1. #46
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Het was niet de meest ideale koning maar hij zette jullie azulisten schaakmat.

    Ra7imahu Allah ta3ala.

    Oja, sujud wa roukou3 illa li Allah sub7ana wa ta3ala

    Hij zal boeten voor die foto insha Allah
    wij riffijnen zullen nooit knielen voor een koning..
    en wat die azulisten betreft de koning werkte met hun en heeft hun nooit bestreden.
    en wat die sujud betreft ga dat maar aan de huidige koning vertellen..generatie na generatie blijven jullie types een koning aanbidden en knielen voor een gunst..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    wij riffijnen zullen nooit knielen voor een koning..
    en wat die azulisten betreft de koning werkte met hun en heeft hun nooit bestreden.
    en wat die sujud betreft ga dat maar aan de huidige koning vertellen..generatie na generatie blijven jullie types een koning aanbidden en knielen voor een gunst..
    Wij riffijnen zullen nooit knielen?

    Je zusters doen het gratis in de kelderboxen ya l khra.

    Je probeert mij soort van te “ framen “ als monarchist ya azulist

    Wat betreft riffijnen neerzetten als apart volk zal ik niet doen, dat is een rifseparisten tactiek.

    Je claimt conservatief moslim te zijn, maar je gedraagt je azul

    Islam is tegen mini staatjes, waarom opeens een rif republiek? Of is dat mubaa7?

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    tranen in mijn ogen krijg ik wanneer types zoals jij een koning aanbidden en knielen om een gunst te krijgen en dat al eeuwen lang en word van generatie op generatie door gegeven..

    A3udibillah...deze man voelde zich als een farao. Vandaar dat ie zo tekeer ging tegen zn eigen bevolking.

    Hoe kan je nou ooit goed praten over zo n persoon..

  4. #49
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Wij riffijnen zullen nooit knielen?

    Je zusters doen het gratis in de kelderboxen ya l khra.

    Je probeert mij soort van te “ framen “ als monarchist ya azulist

    Wat betreft riffijnen neerzetten als apart volk zal ik niet doen, dat is een rifseparisten tactiek.

    Je claimt conservatief moslim te zijn, maar je gedraagt je azul

    Islam is tegen mini staatjes, waarom opeens een rif republiek? Of is dat mubaa7?
    blijkbaar heb je niet door waarom jouw koning het toerisme in Marokko promoot en dan vooral in Marrakesh.
    jij aanbidt en knielt voor een seculiere koning die van marokko de grootste seksbordeel van de wereld aan het opbouwen is.
    framen?? hoezo framen,jij doet niets anders over mij en wel zonder enige bewijs of argument.
    nergens zet ik Riffijnen als een aparte volk dat doen types zoals jij.en dat mag je doen van mij.
    hoe ik de islam praktiseer is iets tussen mij en allah, types zoals jij mogen mij beschuldigen of uitschelden zo vaak ze willen niets zal er veranderen aan mijn islam.
    als je mij beschuldigt moet je dat wel met argumenten en bewijs doen en niet met belachelijke leugens..
    ik zou zeggen wees een man en ga de discussie aan en niet gaan verstoppen achter leugens of aannames die ik nooit heb gezegd.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Wij riffijnen zullen nooit knielen?

    Je zusters doen het gratis in de kelderboxen ya l khra.

    Je probeert mij soort van te “ framen “ als monarchist ya azulist

    Wat betreft riffijnen neerzetten als apart volk zal ik niet doen, dat is een rifseparisten tactiek.

    Je claimt conservatief moslim te zijn, maar je gedraagt je azul

    Islam is tegen mini staatjes, waarom opeens een rif republiek? Of is dat mubaa7?
    Het gaat niet om riffijnen en arabischtaligen, het gaat om de arabische seculiere cultuur vs islamitische cultuur. Die seculiere cultuur wordt al tientallen jaren gepromoot door fransen en amerikanen en seculieren zoals jij zijn hierin getrapt.

    En het zijn types zoals jou die continu hameren op rif-arab verschillen, wat trouwens in feite trouwens niet een verschil in ras is maar in cultuur, aangezien marokkanen voor 98/99% in het DNA gelijk aan elkaar zijn. Dit onderwerp is ook weer gestart door een seculiere arab-cultuur promotor.

    Het is dus een verschil tussen seculieren en moslims, en de waarheid is dat de prostitutie, alcoholgebruik, gokpaleizen etc niet in de Rifgebieden zijn maar in de gebieden waar de arabcultuur-atheisten het voor het zeggen hebben. Ontken dat eens?

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Het gaat niet om riffijnen en arabischtaligen, het gaat om de arabische seculiere cultuur vs islamitische cultuur. Die seculiere cultuur wordt al tientallen jaren gepromoot door fransen en amerikanen en seculieren zoals jij zijn hierin getrapt.

    En het zijn types zoals jou die continu hameren op rif-arab verschillen, wat trouwens in feite trouwens niet een verschil in ras is maar in cultuur, aangezien marokkanen voor 98/99% in het DNA gelijk aan elkaar zijn. Dit onderwerp is ook weer gestart door een seculiere arab-cultuur promotor.

    Het is dus een verschil tussen seculieren en moslims, en de waarheid is dat de prostitutie, alcoholgebruik, gokpaleizen etc niet in de Rifgebieden zijn maar in de gebieden waar de arabcultuur-atheisten het voor het zeggen hebben. Ontken dat eens?
    wat een onzin seculair cultuur is juist berbers zie landen als marokko , algerije en tunesie daar wonen berbers en ze gaan heel anders met islam om dan mensen uit ksa ,koeweit,vae, qatar en andere midden oosten landen ,midden oosten landen zien noord afrika niet echt als moslims. islam verlaters zijn over het algemeen berbers riffijnen

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    wij riffijnen zullen nooit knielen voor een koning..
    en wat die azulisten betreft de koning werkte met hun en heeft hun nooit bestreden.
    en wat die sujud betreft ga dat maar aan de huidige koning vertellen..generatie na generatie blijven jullie types een koning aanbidden en knielen voor een gunst..
    je bent echt een leugen machine, heb jij het bezoek van de koning nog gezien toen ie in nador enal hociema was, of al omari als ie de koning ontmoet of al wardi toen ie nog minister was? ow jij kijkt geen tv,

    ,,,,met je wij riffijnen bukken voor niemand,,, das juist typisch riffijns iets roepen wat niet waar is ,

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Het gaat niet om riffijnen en arabischtaligen, het gaat om de arabische seculiere cultuur vs islamitische cultuur. Die seculiere cultuur wordt al tientallen jaren gepromoot door fransen en amerikanen en seculieren zoals jij zijn hierin getrapt.

    En het zijn types zoals jou die continu hameren op rif-arab verschillen, wat trouwens in feite trouwens niet een verschil in ras is maar in cultuur, aangezien marokkanen voor 98/99% in het DNA gelijk aan elkaar zijn. Dit onderwerp is ook weer gestart door een seculiere arab-cultuur promotor.

    Het is dus een verschil tussen seculieren en moslims, en de waarheid is dat de prostitutie, alcoholgebruik, gokpaleizen etc niet in de Rifgebieden zijn maar in de gebieden waar de arabcultuur-atheisten het voor het zeggen hebben. Ontken dat eens?
    Zoals jullie riffacisten de seculiere berberse shirk cultuur hier promoten in nederland de schijnheillige ubervolk die naar de arabs wijst terwijl hun zussen hier vrijwillig door negers worden geboord . En laten we het niet hebben over rif schandknaapjes die seks hebben met oude homofiele hollanders in het bos voor geld .

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Mossad creëert onrust in Marokko door de Amazigh op te ruien
    buitenland
    21 jan '16
    In een video zegt de Marokkaans-Franse intellectueel Jacob Cohen dat de Israëlische inlichtingendienst zeer actief werkzaam is in Marokko.
    Cohen kreeg de stelling voorgeschoteld waarin de presentatrice zegt dat de Mossad allang niet meer actief is in Marokko. Als expert in de Mossad-activiteiten moest Cohen zijn kijk hier op geven en dat deed hij. Het antwoord baart veel Marokkanen zorgen. Cohen stelt ten eerste dat de stelling niet klopt en dat de Mossad zeer actief is in Marokko. Hoewel het proces van de Mossad pas begonnen is, moet Marokko zeer waakzaam zijn. De expert verwees met name naar de Amazigh gebieden in Marokko.

    Hij beweerde dat de Mossad mensen met een Berberse achtergrond proberen te overtuigen van hun joodse roots. Bovendien kunnen deze Amazigh hun joodse roots en familiegeschiedenis achterhalen indien zij geïnteresseerd zijn. Ook is er de mogelijkheid om onderwijs te volgen hierin. Op deze manier wil de Mossad spanning creëren tussen de Amazigh en andere bevolkingsgroepen in Marokko. 'De Mossad streeft ernaar een toestand van spanning te creëren binnen de Marokkaanse samenleving', zegt hij.

    Volgens Cohen zijn de meeste Marokkanen zich niet bewust van deze praktijken of vermijden ze het onderwerp over spanningen tussen bevolkingsgroepen. Hij voegt eraan toe dat hij geneigd is om voor de laatste optie te kiezen. Cohen denkt dan ook niet dat de Mossad Marokko zomaar gaat verlaten, want het is een belangrijk land met een strategische ligging en een enorme invloed in de regio.

    Dit deel van het interview werd onlangs gepubliceerd in navolging van uitingen van Lahcen Daoudi, de Marokkaanse minister van Hoger Onderwijs en Wetenschappelijk onderzoek. Hij waarschuwde Marokko voor Amazigh-extremisten (ook wel Azulisten genoemd) die bepaalde kwesties misbruiken om raciaal extremisme te creëren in Marokko.
    © Redactie 2016

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Moet hij weten..het is maar een nobody zonder enige invloed.
    Word je niet moe om constant hetzelfde riedeltje af te draaien?
    azul vs arab ,alsof jullie zijn blijven hangen in de 16e eeuw.

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Mossad creëert onrust in Marokko door de Amazigh op te ruien
    buitenland
    21 jan '16
    In een video zegt de Marokkaans-Franse intellectueel Jacob Cohen dat de Israëlische inlichtingendienst zeer actief werkzaam is in Marokko.
    Cohen kreeg de stelling voorgeschoteld waarin de presentatrice zegt dat de Mossad allang niet meer actief is in Marokko. Als expert in de Mossad-activiteiten moest Cohen zijn kijk hier op geven en dat deed hij. Het antwoord baart veel Marokkanen zorgen. Cohen stelt ten eerste dat de stelling niet klopt en dat de Mossad zeer actief is in Marokko. Hoewel het proces van de Mossad pas begonnen is, moet Marokko zeer waakzaam zijn. De expert verwees met name naar de Amazigh gebieden in Marokko.

    Hij beweerde dat de Mossad mensen met een Berberse achtergrond proberen te overtuigen van hun joodse roots. Bovendien kunnen deze Amazigh hun joodse roots en familiegeschiedenis achterhalen indien zij geïnteresseerd zijn. Ook is er de mogelijkheid om onderwijs te volgen hierin. Op deze manier wil de Mossad spanning creëren tussen de Amazigh en andere bevolkingsgroepen in Marokko. 'De Mossad streeft ernaar een toestand van spanning te creëren binnen de Marokkaanse samenleving', zegt hij.

    Volgens Cohen zijn de meeste Marokkanen zich niet bewust van deze praktijken of vermijden ze het onderwerp over spanningen tussen bevolkingsgroepen. Hij voegt eraan toe dat hij geneigd is om voor de laatste optie te kiezen. Cohen denkt dan ook niet dat de Mossad Marokko zomaar gaat verlaten, want het is een belangrijk land met een strategische ligging en een enorme invloed in de regio.

    Dit deel van het interview werd onlangs gepubliceerd in navolging van uitingen van Lahcen Daoudi, de Marokkaanse minister van Hoger Onderwijs en Wetenschappelijk onderzoek. Hij waarschuwde Marokko voor Amazigh-extremisten (ook wel Azulisten genoemd) die bepaalde kwesties misbruiken om raciaal extremisme te creëren in Marokko.
    © Redactie 2016
    Ophouden met op de mand spelen azulis reageer hier op anders hou gewoon je bek dicht.

  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    FCE je hebt gelijk maar je ziet zelf wie er steeds mee bezig is en wie er steeds dit soort onderwerpjes naar voren haalt.

    Would, het zijn niet de imazighen die van Marokko tot aan Jordanië warme contacten met de zionisten houden in het geheim...die arab-zionist in Marokko heeft een paar weken geleden nog geheime ontmoetingen gehad met zijn lover Netanyahu...dat doen ze trouwens al tientallen jaren, en intussen voor hun bevolking doen ze zich voor als Palestina-bevrijders

    Het zijn allemaal waardeloze arab-fascisten zonder enige ruggegraat die de Palestijnen keer op keer verraden, hun zogenaamde palestijnse broeders....We kunnen met zekerheid zeggen dat voor de arab-fascisten hun joodse broeders voor hun Palestijnse broeders gaan. Dat krijg je van dat waardeloze 'arabische' nationalisme

    Dus ontken het eens arab-azultje

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Zoals jullie riffacisten de seculiere berberse shirk cultuur hier promoten in nederland de schijnheillige ubervolk die naar de arabs wijst terwijl hun zussen hier vrijwillig door negers worden geboord . En laten we het niet hebben over rif schandknaapjes die seks hebben met oude homofiele hollanders in het bos voor geld .
    'berberse shirk cultuur'

    Je gaat toch niet over prostitutie beginnen he...of zal ik het alvast over Marrakech hebben...en alle steden waar jouw arabcultuur prostitutie heeft ingevoerd en het ook nog subsidieert om hoerententen te openen voor Fransen en Amerikanen

    het schijnt dat veel van de Marokkaanse hoge overheidsambtenaren (arabisch sprekend) overal in Marokko wel minstens 1 prostitutieclub in bezit heeft, sommige zelfs 10. Waarschijnlijk heeft Frankrijk hun ook geholpen met het oprichten van deze hoerenclubs.

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    'berberse shirk cultuur'

    Je gaat toch niet over prostitutie beginnen he...of zal ik het alvast over Marrakech hebben...en alle steden waar jouw arabcultuur prostitutie heeft ingevoerd en het ook nog subsidieert om hoerententen te openen voor Fransen en Amerikanen

    het schijnt dat veel van de Marokkaanse hoge overheidsambtenaren (arabisch sprekend) overal in Marokko wel minstens 1 prostitutieclub in bezit heeft, sommige zelfs 10. Waarschijnlijk heeft Frankrijk hun ook geholpen met het oprichten van deze hoerenclubs.
    wat een domme reactie,je wilt suggereren dat al die grote steden in marokko arabisch zijn,? dan ben je echt een acterlijk domme mens,

    in je kleine hersens denk jij dat iedereen die arab (darija) spreekt een arabier is, maw ben jij ook arabisch , iedereen in marokko is dan arabier, bijna 99,99 % in marokko spreekt darija, dus er zijn geen berbers in marokko alleen maar arabs,

    ps

    believe me al die hoertjes van marokko zijn gewoon berbers van afkomst, of ze nou al hadja hamdaouia heet of najat a3tabo, of rwisha tot abidar ,van al omari tot al otmanie, allemaal berbers,

    jij spreekt dus geen arabs, je weet dus niet wat ashadoe an la ilaha illa allah betekent ? dan ben jij een dome mens een legra tfoe mens.

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    alle berbers in marokko algerije tunesie lybie spreken darija a le7mar, wanneer worden jullie een keer waker , ale7mar als je marokkaan of algerijne of tunesier lybier hoort, dan is die altijd berber tot het tegendeel is bewijzen ,

    jij bent geen berber maar nederlander want je spreekt nederlands,ook surinamers in paramaribo zijn nederlanders want zij spreken ook nederlands, en heel noord afrika is frans want zij spreken bijna allemaal frans,