1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Qqkkll Bekijk reactie
    Ik neem Salaheddine niet eens meer serieus sinds dit interview op t Avicenna college; https://youtu.be/KUgaKIK5Ljo

    Stelt vragen aan leerlingen (om een bepaalde claim te maken) , alle leerlingen geven foute antwoorden & Salaheddine heeft het niet eens door en denkt dat het goed is. Dan weet je dus gelijk hoever de kennis is van Salaheddine met dingen die niks met de islam te maken hebben.

    Hij vraagt aan leerlingen:
    “Waar geloven Atheisten in?”
    Leerling 1: “Darwin & de evolutietheorie”
    Leerling 2: “Ze geloven dat de mensen van de apen afkomen”
    Leerling 3: “Ze geloven in de evolutietheorie... van Charles Darwin”
    Leerling 4: “Ze geloven in de Bigbang, dat een meteoriet is geexplodeerd en dat dat de aarde heeft gecreeerd”
    Leerling 5: “Ze ontkennen dat een God is die alles heeft geschapen”
    Leerling 6: “Ze geloven dat we afstammen van apen”
    En Salaheddine die rekent het allemaal goed, hij bedacht dus de vraag, hij stelde de vraag, kreeg antwoord, bekeek het terug op film, en uploadde het met het idee dat moslims dingen weten over dingen die niet met de Islam te maken hebben.
    Alleen hebben 6/6 leerlingen het allemaal fout beantwoord, alhoewel alleen leerling 5 er een beetje dichtbij zat.
    Je kunt de vraag “Waar geloven atheisten in?” Niet een stellen.
    Atheisten geloven niet in een God, niks meer niks minder, wat ze daarnaast wel of niet geloven heeft al niks meer met arheisme te maken, iemand gelooft niet in een god, diegene is atheist.
    Een filmpje dat eigenlijk bedoeld was om te laten zien dat moslims dingen weten over dingen die niet met de islam te maken hebben, laat dus eigenlijk zien dat ze geen flauw benul hebben, inclusief Salaheddine zelf, die ik dus totaal niet serieus neem.

    —-
    En nu log ik weer uit want het beviel me wel om weg te zijn van deze site met gehersenspoelde gekkies.
    Groetjes, abus



    Niet iedere atheïst geloofd in alle 6 beweringen die de leerlingen van Salahedinne maken, maar iedereen die in een van die 6 beweringen geloofd is een atheïst. Dus ergens hebben ze toch gelijk.
    Log maar weer lekker uit, niemand hier die je heeft gemist.

  2. #17
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Niet iedere atheïst geloofd in alle 6 beweringen die de leerlingen van Salahedinne maken, maar iedereen die in een van die 6 beweringen geloofd is een atheïst. Dus ergens hebben ze toch gelijk.
    Log maar weer lekker uit, niemand hier die je heeft gemist.
    Het zit toch anders en dat weet je zelf ook wel:
    alleen angstige gelovigen maken zichzelf wijs
    dat atheïsten geloven dat mensen van apen afstammen ...

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Het is zijn goed recht om te kiezen voor de islam en zich daartoe te bekeren.

    Daar dacht ik in de '70er jaren ook aan toen die schitterende moskee in de Bijlmer gebouwd werd.

    Ik woonde toen in die omgeving en ik had veel moslims als collega, met wie ik een heel goede relatie had.

    Maar Ayatollah Khomeini gooide roet in het eten en ik las toen een boek over de haat tussen de Soennieten en de Sjiieten.
    Ik was enorm verbaasd toen ik een grote verandering bij mijn moslim collega's waarnam.
    Toen nam ik daar afstand van.

    Pas als de ware islam van de vrede komt ga ik er weer over nadenken
    .
    Hoe vaak moet ik jullie tokies vertellen dat islam geen vrede betekent maar onderwerping aan de wil van allah .