis?
    Op straat of elders telt niet?

    Begrijp me trouwens niet verkeerd he, ik vind wat hier gebeurd is verschrikkelijk.
    Nou, dat maakt een heel verschil ja, een héél groot verschil..of het op straat gebeurt of je deur wordt ingetrapt door 100 radicale terroristjes.

    Marokkanen doen zulke laffe dingen niet

    Zeg verder niet dat sommige marokkanen geen mensen in elkaar slaan als ze in n groepje zijn, maar hoe groot zijn deze groepjes meestal...max 3/4 man, en hoe vaak komt dit voor? Weinig. Dus je lult onzin

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Nou, dat maakt een heel verschil ja, een héél groot verschil..of het op straat gebeurt of je deur wordt ingetrapt door 100 radicale terroristjes.

    Marokkanen doen zulke laffe dingen niet

    Zeg verder niet dat sommige marokkanen geen mensen in elkaar slaan als ze in n groepje zijn, maar hoe groot zijn deze groepjes meestal...max 3/4 man, en hoe vaak komt dit voor? Weinig. Dus je lult onzin
    Dat komt behoorlijk vaak voor, dat weet jij ook.
    Vooral bij de jeugd, op school etc.

    Maar het gaat me niet om wie dat vaker zou doen of niet.
    Ik vind dit ook erger dan een random vechtpartijtje op straat, maar dan is nog steeds de oplossing niet om elke keer als zoiets gebeurt, een halve burgeroorlog te willen.
    Tenzij je graag wilt dat het chaos wordt in Nederland uiteraard.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat komt behoorlijk vaak voor, dat weet jij ook.
    Vooral bij de jeugd, op school etc.

    Maar het gaat me niet om wie dat vaker zou doen of niet.
    Ik vind dit ook erger dan een random vechtpartijtje op straat, maar dan is nog steeds de oplossing niet om elke keer als zoiets gebeurt, een halve burgeroorlog te willen.
    Tenzij je graag wilt dat het chaos wordt in Nederland uiteraard.
    Zo vaak komt het niet voor, dat geloof ik niet. Genoeg problemen met marokkaanse jongens maar ze slaan niet zomaar mensen in elkaar.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Zo vaak komt het niet voor, dat geloof ik niet. Genoeg problemen met marokkaanse jongens maar ze slaan niet zomaar mensen in elkaar.
    Ik zeg niet dat het elke dag 50x gebeurt in Nederland.
    Maar er worden heel regelmatig mensen mishandeld door groepen mensen.
    Dat gebeurt overal en door alle groepen mensen.

    Nogmaals, het gaat mij echt niet om wie wat doet, maar dat er op reageren met geweld niet de juiste oplossing is.

  5. #35
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik ben tegen, maar zie het vooral niet gebeuren.

    En je geeft geen antwoord op mijn vragen.
    Statistisch is het namelijk qua geweld relatief gezien vaker andersom.
    Wat zie je niet gebeuren een oorlog?

    Is dit serieus de discussie die je nu wilt gaan voeren. Wie meer dan wat ofzo ik begrijp het niet?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016


  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    595
    04-03-2019

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Dat worden ze vanzelf wel want dit land heeft nog genoeg NSB nazaten die dit soort praktijken gedogen.

    Nederland moet en zal beseffen dat zij de grootste fout van hun leven zullen maken. Dat ze denken ons te kunnen terroriseren net zoals ze met de Joden gedaan hebben. Als een stel lafaards vrouwen en kinderen aanvallen ieder keer weer.

    Als er een burgeroorlog komt dan hebben de NSB nazaten dat aan zichzelf te danken. Wij zullen daar in ieder geval niet voor schuwen, hel op aarde is wat ze dan verdienen. We weten hoe Nederland Joden heeft behandeld tientallen jaren geleden dat zal ons niet overkomen Mike.

    Als je echt tegen een burgeroorlog bent dan zeg ik je nu alvast, your barking against the wrong tree.
    hahahahahahah burgeroorlog

    Snotneus wat denk je te gaan doen.. Heeft je vader daar wel toestemming voor gegeven? Zoon van God

    Meneertje die beweert te zijn gestopt met zijn MBO omdat zijn maatschappijleer-leraar hem pestte wilt nu een burgeroorlog

  8. #38
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Llkkqq Bekijk reactie
    hahahahahahah burgeroorlog

    Snotneus wat denk je te gaan doen.. Heeft je vader daar wel toestemming voor gegeven? Zoon van God

    Meneertje die beweert te zijn gestopt met zijn MBO omdat zijn maatschappijleer-leraar hem pestte wilt nu een burgeroorlog
    Ben gestopt met mijn recreatie opleiding door mijn docent niet met het MBO. Heb daarna 6 jaar op het MBO handel gezeten en heb mijn MBO afgerond.

    Weetje wat het is kaffir billah. Het doet je pijn dat ik geloof in Islam en jij een vijand van Allah bent geworden. Het doet je zo een pijn en dat zien we telkens weer terug in je pogingen om zehma te chanteren en bedreigen.

    Jou dag komt nog wel Abu, in jahannam insha Allah.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Ben gestopt met mijn recreatie opleiding door mijn docent niet met het MBO. Heb daarna 6 jaar op het MBO handel gezeten en heb mijn MBO afgerond.

    Weetje wat het is kaffir billah. Het doet je pijn dat ik geloof in Islam en jij een vijand van Allah bent geworden. Het doet je zo een pijn en dat zien we telkens weer terug in je pogingen om zehma te chanteren en bedreigen.

    Jou dag komt nog wel Abu, in jahannam insha Allah.
    Heb jij echt 6 jaar lang op een MBO school gezeten?
    Waarom zo lang? Dat is toch 3 jarig of 4 jarig onderwijs?

    Hoe heb je dat toch voor elkaar gekregen?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Heb jij echt 6 jaar lang op een MBO school gezeten?
    Waarom zo lang? Dat is toch 3 jarig of 4 jarig onderwijs?

    Hoe heb je dat toch voor elkaar gekregen?
    Ipv mensen die misschien om bepaalde redenen langer over een opleiding doen ga jij denigrerend tegen deze mensen doen ipv ze toe te juichen.
    Wees blij dat hij uberhaupt iets heeft gehaalt op eigen kracht, wat probeer je iemand die goed doet en doorzet belachelijk te maken?

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Wat moet je met zo een habibi88? Die verdiend toch kapotte knieschijven ff serieus.
    Zo te lezen moet je bij mannen die zich habibi noemen gewoon ver weg blijven, niet alleen vanwege zo een rare naam voor een man.
    Maar ook een man die afgeeft op mensen die hun best doen en niet zo snel zijn als de rest van dit geweldige land maar toch nog succes boeken.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door dratsaBsuoirolG Bekijk reactie
    Ipv mensen die misschien om bepaalde redenen langer over een opleiding doen ga jij denigrerend tegen deze mensen doen ipv ze toe te juichen.
    Wees blij dat hij uberhaupt iets heeft gehaalt op eigen kracht, wat probeer je iemand die goed doet en doorzet belachelijk te maken?
    Citaat Geplaatst door dratsaBsuoirolG Bekijk reactie
    Zo te lezen moet je bij mannen die zich habibi noemen gewoon ver weg blijven, niet alleen vanwege zo een rare naam voor een man.
    Maar ook een man die afgeeft op mensen die hun best doen en niet zo snel zijn als de rest van dit geweldige land maar toch nog succes boeken.
    Ja mag allemaal zo vreemd reageren als je wilt.

    Maar ik sta er van te kijken dat iemand 6 jaar over een MBO opleiding doet.

    Zeker als ik nu het niveau van Convicted bekijk.
    Vandaar ook dat ik vroeg, hoe hij dat voor elkaar had gekregen.
    Blijkbaar was hij niet serieus genoeg bezig op school, want
    dan had hij deze mijns inziens wel met gemak binnen de gestelde
    tijd afgerond.

    En je zins-speling op mijn geaardheid, dat zegt meer over jou.
    Dan het over mij zegt. Tevens zegt het iets over je niveau.
    Zeg eens, hoe lang heb jij gedaan over het afronden van
    je vervolgopleiding?

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Wat moet je met zo een habibi88? Die verdiend toch kapotte knieschijven ff serieus.
    Beste Iswa,

    Waarom verdien ik kapotte knieschijven?

    Ben je van mening dat ik een lijfelijkstraf moet ondergaan?
    Ben je van mening dat ik niet meer moet kunnen lopen?
    Of ben je gewoon een sadist?

    Wat er is aan de hand, leg het me eens uit.


    p.s.

    Tip :
    Als je moeite hebt met de reacties van iemand op dit forum of in het
    echte leven, is het verstandiger niet te luisteren of te lezen.
    Of als je wenst helemaal middeleeuws te gaan, door mijn tong te verwijderen.
    Of handen af te hakken. Want dan kan ik niet meer typen...
    Dan zou ik mijn lesje wel geleerd hebben, en kan je geen onwelgevallige voor
    jou meningen meer delen.

    Vreemd dat jij zo een moeite hebt anders denkend...
    Jou religie schrijft je toch echt iets anders voor.
    Takfiri!

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Ja mag allemaal zo vreemd reageren als je wilt.

    Maar ik sta er van te kijken dat iemand 6 jaar over een MBO opleiding doet.

    Zeker als ik nu het niveau van Convicted bekijk.
    Vandaar ook dat ik vroeg, hoe hij dat voor elkaar had gekregen.
    Blijkbaar was hij niet serieus genoeg bezig op school, want
    dan had hij deze mijns inziens wel met gemak binnen de gestelde
    tijd afgerond.

    En je zins-speling op mijn geaardheid, dat zegt meer over jou.
    Dan het over mij zegt. Tevens zegt het iets over je niveau.
    Zeg eens, hoe lang heb jij gedaan over het afronden van
    je vervolgopleiding?
    Welnee daar sta je niet van te kijken, je reageerd daar puur zo op om iemand de grond in te trappen, in dit geval iemand die blijkbaar minder is dan jij qua scholing neem ik aan.
    Er zijn in de wereld gewoon wat tragere mensen dat is niet raar en daar staat niemand van te kijken, tenzij je een smerig zwart hart hebt en daar mensen op wilt pakken,
    laten we eerlijk zijn, hij durft hier open over te zijn en legt zichzelf redelijk bloot, jij als anonieme lafaard probeert die persoon dan daarop aan te vallen en belachelijk te maken.

    En dat je dan daarna de jankerd uithangt omdat ik jou om je nick uitlach is de meest hypocriete vorm die er is natuurlijk.

    Dus afgeven op mensen die trager zijn qua ontwikkeling en daarna gaan janken dat anderen jou pakken op je nickname.

    Hoe zielig ben je?

    En je nick doelde ik niet eens op je geaardheid, maar simpelweg dat jij jezelf habibi noemt, tegen jezelf zeggen of schatje noemen als man zijnde is gewoon fckt up, je geaardheid boeit me geen ene....

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie

    Tip :
    Als je moeite hebt met de reacties van iemand op dit forum of in het
    echte leven, is het verstandiger niet te luisteren of te lezen.
    Serieus, de weg van de hypocriet is jouw weg? mensen hier aanvallen op hun reacties en hun leven, en dan zelf anderen veroordelen dat ze dat bij jou doen.