1. #931
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Deze groep is echt gruwelijk, zowel de meiden groep als de jongens.
    Dieter heeft goede keuzes gemaakt.

    Jaimie is Mustafa geworden hhh.
    Hij is helemaal gek op Marokko.

    Stijn is de coole kikker en Peter is een gladjanus hhhh.

    Brenda is zo grappig maar de rest van de meiden ook.

    Als ik Dieter was zou ik met deze groep een tweede episode maken.
    Was gelijk ook mijn idee maar ik denk dat ze meerdere “downs” een kans willen geven.

    Nou ook credits voor Dieter hoor, je moet toch maar gelijk kunnen inhaken op de omstandigheden, lijkt me niet makkelijk als de camera's op je gericht staan.

    Ik vind ze allemaal wel goed ieder in zijn eigen hoedanigheid.

    Bewijst toch maar weer dat downtjes echt niet te onderschatten zijn.

    Love them.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  2. #932
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Wat is dit voor een topic?

  3. #933
    Bijna Lid

    Reacties
    75
    07-03-2020

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Deze groep is echt gruwelijk, zowel de meiden groep als de jongens.
    Dieter heeft goede keuzes gemaakt.

    Jaimie is Mustafa geworden hhh.
    Hij is helemaal gek op Marokko.

    Stijn is de coole kikker en Peter is een gladjanus hhhh.

    Brenda is zo grappig maar de rest van de meiden ook.

    Als ik Dieter was zou ik met deze groep een tweede episode maken.
    Hahahha Jaimie ik ben fan van hem. Hij is zo cool.
    Wat me verbaasde was die ene met zijn bril. Hij was echt gekwetst dat Dieter niet in God geloofde en meskin hij werd rustig in de moskee. Alleen jammer dat hij homo is.

  4. #934
    Bijna Lid

    Reacties
    75
    07-03-2020

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Was gelijk ook mijn idee maar ik denk dat ze meerdere “downs” een kans willen geven.

    Nou ook credits voor Dieter hoor, je moet toch maar gelijk kunnen inhaken op de omstandigheden, lijkt me niet makkelijk als de camera's op je gericht staan.

    Ik vind ze allemaal wel goed ieder in zijn eigen hoedanigheid.

    Bewijst toch maar weer dat downtjes echt niet te onderschatten zijn.

    Love them.
    Ja en hij heeft echt wel geduld en weet perfect in te spelen op hun emoties. Hij weet hoe hij een situatie moet ontladen/ontkrachten.

  5. #935
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Was gelijk ook mijn idee maar ik denk dat ze meerdere “downs” een kans willen geven.

    Nou ook credits voor Dieter hoor, je moet toch maar gelijk kunnen inhaken op de omstandigheden, lijkt me niet makkelijk als de camera's op je gericht staan.

    Ik vind ze allemaal wel goed ieder in zijn eigen hoedanigheid.

    Bewijst toch maar weer dat downtjes echt niet te onderschatten zijn.

    Love them.
    Dieter doet het goed.


    Citaat Geplaatst door Sonrisa Bekijk reactie
    Hahahha Jaimie ik ben fan van hem. Hij is zo cool.
    Wat me verbaasde was die ene met zijn bril. Hij was echt gekwetst dat Dieter niet in God geloofde en meskin hij werd rustig in de moskee. Alleen jammer dat hij homo is.
    Jaimi is Mustafa geworden hhh.

    Ja klopt.Peter had effe geen zin meer in Dieter. Maar Dieter kon hem goed uitleggen hoe en wat.

    Dieter hield Peter tegen bij kamer verdeling. Ik moest zo lachen hhh.

    Ja klopt ze werden allemaal stil toen ze moskee HII binnen liepen, Brenda in hijaab begon te huilen, ze voelde iets. Mensen met DS voelen meer.

    Mooie afleveringen in Marokko( Spanje ook)

  6. #936
    Bijna Lid

    Reacties
    75
    07-03-2020

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Dieter doet het goed.




    Jaimi is Mustafa geworden hhh.

    Ja klopt.Peter had effe geen zin meer in Dieter. Maar Dieter kon hem goed uitleggen hoe en wat.

    Dieter hield Peter tegen bij kamer verdeling. Ik moest zo lachen hhh.

    Ja klopt ze werden allemaal stil toen ze moskee HII binnen liepen, Brenda in hijaab begon te huilen, ze voelde iets. Mensen met DS voelen meer.

    Mooie afleveringen in Marokko.
    Hahahha ja Mustafa meskin. Wayaw en toen ze dat vlees gingen eten, zelfs schapenogen. Ik wist niet dat je dat kon eten.

    Ja ik dacht direct na die afleveringen ik ga downvrienden gaan zoeken. Msaken zo oprecht en open dat ze zijn in hun communicatie. En ze leggen hun ruzies direct bij en bespreken wat hen dwars ligt. Waarom kunnen mensen dat niet zijn? De wereld zou toch zoveel mooier en makkelijker zijn. Ik kan niet omgaan met mensen die niet rechtuit zijn. Gewoon weten wat je wel of niet aan iemand hebt. Is dat zo moeilijk? Ik krijg er kortsluiting van in mijn hersenen.

  7. #937
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Wat is dit voor een topic?
    Programma reviews, koken, uit, of gedachten, het kan hier allemaal. L@L
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  8. #938
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Asperges, vers van het veld.

    Rijstdessertje



    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  9. #939
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Sonrisa Bekijk reactie
    Hahahha ja Mustafa meskin. Wayaw en toen ze dat vlees gingen eten, zelfs schapenogen. Ik wist niet dat je dat kon eten.

    Ja ik dacht direct na die afleveringen ik ga downvrienden gaan zoeken. Msaken zo oprecht en open dat ze zijn in hun communicatie. En ze leggen hun ruzies direct bij en bespreken wat hen dwars ligt. Waarom kunnen mensen dat niet zijn? De wereld zou toch zoveel mooier en makkelijker zijn. Ik kan niet omgaan met mensen die niet rechtuit zijn. Gewoon weten wat je wel of niet aan iemand hebt. Is dat zo moeilijk? Ik krijg er kortsluiting van in mijn hersenen.
    Klopt in Marrakech.
    Ze zijn gek op Marokkaanse eten hhh.

    Ze zijn heel open en oprecht, mensen met DS.

  10. #940
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe wat vroeger in een taboe sfeer heerste en weg gestopt werd, nu een verrijking kan zijn.

    Down the road.


    Vanaaf het slot.

    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  11. #941
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Hoe wat vroeger in een taboe sfeer heerste en weg gestopt werd, nu een verrijking kan zijn.

    Down the road.


    Vanaaf het slot.


    Hhh grappige groep.

    Vandaag was het laatste aflevering.
    Spanje en Marokko was een mooie combinatie. Verblijf in Marokko was echt lachen.

  12. #942
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Mocktail & food voor mam en mij.




    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  13. #943
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Couscous van vrijdag ingehaald.
    En weekend dessertje



    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  14. #944
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Ohhh die zitten weer in de verkoop.....eindelijk.


    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  15. #945
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    De geurrrr...

    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.