1. #1
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium

    Vinicius opgeroepen voor A-selectie van Brazilll

    Marcelo gedropt.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Slechte speler vinicous.

    Wel groot talent maar moet nog echt rijpen 2 tot 3 jaar.

    Rodrygo schijnt een nog groter talent te zijn. Ben benieuwd naar deze speler.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Hala Madrid y nada mas

  3. #3
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Slechte speler vinicous.

    Wel groot talent maar moet nog echt rijpen 2 tot 3 jaar.

    Rodrygo schijnt een nog groter talent te zijn. Ben benieuwd naar deze speler.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Vinicius doet alles goed tot aan de 16 en daarna krijgt ie paniek.

    Hij is pas 18, dat moeten we niet vergeten.

    Het wordt hem voor nu vergeven.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Hij kan uitgroeien tot een type neymar

    Maar dan een echte gevormde prof zonder theater..voor elke verdediger een nightmare
    Sim sala bim ewa kim

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Aladdinn Bekijk reactie
    Hij kan uitgroeien tot een type neymar

    Maar dan een echte gevormde prof zonder theater..voor elke verdediger een nightmare
    Klopt. Want hij is meer bescheiden dan neymar

  6. #6
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Gozer heeft echt alleen snelheid.... niks meer.. geen voetbalintelligentie geen schot geen kracht geen paas geen voorzet niks...
    Is heeeel heeel snel meer niet...

    Vergelijk dat met Di Maria die de bal de 16 in krulde achter zijn standbeen..
    Of Marcelo die via een gruwelijke dribbel en een één tweetje de bal de 16 in weet te passen
    Deze jongen is verdwaald.... een pion tot Real weer een miljoenen transfer voor elkaar krijgt..

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Gozer heeft echt alleen snelheid.... niks meer.. geen voetbalintelligentie geen schot geen kracht geen paas geen voorzet niks...
    Is heeeel heeel snel meer niet...

    Vergelijk dat met Di Maria die de bal de 16 in krulde achter zijn standbeen..
    Of Marcelo die via een gruwelijke dribbel en een één tweetje de bal de 16 in weet te passen
    Deze jongen is verdwaald.... een pion tot Real weer een miljoenen transfer voor elkaar krijgt..
    18 jaar eerste jaar in Europa.. di Maria was ouder en ervaring met Benfica..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Vinicius doet alles goed tot aan de 16 en daarna krijgt ie paniek.

    Hij is pas 18, dat moeten we niet vergeten.

    Het wordt hem voor nu vergeven.
    In real Madrid heb je geen ruimte voor een opleiding. Je moet er staan.

    Hij heeft real al 1 prijs gekost. Als hij real Madrid waardig was scoorde hij er maar liefst 4 vorige wedstrijd tegen barca

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Hala Madrid y nada mas

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Vinicous moet 4 jaar rijpen en hij zal.misschien beter zijn dan neyma r.

    Een erg teleurstellende inzicht, pass, schot. Ook vaak egoïstisch waardoor het zelfs lijkt alsof hij naast zijn schoenen loopt.

    Maar het is zeker een groot talent en zeker een grote speler voor over paar jaar.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Hala Madrid y nada mas

  10. #10
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Gozer heeft echt alleen snelheid.... niks meer.. geen voetbalintelligentie geen schot geen kracht geen paas geen voorzet niks...
    Is heeeel heeel snel meer niet...

    Vergelijk dat met Di Maria die de bal de 16 in krulde achter zijn standbeen..
    Of Marcelo die via een gruwelijke dribbel en een één tweetje de bal de 16 in weet te passen
    Deze jongen is verdwaald.... een pion tot Real weer een miljoenen transfer voor elkaar krijgt..

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #11
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Vinicous moet 4 jaar rijpen en hij zal.misschien beter zijn dan neyma r.

    Een erg teleurstellende inzicht, pass, schot. Ook vaak egoïstisch waardoor het zelfs lijkt alsof hij naast zijn schoenen loopt.

    Maar het is zeker een groot talent en zeker een grote speler voor over paar jaar.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Text berichten wis ik meteen na het lezen ....

    Voorgaande berichten die ik heb ontvangen die voor het oog waren had ik ook meteen gewist ...


    De laatste bericht kon ik niet meteen wissen ...... heeft me ongeveer 15 min gekost voordat ik het kon wisselen ......... zodat het in mn geheugen werd geprint ........nadat het in mn geheugen zat heb ik het gewist .....