1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9
    28-02-2019

    Social media

    Vraagje, ben benieuwd naar jullie mening?
    In hoeverre moet je afspraken maken over social media met je partner?

    Is het bijvoorbeeld oké als zij van die bekende gladde voetballers volgen?
    En mag hij zulke dames volgen
    ( op insta, facebook of wat dan ook)

  2. #2
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door EmteSupermarkt Bekijk reactie
    Vraagje, ben benieuwd naar jullie mening?
    In hoeverre moet je afspraken maken over social media met je partner?

    Is het bijvoorbeeld oké als zij van die bekende gladde voetballers volgen?
    En mag hij zulke dames volgen
    ( op insta, facebook of wat dan ook)
    Niet, als het goed is is je partner geen klein kind dat je moet opvoeden.
    Het is wat anders als iets (hoeft dus niet perse media te zijn) het leven teveel beheerst en dus tussen jou en je partner komt te staan. Dan is het tijd om de balans te hervinden. Jaloezie is echter geen argument, dat moet de persoon bij zichzelf bestrijden.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9
    28-02-2019

    Hmmm, dus je vind het goed als je vrouw van zulke mannen volgt...?
    En over dat jaloers zijn ben ik deels met je eens

  4. #4
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door EmteSupermarkt Bekijk reactie
    Hmmm, dus je vind het goed als je vrouw van zulke mannen volgt...?
    En over dat jaloers zijn ben ik deels met je eens
    Als dat haar blij maakt moet ze die maar volgen. Ik snap niet wat er leuk aan is, maar dat is wel met meer.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Als je getrouwd ben moet je social media verwijderen, dit kan alleen ma problemen veroorzaken

  6. #6
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Als je getrouwd ben moet je social media verwijderen, dit kan alleen ma problemen veroorzaken
    Hoe werkt dat? En heb je dan niet gewoon de verkeerde persoon gekozen als dat een probleem veroorzaakt?
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9
    28-02-2019

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Als dat haar blij maakt moet ze die maar volgen. Ik snap niet wat er leuk aan is, maar dat is wel met meer.
    Hmm sorry dat gaat er bij niet echt in.
    Ze mag dus andere mannen interssant vinden volgens jou? Zolang ze daar blij van wordt.

    Nee nee zo hoort dat niet te zijn. Ze is jou vrouw, ze zou andere mannen niet eens moeten opmerken

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Hahaha. Nedermarokkaantjes toch. Enigste sociale media die ik heb is m.nl en Whatsapp. Wnnr ik trouw kom ik niet meer op m.nl. dus blijft enkel Whatsapp. Dat zeg ik op voorhand tegen mijn vrouw. Accepteert ze het niet dan mag ze een nedermarokkaantje gaan uitzoeken

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Hahaha. Nedermarokkaantjes toch. Enigste sociale media die ik heb is m.nl en Whatsapp. Wnnr ik trouw kom ik niet meer op m.nl. dus blijft enkel Whatsapp. Dat zeg ik op voorhand tegen mijn vrouw. Accepteert ze het niet dan mag ze een nedermarokkaantje gaan uitzoeken
    Je zegt niks verkeerds hoor, zo hoort het ook.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Je zegt niks verkeerds hoor, zo hoort het ook.
    Onze imam heeft eens een vrijdagpreek over sociale media gegeven. En zei dat een groot deel van scheidingen tegenwoordig door sociale media komt. Allah i hdi ma 5la9

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Hoe werkt dat? En heb je dan niet gewoon de verkeerde persoon gekozen als dat een probleem veroorzaakt?
    Hoe het werkt? Je social media verwijderen. Nee je hebt dan niet de verkeerde persoon gekozen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Onze imam heeft eens een vrijdagpreek over sociale media gegeven. En zei dat een groot deel van scheidingen tegenwoordig door sociale media komt. Allah i hdi ma 5la9
    Ja toevallig ook een lezing daarover gezien. Hij heeft gelijk! In mijn omgeving heb ik het ook vaker gezien. Ik begrijp niet wrm mensen daar zo moeilijk afstand van kunnen nemen. Ameen!

  13. #13
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door EmteSupermarkt Bekijk reactie
    Hmm sorry dat gaat er bij niet echt in.
    Ze mag dus andere mannen interssant vinden volgens jou? Zolang ze daar blij van wordt.

    Nee nee zo hoort dat niet te zijn. Ze is jou vrouw, ze zou andere mannen niet eens moeten opmerken
    Je denkt toch echt niet dat je dat tegenhoud door internet af te sluiten?
    Wees blij dat ze je vrouw is en dat ze loyaal is. Haar afsluiten door gedachte politie te spelen zal geen veilig gevoel geven bij haar tenzij ze weet dat ze diep van binnen helemaal niet loyaal is.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  14. #14
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Onze imam heeft eens een vrijdagpreek over sociale media gegeven. En zei dat een groot deel van scheidingen tegenwoordig door sociale media komt. Allah i hdi ma 5la9
    En zijn bewijs hiervoor was een verhaaltje?
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  15. #15
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Hoe het werkt? Je social media verwijderen. Nee je hebt dan niet de verkeerde persoon gekozen.
    Hoeveel moet iemand aan zichzelf veranderen voor je doorhebt dat de keuze verkeerd was?
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.