1. #1
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Shaykh Salih Al-Fawzan - The Strangers


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Faw izan is een hoopje poep meer niet

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Waarheidop1 Bekijk reactie
    ik ben izan en een hoopje poep meer niet
    Hahahaha looooooooool

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Hij is nog niet volwassen heb ik gemerkt. Gewoon negeren.
    Hij is homo plus hoerejager, kijk deze privé gekregen

    Citaat Geplaatst door Waarheidop1 Bekijk reactie

    Zij is umm kechie ahl paleismonnikken. Ik hou van piemels, gisteren 1 in mijn kontje gehad in de bosjes. Jij bent een ahl izan strand vlek.

    Waarheid doet zeker pijn he

    Waarheid op nr 1

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Waarheidop1 Bekijk reactie
    Faw izan is een hoopje poep meer niet
    Wie zou ge graag wille ontmoeten?

    Citaat Geplaatst door Waarheidop1 Bekijk reactie

    Liondessert , hij is geen paleismonnik. Hij is een goeie rustige jongen, wil hem ontmoeten in de bosjes. Jij bent een ahl izan strond vlek Abu bakr aka umm kechie.

    Waarheid op nr 1
    Het ge al iemand ontmoet hier?

    Citaat Geplaatst door Waarheidop1 Bekijk reactie

    Durani heb ik ontmoet bij mij thuis ontvangen. Onder genot van champagne en een prostituee, was leuke triootje, maar mijn lulletje kreeg die met moeite wakker. Ik ging toen kontje likken van Durani.

    Waarheid op nr 1
    Hahahaha. Bedankt voor waarheid Mattie

    .

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Bismillah

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016



    Zielige hoopje stront
    niet alleen paleishofnar Faw izan maar ook Umm Kechie met haar homofiele stront account Abubakr16
    Zielig

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Citaat Geplaatst door Abubakr16 Bekijk reactie
    Bismillah

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Waarheidop1 Bekijk reactie


    Zielige hoopje stront
    niet alleen paleishofnar Faw izan maar ook Umm Kechie met haar homofiele stront account Abubakr16
    Zielig
    Jij bent hier de homo op dit forum, en de grootste munafik. Jij en jouw dwaze vriendinnen en vrienden, moge Allah jou en jouw helpers in zondes en leugens zwaar straffen, ontmaskeren en vernederen. En trouwens, ik denk dat jij een vrouw bent. Gestoord mens, laat je nakijken door een arts, want je stalkt me al jaren met verschillende accounts, dit alles omdat je opzoek bent naar een beetje aandacht van mannen op dit forum, je hebt het alleen maar over mannen en hun naaktheid.

    Blijf maar reageren als een blaffende hond, ben benieuwd wanneer de eerste straf op jou zal neerdalen.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Jij bent hier de homo op dit forum, en de grootste munafik. Jij en jouw dwaze vriendinnen en vrienden, moge Allah jou en jouw helpers in zondes en leugens zwaar straffen, ontmaskeren en vernederen. En trouwens, ik denk dat jij een vrouw bent. Gestoord mens, laat je nakijken door een arts, want je stalkt me al jaren met verschillende accounts, dit alles omdat je opzoek bent naar een beetje aandacht van mannen op dit forum, je hebt het alleen maar over mannen en hun naaktheid.

    Blijf maar reageren als een blaffende hond, ben benieuwd wanneer de eerste straf op jou zal neerdalen.
    Umm Kechie die altijd het laatste woord wil hebben haha
    Altijd weer jankend en schuimbekkend liegen over alles
    Krijg toch de aids en kanker achter je zwarte hartkleppen Umm Kechie
    Amien

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Waarheidop1 Bekijk reactie
    Umm Kechie die altijd het laatste woord wil hebben haha
    Altijd weer jankend en schuimbekkend liegen over alles
    Krijg toch de aids en kanker achter je zwarte hartkleppen Umm Kechie
    Amien
    Mijn neefje heeft geen interesse in jou, hij is geen homo en geen ongelovige zoals jij. En dit is islam hoekje, jij hebt hier niks te zoeken met jouw schaamteloos gedrag en slechte intenties. Moge Allah jouw ziel spoedig nemen omdat jij jaren spot met de waarheid en degenen die ermee komt, Allahumma amin.

    Zoek ergens anders naar mannen, nogmaals mijn neefje heeft geen interesse, hij valt op vrouwen niet op mannen. Blijf maar om aandacht schreeuwen als een blaffende hond, dat is wat precies bij jou past, want je bent een menselijke saytaan, hersenloos, te vergelijken met een dier.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    En ik vraag Allah aza wa jall op deze vrijdag, jou en al jouw duivelse vrienden zoals Noeha en Durani en anderen, die jou helpen in leugens en laster aan mijn adres omdat mijn topics jullie niet aan staat oh stelletje munafikin, ik zal Allah zeker vragen jullie hard te straffen met een zware straf.

    Want ben jullie leugens aan mijn adres spuugzat. Ik had jouw munafik vriend weerlegd met duidelijke bewijzen en inhoudelijk, zonder hem te beschuldigen van onwaarheden, maar jullie zijn munafikin, moge Allah aza wa jall spoedig met jullie afrekenen Allahumma amin. Ik zal Allah elke dag vragen jullie te straffen, ik ben jullie jarenlange laster aan mijn adres spuugzat ya munafikin

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    En ik vraag Allah aza wa jall op deze vrijdag, jou en al jouw duivelse vrienden zoals Noeha en Durani en anderen, die jou helpen in leugens en laster aan mijn adres omdat mijn topics jullie niet aan staat oh stelletje munafikin, ik zal Allah zeker vragen jullie hard te straffen met een zware straf.

    Want ben jullie leugens aan mijn adres spuugzat. Ik had jouw munafik vriend weerlegd met duidelijke bewijzen en inhoudelijk, zonder hem te beschuldigen van onwaarheden, maar jullie zijn munafikin, moge Allah aza wa jall spoedig met jullie afrekenen Allahumma amin. Ik zal Allah elke dag vragen jullie te straffen, ik ben jullie jarenlange laster aan mijn adres spuugzat ya munafikin
    Ad3iyae (smeekbeden) van hellehonden werken toch niet dus je blaft en schuimbekt maar een end weg! Jouw ad3iyae werken jaren al niet dus waarom nu wel hellehond?
    Krijg toch de aids en kanker achter je zwarte hartkleppen Umm Kechie vuile lelijk leugenachtige kwal dat je bent!
    Amien

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Umm Kechie post in nog geen kwartier tijd 2 lappen tekst hawaa met 2 verschillende accounts
    Ziek, Nep en Spotgoedkoopy!

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Denk je dat jouw leven zomaar uitgesteld wordt? Als ik zo kijk dan lijkt het erop dat het uitgesteld wordt zodat jij toeneemt in zondes en de straf nog veel zwaarder zal zijn.

    Jij bent zeker een munafik, een ongelovige die zich hier voor probeert te doen alsof hij een gelovige is. Jij bent misschien wel een vrouw.

    Moge Allah aza wa jall jou ontmaskeren en jou spoedig zwaar straffen, in dunya en aghira Allahumma amin.