1. #1
    Verbannen

    Reacties
    79
    03-10-2010

    Familielid naar Nederland via een visum

    Heeft iemand ervaring met het ophalen van een familielid of een kennis naar Nederland via een visum?
    Zo ja, wat zijn de voorwaarden waaraan die persoon moet voldoen:
    De algemene dingen zoals dat ik garant moet staan voor diegene weet ik allemaal.
    Het gaat specifiek om waaraan die persoon moet voldoen zodat zijn visumaanvraag niet wordt afgewezen. Het gaat niet om een ouder iemand of iemand die kinderen heeft.
    Alvast bedankt!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    ind.nl

    Daar staat alles. Niet op marokko.nl.

  3. #3
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Als diegene daar werkt heeft dan is de kans groot dat ze diegene niet zullen afwijzen.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    79
    03-10-2010

    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    ind.nl

    Daar staat alles. Niet op marokko.nl.
    Als je goed leest, de standaard dingen weet ik allemaal zelf en dat staat op Ind.nl. Soms is het beter om te zwijgen in plaats van onzin te verklaren.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    79
    03-10-2010

    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    Als diegene daar werkt heeft dan is de kans groot dat ze diegene niet zullen afwijzen.
    Dat is precies wat ik bedoel. In dit geval gaat het om iemand die niet werkt.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    79
    03-10-2010

    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    Als diegene daar werkt heeft dan is de kans groot dat ze diegene niet zullen afwijzen.
    Bedankt. Dat is precies wat ik bedoel

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    79
    03-10-2010

    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    ind.nl

    Daar staat alles. Niet op marokko.nl.
    soms is het beter om te zwijgen wanneer je niets toe te voegen hebt.

  8. #8
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Mijn tante hebben ze ook na 3 keer afgewezen en toen hebben wij een bezwaarschrift ingediend en toen mocht ze komen. Bij haar hadden ze ook gezegd van geen baan en niet getrouwd dat de kans groot was zogenaamd dat ze hier zou blijven.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    79
    03-10-2010

    [QUOTE=Riffia_Kebdania;134010286]Mijn tante hebben ze ook na 3 keer afgewezen en toen hebben wij een bezwaarschrift ingediend en toen mocht ze komen. Bij haar hadden ze ook gezegd van geen baan en niet getrouwd dat de kans groot was zogenaamd dat ze hier zou blijven.[/QUOTE
    En wat heeft ervoor gezorgd dat ze uiteindelijk jullie bezwaarschrift hebben geaccepteerd? Jij mag mij ook pm sturen als je dat liever hebt

  10. #10
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Bij ons hier hebben ze een loket waar ze jou hierbij kunnen helpen. Mijn ma is daar naar toe geweest en zij hebben een bezwaarschrift ingediend dat mijn tante enkel voor vakantie komt en ook direct weg gaat ( 3 weken in totaal). En toen hebben ze het geaccepteerd. Toen is ze gekomen voor 3 weken en daarna na 8 maanden ofzo is ze voor 3 maanden gekomen.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    79
    03-10-2010

    Watvoor loket als ik vragen mag?

  12. #12
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Bij ons hebben ze hier een loket met maatschappelijke werkers. Dus mocht je ergens mee zitten of qua brieven dan kun je bij hun terecht. Ik weet niet of je het weet maar diegene moet ook voldoende geld hebben op zijn bank.



    En ik hwb begrepen van mijn zusje dat ze nu ook bezig zijn met een aanvraag voor mijn neef. Hij is alleen wel getrouwd het is ook de eerste keer dat we het voor hem gaan aanvragen. Dus ik ben benieuwd of ze hem visa zullen geven.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    79
    03-10-2010

    Wat bedoel je met diegene? De garant of de visum aanvrager?

  14. #14
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    de visum aanvrager.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    79
    03-10-2010

    Bedankt voor al de informatie!