1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    299
    04-12-2007

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Getallen zeggen inprincipe niks.

    Het is de vraag: Wat brengt AlQadr.
    Zeer zeker! Allah is de meest Alwetende en el hamdoelilah zal hij hetgeen voorzien wat voor ons allen is voorgeschreven.

    Allahoe akbar!

    Baarak'Allahoe fiekoem. nogmaals het advies doet een mens in een positieve veranderen. Ik ga er werk van moeten maken .
    ~halfbloedje~

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door miss_libanees Bekijk reactie
    Zeer zeker! Allah is de meest Alwetende en el hamdoelilah zal hij hetgeen voorzien wat voor ons allen is voorgeschreven.

    Allahoe akbar!

    Baarak'Allahoe fiekoem. nogmaals het advies doet een mens in een positieve veranderen. Ik ga er werk van moeten maken .
    Met heel veel liefs gedaan. Zus.

    Je bent altijd welkom met een vraag.

    Het leven is een en al knokken met Ups en Downs. Zowel met Voorspoed als Tegenspoed.

    Beproevingen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    252
    29-02-2012

    Trouw met zen leuke gozer reis de wereld over met hem doe alles samen wees zijn liefje maatje en je dag zal in sha Allah gevuld zijn met Noor, daar zijn we voor gemaakt kinderen elkaar liefhebben Allah tevreden stellen buiten dit zie il absoluut geen gelukkig leven maak niks uit hoeveel vrienden je hebt of mooi carrière geld etc niets tipt aan een goeie partner en streven naar Allah tevredenheid dit is de ware succes en gelukigheid

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    299
    04-12-2007

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Met heel veel liefs gedaan. Zus.

    Je bent altijd welkom met een vraag.

    Het leven is een en al knokken met Ups en Downs. Zowel met Voorspoed als Tegenspoed.

    Beproevingen.
    When lifes knocks you down, it's the beauty to get back up! subhannelah!
    Allah heeft ons hiervoor geschapen, wij moeten hem zeer zeker aanbidden. Deze beproevingen met open armen nemen en er iets van maken.
    el hamdoelilah.

    Khayr in sha Allah!

    Baarak'Allahoe fiek.
    ~halfbloedje~

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    299
    04-12-2007

    Citaat Geplaatst door ontdekmij Bekijk reactie
    Trouw met zen leuke gozer reis de wereld over met hem doe alles samen wees zijn liefje maatje en je dag zal in sha Allah gevuld zijn met Noor, daar zijn we voor gemaakt kinderen elkaar liefhebben Allah tevreden stellen buiten dit zie il absoluut geen gelukkig leven maak niks uit hoeveel vrienden je hebt of mooi carrière geld etc niets tipt aan een goeie partner en streven naar Allah tevredenheid dit is de ware succes en gelukigheid
    Dat kan goed zijn, eerlijk gezegd.
    Soms is dat ook niet altijd de oplossing om gelukkig te zijn.
    Ik zie in mijn omgeving meer scheiden dan dat ze samen blijven.
    Het is deprimerend om nog in DE liefde te geloven.
    Om te geloven dat er een man of vrouw zullen strijden voor de liefde omwille van Allah!
    Jammer genoeg is het geduld er niet meer bij de mensen. Het is heel gemakkelijk om te scheiden maar dan is het moeilijk om de scherven en je hart terug aan elkaar te lijmen. Maar ja, what you gotta do about it. Subhannelah.

    Khayr in sha Allah! Stay positive i guess. Trust the process. In sha allah we will get there amin!

    Asalaam alikoem
    ~halfbloedje~

  6. #21
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Ik heb ook zo een. Leeg gevoel...
    In mijn maag
    Hungryyyyyyyy
    Grrrr

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum