1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Die ene vriend die schuw jouw vriend wordt, omdat hij eerst nog niemand heeft, maar

    die vervolgens andere vrienden maakt via jou, waardoor hij jou in de steek laat of zelfs hoogmoedig tegen jou keert, door
    zijn nieuwe vrienden.
    Ik zal het nooit meer vergeten. Ik ging naar een school buiten mijn stad. In die klas kon iedereen elkaar al in die regio
    door de basisschool of het VMBO. Ik was het enige buitenbeentje eerst. Vervolgens kwam er een andere meid, die ook
    niet van die stad was. Iedereen zat naast een ander op het MBO in die klas. Alleen ik zat alleen. Ze kwam blij naast mij
    zitten op die lege stoel. Wij werden vriendinnen, totdat iedereen haar ging paaien om niet meer met mij om te gaan.
    Men kon het niet meer hebben, dat ik niet meer alleen was en niet meer gepest kon worden. Ze zeiden:''Priscilla, als je niet
    meer naast Fatima gaat zitten, dan kan je na school met ons naar de bios. Als jij niet meer naast Fatima gaat zitten, dan
    maak ik je huiswerk.'' Die idioot voelde zich net als royalty en liet mij in de steek. Het ergste was nog toen ze hoogmoedig
    ruzie met mij zocht, omdat zij ineens veel vrienden had. En die shwataan doen in het begin alsof ze heel schuw en lief zijn.
    En jaar later verdraaide alles, toen de klas tegen haar keerde en toen moest ze naar een andere school. YESS!!

    Heb ik lotgenoten? Dit gebeurd ook vaak in families met nieuwe schoonzussen enzo.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    291
    17-10-2009

    Om de hoeveel tijd moet jij medicatie nemen? Heb het gevoel dat je wel eens een moment over slaat.. kijk uit daarmee

    IT'S A FULLTIME JOB STAYING SANE


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door youssef-me3rabi Bekijk reactie
    Om de hoeveel tijd moet jij medicatie nemen? Heb het gevoel dat je wel eens een moment over slaat.. kijk uit daarmee
    Ik heb geen medicatie. Ik ben gek geboren ah hoofd

  4. #4
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Hahahaha dit soort dingen maak ik nooit mee. Ik was degene die je na school in elkaar sloeg als je me ook maar een beetje probeerde te pesten. Nadeel moest vaak nablijven en kreeg vaak problemen op school door ruzie. Voordeel niemand durfde me lastig vallen en werd vanzelf populair of wat dat ook mocht voorstellen.

    Werd wel heel lang een pestkop. Niet zo een genadeloze pestkop ik ging je plagen en daarna nadat ik al mijn punchlines op je had gedropt kreeg je een schouderklopje zo van maakte maar een geintje je weet zelf.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Nickeloda Bekijk reactie
    Ewaa nu kan je twerken
    Had ik al gedaan

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door bluee Bekijk reactie
    Ik ben altijd bevriend geweest met stille/schuwe mensen. Ben zelf namelijk ook stil/teruggetrokken.
    Merk juist dat dit soory mensen juist hele goede vrienden zijn. Heb nooit gehouden van popi jopi gedoe.
    Dat zijn oprechte schuwe mensen, maar die mensen die doen alsof ze lief en schuw zijn, puur omdat ze alleen beginnen en bang
    zijn om gepest te worden, die zijn echt sneaky. Ze gaan naast jou zitten, omdat ze niemand hebben, maar als anderen met ze aanpappen
    laten ze jou in steek, en durven ze jouw genadeloos publiekelijk te haten.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door bluee Bekijk reactie
    Dat maakt toch niks uit? Heb ooit een Nederlandse meisje geholpen die steeds aangevallen werd door popi jopi mensen. Op ren gegeven moment ging zij haar eigen weg. Maar heb wel een mooie tijd eraan overhouden. Het gaat er niet om of meneen je verlaten maar om
    Goedheid en helpen van anderen. Gepest worden is niet leuk.
    Lieverd, jij begrijp het allemaal verkeerd. Ik vind het prima als wegen scheiden en we uit elkaar groeien, maar daar heb ik het nog geen eens over.
    Ik kwam in een klas. Ik was de enige buiten de regio, dus ik was al automatisch het buitenbeentje. Een paar maanden later kwam er
    een ander buiten de regio in de klas. Iedereen zat twee aan twee, alleen ik zat alleen. Ze ging gelijk blij naast mij zitten, omdat zij ook
    niemand had. Ze zei:''Gelukkig ben jij ook van buiten de regio. Ik was zo bang om gepest te worden. Gelukkig heb ik jou als vriendin.''
    Sommige meiden konden het echt niet hebben, dat ze mij niet meer konden treiteren, omdat ik niet meer alleen was. Ze gingen heel
    erg bij haar slijmen en ze zeiden tegen haar:''Als je niet meer naast Fatima gaat zitten, dan gaan we na school naar de bios. Dan
    mag je ook komen op ons logeerpartijtje.'' De verleiding was voor haar heel groot. Ze dumpte mij en werd daardoor intens populair
    in de klas. Toen ik zei:''We waren toch vriendinnnen?'' Toen zei ze:''Tss! Wij zijn nooit vrienden geweest!'' Zij werd koploper in het pesten
    naar mij toe. Een schooljaar later werd zij gestraft door Allah en kreeg zij zelf ruzie met iedereen, waardoor zij de opleiding verliet. Lekker!

  8. #8
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Ah joh wees als mij een leider geen volger. Een leider weet dat anderen hem nodig hebben en hij hen niet. Een leider weet dat hij net genoeg moet geven zodat zijn volgers niet te hongerig word. Een leider weet dat hij telkens zal worden uitgedaagd wanneer hij enige vorm van zwakte ziet.

    Een leider weet dat vrienden niet bestaan en dat iedereen een grens van vetrouwen heeft.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Ah joh wees als mij een leider geen volger. Een leider weet dat anderen hem nodig hebben en hij hen niet. Een leider weet dat hij net genoeg moet geven zodat zijn volgers niet te hongerig word. Een leider weet dat hij telkens zal worden uitgedaagd wanneer hij enige vorm van zwakte ziet.

    Een leider weet dat vrienden niet bestaan en dat iedereen een grens van vetrouwen heeft.
    Ik ben een einzelganger. Dat werkt ook prima.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Nickeloda Bekijk reactie
    Wanneer?
    Toen ik dit topic aanmaakte.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Nickeloda Bekijk reactie
    Hoe dik zijn die?
    Dik

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    30
    09-02-2019

    Heel herkenbaar, je ziet het overal gebeuren, of het nou op school is of in een hele korte meeting of wat dan ook. Daarom altijd gewoon vriendelijk zijn maar niet hechten. Want mensen hebben de duivel in zich.
    .

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Calme Bekijk reactie
    Heel herkenbaar, je ziet het overal gebeuren, of het nou op school is of in een hele korte meeting of wat dan ook. Daarom altijd gewoon vriendelijk zijn maar niet hechten. Want mensen hebben de duivel in zich.
    Je ondertiteling klaart hem dan ook.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    30
    09-02-2019

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Je ondertiteling klaart hem dan ook.
    Je antwoord verklaart het ook.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    .

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Je hebt ook van die mensen, die bij jou aankloppen, als hun vriendenkring hun dumpte. Zodra ze het weer hebben goed gemaakt met die vriendenkring, dat dumpen ze jou en haten ze je weer publiekelijk.