MVC Lid

Reacties
    148
    16-11-2016

nou ik zou dat nooit accepteren

MVC Lid

Reacties
    148
    16-11-2016

zou je wel met een gescheiden een leven kunnen beginnen of.. denk van zo iets dat alle gescheiden vrouwen geen grenzen hebben

MVC Lid

Reacties
    148
    16-11-2016

aangezien je denkt dat alle gescheiden vrouwen het met iedereen het doen

Definitief uitgelogd

Reacties
    521
    24-12-2011

Citaat Geplaatst door jasmintange Bekijk reactie
    aangezien je denkt dat alle gescheiden vrouwen het met iedereen het doen
    Nee dat denk ik zeker niet.. dat moeten zij zelf weten.. er is niks mis met een gescheiden vrouw..

MVC Lid

Reacties
    1.298
    03-01-2019

Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Hij geeft nog aan dat mannen voorzichtig zijn met een h..r in huis te nemen. Omgekeerde wereld! Een vrouw moet anno 2019 voorzichtig zijn met wie ze in zee gaat. Ze kan haar zelf een hoop ellende besparen. Merendeels heeft een hand vol schulden en is naar de klote.
    HeeyHeey ya Fatima.

Jij hebt TbarkeAllah 4 zoontjes Allah i galihomlek.

Stel je oudste zoon wordt 26 en hij komt naar jou toe en zegt: Yemma ik wil trouwen met een Gescheiden vrouw en ze heeft 1of 2 kinderen. Hoe zou jij reageren.?

Ik behandel TS als mijn zoontje slash broertje, hij is nog jong. ik gun hem een een originele huwelijkspartner voor alle jonge Singles gun ik een originele huwelijkspartner m of v.

Als hij of zij 40 jaar was dan kan ik het nog begrijpen.

MVC Lid

Reacties
    148
    16-11-2016

tegenwoordig Zijn hier geen mannen zou maar oppassen Zijn alleen uit op een ding en allemaal mooie praatjes geloof er niks van hier

MVC Lid

Reacties
    6.469
    27-02-2008

@ShrifDjelQbilla,

Amien!

Als mijn zoon gelukkig met haar is. Dan heeft hij mijn zegen.

Ook zij verdiend een tweede kans. Niet? Als zij verder een vrome moslima is. Zie ik het probleem niet.

Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.

mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

MVC Lid

Reacties
    1.298
    03-01-2019

Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    @ShrifDjelQbilla,

Amien!

Als mijn zoon gelukkig met haar is. Dan heeft hij mijn zegen.

Ook zij verdiend een tweede kans. Niet? Als zij verder een vrome moslima is. Zie ik het probleem niet.

Iedereen verdient een 2e kans met Gezonde verstand.

Ik zou het nooit accepteren. Zolang Hij of Zij nog jong is verdienen ze een originele huwelijkspartner.

Vanaf 40 jaar of ouder kan ik het nog begrijpen. Jonger dan 40 dat niet.

En dan heb je ook een andere variant, de brutale kinderen die zeggen, als jij niet wilt Pappa dan doe ik het alsnog ja dan zeg ik tegen hem of haar Beslama. Het ga je goed.

MVC Lid

Reacties
    6.469
    27-02-2008

@shrifdjelqbila,.

Als hij met haar gelukkig is. Dan kan je dat niet weerhouden. Het geluk van je kind kan je niet in de weg staan. Want dan ben je een slechte ouder. Vind ik!

Geloof mij als ouder zou je nooit afscheid van je kinderen kunnen nemen. Al helemaal niet omdat zij een bepaalde keuze willen maken. Waar jij als ouder niet achter staat.

Het zijn je kinderen en niet je vijanden.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.

mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...