1. #136
    Verbannen

    Reacties
    250
    16-02-2019

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Wellicht speel ik verder met je morgen.

    Maar als jij gaat editten in mijn comments ben ik meteen klaar met je.

    Er zijn regels op dit forum, dus houdt je daaraan.
    Anders ben ik meteen klaar met je.

    En dat zou een gemis zijn voor me.
    Ik moet LageBrug tenslotte ook dagelijks missen hier.



    Volgens mij ben je niet echt op de hoogte of weet je niet waar je mee bezig bent.

    Jij bent op en nu wil je trollen. En dat ik bepaalde domme reactie´s van jou delete is niet gek.

    Jij bent al door de mand gevalen leeghoofd.

  2. #137
    Verbannen

    Reacties
    250
    16-02-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik heb niet echt een idee of mensen in Nederland met een dubbele nationaliteit, rechts conservatief zijn.
    Dan moeten we uiteraard eerst goed definiëren wat dat precies is, maar de meeste religieuze mensen zijn wat mij betreft wel rechts conservatief en DENK is het voor een groot deel ook.

    Strijden tegen racisme en discriminatie maakt je niet links.
    Habiba88 en Hansje dachten daar anders over.

  3. #138
    Verbannen

    Reacties
    250
    16-02-2019

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Denkfout.
    Veel kiezers met een dubbele nationaliteit zijn conservatief rechts.
    Het enige linkse aan hun standpunten is dat autochtonen alles moeten betalen ...
    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Wel eerlijk blijven.

    Hij zegt ze zijn rechts en conservatief.

    En dat zijn vele Marokkanen ook.
    Zie de reacties op deze site maar eens .
    Aantallen kan ik je helaas niet geven.
    Maar het is duidelijk dat men wel een sociaal rechtse kijk heeft op de wereld.
    Fiscaal weer een linkse kijk, en alles overgoten in conservatieve standpunten .

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik heb niet echt een idee of mensen in Nederland met een dubbele nationaliteit, rechts conservatief zijn.
    Dan moeten we uiteraard eerst goed definiëren wat dat precies is, maar de meeste religieuze mensen zijn wat mij betreft wel rechts conservatief en DENK is het voor een groot deel ook.

    Strijden tegen racisme en discriminatie maakt je niet links.
    Ik ook niet MikeH maar de bekende mislukute trollen Habiba88 en Hansje denken daar anders over.

    En zoals je al hebt gelezen hebben ze niks kunnen bewijzen.

  4. #139
    Verbannen

    Reacties
    250
    16-02-2019

    Tot nu kom je niet verder dan wat losse scheten en hulp zoeken bij leden.

    Plaats bewijs.

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Denkfout.
    Veel kiezers met een dubbele nationaliteit zijn conservatief rechts.
    Het enige linkse aan hun standpunten is dat autochtonen alles moeten betalen ...
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik heb niet echt een idee of mensen in Nederland met een dubbele nationaliteit, rechts conservatief zijn.
    Dan moeten we uiteraard eerst goed definiëren wat dat precies is, maar de meeste religieuze mensen zijn wat mij betreft wel rechts conservatief en DENK is het voor een groot deel ook.

    Strijden tegen racisme en discriminatie maakt je niet links.
    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Wel eerlijk blijven.

    Hij zegt ze zijn rechts en conservatief.

    En dat zijn vele Marokkanen ook.
    Zie de reacties op deze site maar eens .
    Aantallen kan ik je helaas niet geven.
    Maar het is duidelijk dat men wel een sociaal rechtse kijk heeft op de wereld.
    Fiscaal weer een linkse kijk, en alles overgoten in conservatieve standpunten .
    Als ik vraag om bronnen voor jouw beweringen schrijf jij weer dat ik mijn kritiek moet onderbouwen ofzo.


    Hahahah, wat ben jij toch zielig!!!

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Marocist Bekijk reactie
    Tot nu kom je niet verder dan wat losse scheten en hulp zoeken bij leden.

    Plaats bewijs.





    Als ik vraag om bronnen voor jouw beweringen schrijf jij weer dat ik mijn kritiek moet onderbouwen ofzo.


    Hahahah, wat ben jij toch zielig!!!
    Cijfers zijn nu geleverd.

    Je weet wel die nummertjes.
    Die ik eerst niet wist te vinden.
    Maar we hebben er nu wat, vreemd dat je daar niet meer op in gaat.

    En iemand anders een leeg hoofd noemen,
    Poetst de sloomheid van jezelf niet weg.
    Jammer hè?

    En dat ik je nu doorlopend voor de gek houdt. Tja dat is actie reactie, je vraagt eerst
    Doorlopend naar cijfers, terwijl ik je eerder aangaf die niet te hebben, en nu heb ik hoe cijfers geplaatst. Ga je er niet op in...

    Je ontkent of valt de cijfers niet eens aan!
    Wat is het nu?

  6. #141
    Verbannen

    Reacties
    250
    16-02-2019

    Waar zijn die cijfers dan?

    Zoals je al kan lezen vind jij ook dat veel mensen met een dubbele nationaliteit rechts conservatief zijn en/of rechts conservatief stemmen. Maar je zit al bijna 10 pagina´s aan onzin te schrijven zonder met bewijs te komen.

    Je bent niet verder gekomen dan wat cijfers plaatsen van Somaliers in de bijstand,een rapport over acceptatie van homosexuelen en een onbelangrijk onderzoekje dat verrict is onder 600 man.

    Er zijn geen cijfers bekend van het aantal kiezers met een dubbele nationaliteit die rechts consevratief zijn en/of rechts conservatief stemmen!!

    Simpeler kan je het niet krijgen.

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Cijfers zijn nu geleverd.

    Je weet wel die nummertjes.
    Die ik eerst niet wist te vinden.
    Maar we hebben er nu wat, vreemd dat je daar niet meer op in gaat.

    En iemand anders een leeg hoofd noemen,
    Poetst de sloomheid van jezelf niet weg.
    Jammer hè?

    En dat ik je nu doorlopend voor de gek houdt. Tja dat is actie reactie, je vraagt eerst
    Doorlopend naar cijfers, terwijl ik je eerder aangaf die niet te hebben, en nu heb ik hoe cijfers geplaatst. Ga je er niet op in...

    Je ontkent of valt de cijfers niet eens aan!
    Wat is het nu?

  7. #142
    Verbannen

    Reacties
    250
    16-02-2019

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Aardige kijk op de zaak...

    En daar worden door sommige onderzoeken zelfs cijfers aan gehangen...
    ( dan kan men nu die onderzoeken en cijfers gaan ontkennen hier)

    https://www.nrc.nl/nieuws/2014/09/19...1419365-a69107

    https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...men-~b553b182/

    https://ejbron.wordpress.com/2013/12...llen-sharia-2/
    (zeer twijfelachtige site, maar dus meer rood vlees voor deze site)

    Het schommelt dus rond de 70%...
    70% ???

    Hahaha,ik zie deze reactie nu pas. Je haalt bronnen aan ( Volksrant en NRC) met één en dezelfde boodschap; Wilders riep 5 jaar terug dat 70 % van de Nederlandse moslims de sharia willen invoeren.

    Maar als je goed leest zie je ook dat het onderzoek alles behalve fatsoenlijk is te noemen. En het allerbelangrijkste is dat die onderzoek niet alleen in Nederland is verricht maar in verschillende Europese landen. Dus die cijfers van Wilders kan ej ook eglijk de prullenmand in stoppen.

    Is dit het? Cijfers van onderzoek dat in verschillende landen in Europa is uitgevoerd linken aan Nederland?

    God,wat ben jij triest zeg. Je zit jeeen slag in de rondte te werken om cijfers te plaatsen die er helemaal niet zijn.

    Jij jaagt op spoken. Ik lees vanavond wel met wat voor spannende bronnen jij gaat komen.

    Dag 6 alweer en nog steeds heb je niks bewezen.



    ejbron lees ik niet eens

  8. #143
    Grateful.

    Reacties
    5.873
    12-02-2013

    "Om in Nederland politiek actief te zijn moet je Nederlander zijn en niets anders",
    En anders een tweederangsburger.
    “Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.”

  9. #144
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Neville Bekijk reactie
    "Om in Nederland politiek actief te zijn moet je Nederlander zijn en niets anders"

    En anders een tweederangsburger.


    "Burgerschap moet je zelf claimen. Als je hier geboren bent, maar met een Erdogan-vlag op de Erasmusbrug staat te roepen ‘Ik ben geen Nederlander’ moet je niet gek opkijken als Wilders ook zegt dat je geen Nederlander bent.]"

    GroenLinks-Tweede Kamerlid Zihni Özdil

    https://www.volkskrant.nl/columns-op...eid-~b2751dfa/

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Marocist Bekijk reactie
    Habiba88 en Hansje dachten daar anders over.
    Die zijn helemaal zelf verantwoordelijk voor hun woorden.
    Dat onderzoek van 70% is inderdaad dubieus, maar ook weer niet niets zeggend.

    Zoals ik het zie zijn er onder moslims waarschijnlijk ongeveer even vee; progressieve als onder het land waar ze in wonen (procentueel) echter hebben ze op een bepaald vlak het geloof wat ze in een houdgreep kan houden in bepaalde aspecten.

  11. #146
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Het is een beetje als drugs.
    Om hetzelfde effect te krijgen moet je steeds meer nemen,

    Het wordt tijd dat delen van de PVV stemmers zich gaan realiseren dat de PVV een foute club is.
    Dat is allang aan de orde
    PVV wou minder Marokkanen maar kreeg minder PVV'ers

  12. #147
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Ik vind dit een slecht voorstel omdat het onwerkbaar is en ook discriminerend.
    Paranoïde onderbuikgevoelens zijn de sentimenten in dit voorstel!
    De wereld verandert snel en wordt daarbij steeds kleiner.
    Mensen moeten zich realiseren dat we allemaal met elkaar wereldburger zijn!

  13. #148
    Grateful.

    Reacties
    5.873
    12-02-2013

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    "Burgerschap moet je zelf claimen. Als je hier geboren bent, maar met een Erdogan-vlag op de Erasmusbrug staat te roepen ‘Ik ben geen Nederlander’ moet je niet gek opkijken als Wilders ook zegt dat je geen Nederlander bent.]"

    GroenLinks-Tweede Kamerlid Zihni Özdil

    https://www.volkskrant.nl/columns-op...eid-~b2751dfa/
    "Om in Nederland politiek actief te zijn moet je Nederlander zijn en niets anders", vindt Wilders. "Het is onacceptabel dat mensen met een dubbele nationaliteit en daarmee (de schijn van) dubbele loyaliteit zitting hebben in de Tweede Kamer, kabinet, gemeenteraad, Provinciale Staten en andere organen."

    WAKANDA FOREVER
    “Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.”

  14. #149
    Verbannen

    Reacties
    250
    16-02-2019

    Marokkanen met een dubbele paspoort moeten voor het Marokkaanse elftal uitkomen.