1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Llkkqq Bekijk reactie
    De maan geeft geen licht, het is gewoon een groot stuk ruimtesteen dat om de aarde draait, het weerkaats licht van de zon.
    Snachts is de Zon nergens te bekennen.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    595
    04-03-2019

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Snachts is de Zon nergens te bekennen.
    en daarom zien we dan pas de minder velle licht die de maan via de zon reflecteert.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Llkkqq Bekijk reactie

    Waarom is god niet gestopt met het scheppen van andere planeten.
    Ben jij in de war? Zo ja, genoeg informatie op internet te vinden over de islam. En bekeer je tot de islam, dat is beter dan de psychose waar je nu in zit.

  4. #34
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Ben jij in de war? Zo ja, genoeg informatie op internet te vinden over de islam. En bekeer je tot de islam, dat is beter dan de psychose waar je nu in zit.
    Je moet het eens met me zijn anders ben je gek is je argument, snap je nog steeds niet dat het geen echt argument is?
    Genoeg informatie op het internet waarom religie er naast zit.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    595
    04-03-2019

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Ben jij in de war? Zo ja, genoeg informatie op internet te vinden over de islam. En bekeer je tot de islam, dat is beter dan de psychose waar je nu in zit.
    bekeren tot de islam? Ben er juist eindelijk van af. Geloof mij maar als ik zeg dat ik meer over de islam weet dan jij, is niet erg als je me niet gelooft, je zult niet in de hel branden daarvoor.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Llkkqq Bekijk reactie
    bekeren tot de islam? Ben er juist eindelijk van af. Geloof mij maar als ik zeg dat ik meer over de islam weet dan jij, is niet erg als je me niet gelooft, je zult niet in de hel branden daarvoor.
    Je denkt dat je wat weet over de islam maar je weet heel weinig. En hoe kan jij weten of je meer van de islam af weet dan mij, je kent me niet eens. Alleen al deze opmerking is superdom

    En waarom besteed jij je tijd niet onder mede-atheisten...

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Je moet het eens met me zijn anders ben je gek is je argument, snap je nog steeds niet dat het geen echt argument is?
    Genoeg informatie op het internet waarom religie er naast zit.
    Atheïsten zijn inderdaad idiots

    Nou, vertel eens

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Ik heb dan een vraag die ik zomaar ineens wil stellen. iemand die 50 kinderen verkracht en vermoord. Als die niet opgepakt wordt voor hij doodgaat, gaat hij dus vrijuit?Of kunnen jullie m dan terughalen en alsnog berechten

  9. #39
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Atheïsten zijn inderdaad idiots

    Nou, vertel eens
    Je weet niet hoe je een zoekmachine moet gebruiken?

    Als het toch idioten zijn kan je je bekeeracties ook wel stoppen, of snap je niet dat dat niet gaat lukken... tenzij je denkt dat ze misschien net zo zijn als religieuzen alleen dan hebben ze bewijs nodig en niet een verhaaltje.



    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Ik heb dan een vraag die ik zomaar ineens wil stellen. iemand die 50 kinderen verkracht en vermoord. Als die niet opgepakt wordt voor hij doodgaat, gaat hij dus vrijuit?Of kunnen jullie m dan terughalen en alsnog berechten
    Dood is dood.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie

    Dood is dood.
    Dus hij gaat voor altijd vrijuit? Als moslims weten we dat hij niet vrijuit zal gaan omdat hij zich miet verantwoorden.

    Kijk hier de ideologie die je aanhangt.

    " Dood is dood "

    Dat is het enige wat je te melden hebt, je zegt in feite gewoon ja dan gaat hij vrijuit. Prachtige ideologie heb je en ook heel logisch. Echt een geruststellemde ideologie.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Moslims zien genoeg bewijs om zich heen van de Schepper..en in de Koran zelf.

    Met logica kun jij de islam niet onderuit halen. Probeer het zou ik zeggen. En schrijf daarna een vers die vergelijkbaar is als een Vers uit de Koran. Lkkqq was daar niet toe in staat, en jij ook niet omdat je een leugenaar bent.

    Er staat een verhaal in de Koran over mensen zoals jou die op hoogmoedige toon eisen dat er een groot wonder gebeurt voordat ze geloven of misschien zelfs eisen dat Allah SWT Zichzelf laat zien. Het antwoord is dat personen zoals jou zichzelf te hoog inschatten door de ongekende arrogantie van deze eis. Een ezel kun je ook niet bekeren trouwens net als een kakkerlak

  12. #42
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Dus hij gaat voor altijd vrijuit? Als moslims weten we dat hij niet vrijuit zal gaan omdat hij zich miet verantwoorden.

    Kijk hier de ideologie die je aanhangt.

    " Dood is dood "

    Dat is het enige wat je te melden hebt, je zegt in feite gewoon ja dan gaat hij vrijuit. Prachtige ideologie heb je en ook heel logisch. Echt een geruststellemde ideologie.
    Welk deel aan dood is dood snap je niet? Er is geen vrijheid of straf in de dood, er is niets anders dan de maden die je opeten. Dood als ultieme einde maakt het leven heel wat belangrijker dat een niet bestaande dood met allerlei kansen op vergeving.

    Weten zonder bewijs noemen we fantaseren.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  13. #43
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Moslims zien genoeg bewijs om zich heen van de Schepper..en in de Koran zelf.

    Met logica kun jij de islam niet onderuit halen. Probeer het zou ik zeggen. En schrijf daarna een vers die vergelijkbaar is als een Vers uit de Koran. Lkkqq was daar niet toe in staat, en jij ook niet omdat je een leugenaar bent.

    Er staat een verhaal in de Koran over mensen zoals jou die op hoogmoedige toon eisen dat er een groot wonder gebeurt voordat ze geloven of misschien zelfs eisen dat Allah SWT Zichzelf laat zien. Het antwoord is dat personen zoals jou zichzelf te hoog inschatten door de ongekende arrogantie van deze eis. Een ezel kun je ook niet bekeren trouwens net als een kakkerlak
    Je kunt een hoop zien, betekend niet dat het er objectief gezien is. Deze heet overigens een waanbeeld.

    Ik hoef een fantasieboek ook niet onderuit te halen, dat is aan de gelovigen zelf. Ik ben ook geen Arabisch dichter, maar de tekst is inhoudelijk belabberd en ronduit onwetenschappelijk.

    Ik hoef geen groot wonder, ook geen klein wonder, gewoon bewijs en dat is er niet.

    Is dat waarom je niet bekeerd?
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Welk deel aan dood is dood snap je niet? Er is geen vrijheid of straf in de dood, er is niets anders dan de maden die je opeten. Dood als ultieme einde maakt het leven heel wat belangrijker dat een niet bestaande dood met allerlei kansen op vergeving.

    Weten zonder bewijs noemen we fantaseren.
    Je hebt een depressieve onrechtvaardige ideologie. In jouw ideologie kunnen misdadigers vrijuit gaan. En dan noem je het een logische ideologie.

    Jij fantaseert ook, want ook jij kunt niks bewijzen. Atheïsten hebben totaal geen argumenten tegen moslims. Behalve dan ' dood is dood'

  15. #45
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Je hebt een depressieve onrechtvaardige ideologie. In jouw ideologie kunnen misdadigers vrijuit gaan. En dan noem je het een logische ideologie.

    Jij fantaseert ook, want ook jij kunt niks bewijzen. Atheïsten hebben totaal geen argumenten tegen moslims. Behalve dan ' dood is dood'
    Welk vrijuit gaan? Iemand is dood.
    Als je iemand vermoord is het met religie niet zo erg, immers is die niet echt dood, slechts bevrijd uit deze wrede wereld. Als je iemand vermoord met een echte dood heb je dus alles wat die persoon is en kan zijn weggenomen.

    De bewijslast is bij de religieus, en tot nu toe is dat een groot falen, bewijs die god eens... we wachten....
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.