1. #1321
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Alweer? Lolll

    Verstuurd vanaf mijn iPad
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  2. #1322
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Soep met vergeten groenten vandaag......voor de plaatjes kijkers.

    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  3. #1323
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium


    Heeft vast & zeker gesmaakt!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #1324
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie


    Heeft vast & zeker gesmaakt!
    Délicieux hhh. Echt een receptje voor beginnelingen die niet graag in de keuken toeven.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  5. #1325
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Kijken kijken niet proeven!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #1326
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Kijken kijken niet proeven!
    Klopt zijn allemaal in Turkije of in de Rotterdam Souk geweest....hoe noemt dat daar Big Bazaar?
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  7. #1327
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Prinses....lees eens.

    Een Nederlander komt bij de Blokker in Rotterdam en ziet een thermosfles staan. Hij vraagt aan de verkoopster: “Wat is dat?” “Nou“, zegt de verkoopster ‘’dat is een thermosfles, alles wat je er koud instopt blijft koud en alles wat je er warm instopt blijft warm.’’

    "Ik neem er een“ zegt hij en eemt de thermosfles mee naar zijn werk waar zijn collega’s vragen: “Wat is dat?” Dus hij zegt: “Dat is het nieuwste in Nederland: een thermosfles! Alles wat er warm in gaat blijft warm en alles wat er koud ingaat blijft koud.” Dan vraagt zijn collega: “Wat heb je er nu inzitten?” Zegt de man: “2 koppen koffie en een Cornetto!”
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  8. #1328
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Prinses....lees eens.

    Een Nederlander komt bij de Blokker in Rotterdam en ziet een thermosfles staan. Hij vraagt aan de verkoopster: “Wat is dat?” “Nou“, zegt de verkoopster ‘’dat is een thermosfles, alles wat je er koud instopt blijft koud en alles wat je er warm instopt blijft warm.’’

    "Ik neem er een“ zegt hij en eemt de thermosfles mee naar zijn werk waar zijn collega’s vragen: “Wat is dat?” Dus hij zegt: “Dat is het nieuwste in Nederland: een thermosfles! Alles wat er warm in gaat blijft warm en alles wat er koud ingaat blijft koud.” Dan vraagt zijn collega: “Wat heb je er nu inzitten?” Zegt de man: “2 koppen koffie en een Cornetto!”
    Et voilla ijskoffie
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #1329
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Klopt zijn allemaal in Turkije of in de Rotterdam Souk geweest....hoe noemt dat daar Big Bazaar?
    Zwarte markt zoiets, afgedankt en over datum
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #1330
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Zwarte markt zoiets, afgedankt en over datum
    Nooit geweest en wil er ook nooit geraken.

    Rue de Brabant vind ik ook verschrikkelijk, iedere winkel ruikt muf.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  11. #1331
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Et voilla ijskoffie
    Echt iets voor een kooktechneut, lollll
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  12. #1332
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Gemberthee, 5 cm gember in stukjes, 1 koffielepel tijm, sap en rasp van 1 citroen, 1 ltr water en honing, aan de kook brengen, 10 min laten trekken zonder vuur, ....yummmm.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  13. #1333
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Gemberthee, 5 cm gember in stukjes, 1 koffielepel tijm, sap en rasp van 1 citroen, 1 ltr water en honing, aan de kook brengen, 10 min laten trekken zonder vuur, ....yummmm.
    Besa7tak, tip: honing niet meekoken (verliest zijn werking dan) als laatste toevoegen (op juiste temperatuur) mits échte honing
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #1334
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Besa7tak, tip: honing niet meekoken (verliest zijn werking dan) als laatste toevoegen (op juiste temperatuur) mits échte honing
    Ja idd, laat ik ieder naar smaak erbij doen, mam wil heel erg zoet. Honing van de boer laat ik mee brengen.
    Gezond ook en die tijm geeft heerlijk smaakje...wel zeven.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  15. #1335
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ja idd, laat ik ieder naar smaak erbij doen, mam wil heel erg zoet. Honing van de boer laat ik mee brengen.
    Gezond ook en die tijm geeft heerlijk smaakje...wel zeven.
    Ben ook gek op tijm! (En Italiaanse kruiden in het algemeen) Volgens mij hebben ze mij geadopteerd en ben ik ergens onder de Toscaanse zon geboren.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna