1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    200
    24-01-2016

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Nee, het is links- of rechtsom geen prioriteit.
    Religie is een belangrijke prioriteit.

  2. #17
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ParelRoos Bekijk reactie
    Religie is een belangrijke prioriteit.
    Niet voor mij, en vandaar het antwoord. Het gaat uiteindelijk om de persoon, religie als doel hebben is nogal beperkt. Maar ieder z'n keuze.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door ParelRoos Bekijk reactie
    Religie is een belangrijke prioriteit.
    Ik heb me daar ook vaker op vergist. Begrijp me niet verkeerd, maar stel dat je die persoon helemaal niets vindt, maar alleen het geloof zit goed? Geloof is belangrijk als het complete plaatje past.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    200
    24-01-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ab_karim aka Petrus is geen Moslim,heeft ie in het verleden regelmatig aangegeven op MJA.

    Van die gast moet je geen advies aannemen.
    Als het zo is, moge Allah swt hem leiden.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    200
    24-01-2016

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Niet voor mij, en vandaar het antwoord. Het gaat uiteindelijk om de persoon, religie als doel hebben is nogal beperkt. Maar ieder z'n keuze.
    Religie is heel belangrijk. Wat heb je aan een persoon die weinig of niets met religie heeft?

  6. #21
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ParelRoos Bekijk reactie
    Religie is heel belangrijk. Wat heb je aan een persoon die weinig of niets met religie heeft?
    Zonder religie overleven mensen ook prima, dus religie is vooral belangrijk voor de religieus.
    Wat heb je er dus aan, hetzelfde als een persoon die wel religieus is.

    Echter hangt het af van wat jij belangrijk vind en hoe tolerant je bent tegenover andersdenkenden. Bij dat laatste gaat het vaak mis met mensen die religie op nr 1 zetten, en dan vaak nog verbaasd zijn als mensen het omgekeerde doen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    200
    24-01-2016

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Ik heb me daar ook vaker op vergist. Begrijp me niet verkeerd, maar stel dat je die persoon helemaal niets vindt, maar alleen het geloof zit goed? Geloof is belangrijk als het complete plaatje past.
    Ja, je hoort wel op een lijn te zitten en met elkaar een klik te hebben.

  8. #23
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Op Facebook of Instagram uiteraard.
    Sluit me volledig aan bij Sheikh Hershel.

  9. #24
    ^_^

    Reacties
    498
    29-01-2009

    Heb het al opgegeven.
    Alhamdolilah 3alla kolli 7al.

  10. #25
    <3

    Reacties
    19.583
    01-11-2008

    Niet.

    Zomaar....


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Sluit me volledig aan bij Sheikh Hershel.
    Ja toch, broer.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    8.253
    28-04-2008

    Citaat Geplaatst door ParelRoos Bekijk reactie
    Nu terug naar de realiteit haha.
    Helaas, ze was zó leuk.

  13. #28
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gloww Bekijk reactie
    Wanneer een sterveling die afhankelijk is van zuurstof hoogmoedig is en zijn schepper ontkent.
    Schepper die je niet kunt aantonen, laat staan de verbinding met een specifieke religie.
    Wil je het over hoogmoed hebben, bewijs het maar.
    Tenzij je de juiste verbindingen in je hersenen hebt is het onmogelijk om in dat soort dingen (religies, spoken, magie enz.) te geloven. Uitgaande van een schepper lijkt me dat nogal een ontwerp fout. Die verbinding ga je ook niet krijgen met opvoeding, dwang, of omdat wie dan ook het wilt om wat van reden dan ook. En ja, zuurstofopmerkingen werken ook niet, het bewijst niets wat religie betreft.
    Bij mensen die deze verbinding hebben kan je het uitzetten, ook dat lijkt me nogal een ontwerp fout. En om het nog mooier te maken, voor het religieus brein zijn religies prima uitwisselbaar, en dat weet men, vandaar dat men het liefst niet besmet wilt worden met andere religies, als maar een religie waar is lijkt dat ook nogal een ontwerp fout.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  14. #29
    <3

    Reacties
    19.583
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Wat een pessimisme. Op elk potje past een dekseltje. Achter de wolken schijnt de zon. Enzovoorts. Vervolmaak je religie ladies.
    A yihhh yihhh.

    Zomaar....


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Ik hoop op mijn werk, alleen het probleem is dat de jongens die interesse in mij tonen altijd veel jonger zijn.
    Verwacht het onverwachte