1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    El Hamdaoui lovend: 'Gaat denk ik een hele mooie toekomst tegemoet'

    Dat de Nederlandse pers de loftrompet stak voor het basisdebuut van Mohammed Ihattaren, dat is één ding. Dat collega's zich lovend uitlaten over het nog maar 17-jarige talent, dat geeft alleen maar nog meer glans aan de eerste keer dat hij als basisklant op het wedstrijdformulier stond.





    Het is voor de aanvallende middenvelder een debuutseizoen wat nu al niet meer stuk kan. Na in de winterstop definitief te zijn overgeheveld naar de A-selectie - toen maar 16 jaar jong - duurde het niet lang of het jeugdexponent kreeg ook kansen toebedeeld in de hoofdmacht van Mark van Bommel. De absolute bekroning van zijn nog prille carrière tot nu toe was de basisplaats van afgelopen zaterdag op bezoek bij Excelsior Rotterdam (red. 0-2). Een optreden waar hij óók bij de tegenstander veel indruk maakte, zo ook op Mounir El Hamdaoui. Laatstgenoemde was in gesprek met de Telegraaf erg te spreken over de middenvelder.

    ''Leeftijd is maar een getal''
    Op het veld was de voormalig Marokkaans-international getuige van het talent wat uit de verf kwam, er zou een echte technicus schuilen in Ihattaren. ,,Hij is heel rustig aan de bal, heeft een goed overzicht en gevoel in z'n linkerbeen.'' Als hij het qua mentaliteit en motivatie weet te belopen dan staat er nog veel moois voor hem in het verschiet, aldus de 34-jarige El Hamdaoui. ,,Leeftijd is maar een getal. Als hij zich goed blijft ontwikkelen en stabiel in zijn hoofd blijft, gaat hij denk ik een heel mooie toekomst tegemoet.''

    Photocredit: @NOSVoetbal (Twitter)

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    taz hahaha al hamdoui spreekt over mentaliteit

  3. #3
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    taz hahaha al hamdoui spreekt over mentaliteit
    Hij kan het weten wat een kutmentaliteit oplevert

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    250
    16-02-2019

    El Hamdaoui weet het weel beter. Wat een overhypte speler zeg. Hij heeft nog niks laten zien. Een paar ballen breed gegeven en een actie ingezet in de 16 die totaal mislukte. Hij kreeg weinig de bal. Dus over welke goede optreden hebben zij het over?

    En wat ik het meest rare vind is die media. Marokko.nl melde afgelopen week ¨basisklant´ ihhataren. Dat was zijn basisdebuut maar dat betekent nog niet dat hij een basissspeler is.

    Aissati was veel beter dan Ihhateren nu,Affelay ook. Mastour ook. KIjk hoe het die jongens is vergaan.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Ik ben bang door al deze media aandacht dat Ihattaran niet de top gaat halen net als Aissati en Labyad,teveel boze ogen en media aandacht die hij krijgt kan hem fataal worden,ze moeten hem met rust laten en pas als die 19 is praten

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Marocist Bekijk reactie
    El Hamdaoui weet het weel beter. Wat een overhypte speler zeg. Hij heeft nog niks laten zien. Een paar ballen breed gegeven en een actie ingezet in de 16 die totaal mislukte. Hij kreeg weinig de bal. Dus over welke goede optreden hebben zij het over?

    En wat ik het meest rare vind is die media. Marokko.nl melde afgelopen week ¨basisklant´ ihhataren. Dat was zijn basisdebuut maar dat betekent nog niet dat hij een basissspeler is.

    Aissati was veel beter dan Ihhateren nu,Affelay ook. Mastour ook. KIjk hoe het die jongens is vergaan.
    Citaat Geplaatst door Marocist Bekijk reactie
    Half europa wordt ook nog geschreven. Wat een overhypte spelertje is het zeg. De media heeft ook haar mening klaar.

    Dit doet me denken aan ismail Assaiti. Op zijn 17e ( net zoals als Ittaharen nu is) CL tegen Milan gespeeld en Aissaiti speelde Andrea Pirlo uit de wedstrijd. Een toptalent in spé beweerde de leiding van PSV. Kijk nu wat er met Aissati is. Helemaal op,heeft niks laten zien.

    En zo gaat dat ook met Ittaharen gebeuren. Aissati deed het veel beter. Ik heb hem gisteren in actie gezien en ik vind hem niet zo geweldig hoor. Hij heeft talent maar de tijd zal ons leren wat hij daarmee gaat doen.

    Mastour deed het ook goed. Talentvol en hij werd terecht door heel Europa gevolgd. En nu zit Mastour in een dipje.



    Het zit diep..

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    250
    16-02-2019

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Het zit diep..
    Een prognose die uit gaat komen. Gisteren heeft Ihattaren wederom
    Niks laten zien. En dat tegen VVV. Ihattaren is overhyped.