1. #1
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Tweede Kamer wil mini-enquête over financiering moskeeën

    De Tweede Kamer wil met een parlementaire mini-enquête zelf onderzoek doen naar de financiering van moskeeën vanuit onvrije landen als Saudi-Arabië en Qatar. Daarbij zullen bestuurders van islamitische instellingen en andere betrokkenen onder ede worden gehoord.

    De SGP en de SP stelden vorig jaar al voor om een parlementaire ondervraging te organiseren. Inmiddels lijken de regeringspartijen VVD, CDA, D66 en ChristenUnie daar ook voor te voelen, net als oppositiepartij PvdA. Op dinsdag 5 maart, na het krokusreces, wordt over het voorstel gestemd.

    https://nos.nl/artikel/2272875-tweed...-moskeeen.html

  2. #2
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Hypocrieten praten niet over on vrije landen wanneer ze wapen en olie deals sluiten.

  3. #3
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Andere landen mogen niet dicteren wat er gepreekt wordt in de moskee, Nederland moet dicteren waar de imams het over gaan hebben.

    Klinkt als een dictatuur.

  4. #4
    Abus

    Reacties
    170
    19-02-2019

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Hypocrieten praten niet over on vrije landen wanneer ze wapen en olie deals sluiten.
    vertel op, wat is plan b wanneer we geen deals meer kunnen sluiten met die landen?
    “There is no polite way to suggest to someone that they have devoted their life to a folly”

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Sgp is een zeurpiet.

    Praat nauwelijks over de kindermisbruik in de kerken.

  6. #6
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Qqkkll Bekijk reactie
    vertel op, wat is plan b wanneer we geen deals meer kunnen sluiten met die landen?
    Consistent zijn is de sleutel om niet als hypocriet de dag door te komen.

  7. #7
    Abus

    Reacties
    170
    19-02-2019

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Consistent zijn is de sleutel om niet als hypocriet de dag door te komen.
    Denkje dat men nog zou handelen met die rare landen wanneer er een plan b was?
    “There is no polite way to suggest to someone that they have devoted their life to a folly”

  8. #8
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Qqkkll Bekijk reactie
    Denkje dat men nog zou handelen met die rare landen wanneer er een plan b was?
    Ik denk dat men een stel schijnheilige slagen bij elkaar zijn. In mijn wereld bestaat geen plan B. Het is alleen plan A en recht door zee.

  9. #9
    Abus

    Reacties
    170
    19-02-2019

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Ik denk dat men een stel schijnheilige slagen bij elkaar zijn. In mijn wereld bestaat geen plan B. Het is alleen plan A en recht door zee.
    Wat een ongelofelijke tyfus mongool.
    En ik heb het niet tegen jou maar tegen mezelf, omdat ik een antwoord verwachtte van een drol.
    “There is no polite way to suggest to someone that they have devoted their life to a folly”

  10. #10
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Qqkkll Bekijk reactie
    Wat een ongelofelijke tyfus mongool.
    En ik heb het niet tegen jou maar tegen mezelf, omdat ik een antwoord verwachtte van een drol.
    Let op je woorden achterlijke gladiool.