1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8
    15-09-2015

    handelspartner gezocht voor verkoop olijfolie, honing, argan, amlou.

    assalam oe alakoem.
    ik zoek een betrouwbare handels parter die geld wilt verdienen en bereid is om zaken met mij te doen door diverse marokkaanse producten door te verkopen en zo geld te verdienen, insha Allah,


    zoals olijfolie (uit omgeving meknes (€11 per liter incl verzendings kosten (vanaf 15 liter wordt het €9 per liter), pure argan olie, (ik verkoop trouwens ook argan noten (voor €12 per kilo, minimale afname: 25 kilo), en diverse soorten marokkaanse honing


    de soorten honing zijn als volgt:
    زعتر zatar (oregano)
    دغموس daghmous (euphorbia)
    سدر sidr (jujube)
    ليمون laymoen (orange blossom)

    (de eerste drie soorten honing zijn €36 per kilo, de vierde soort €16 per kilo.
    alles is incl verzendings kosten vanuit marokko naar nl).

    deze prijzen zijn voor een 7 kilo afname.
    voor een 14 kilo afname geld een €3 korting per kilo.

    ook verkoop ik amlou (met gebraden amandelen en honing) €26 per kilo, en heb ook de goedkopere versie amlou (met pindas, honing en vegetarische olie en een beetje argan olie voor: €16 per kilo.
    alles is incl verzendings kosten naar nl)

    dit is de prijs voor een afname van 5 kilo.
    voor een afname van 15 kilo geld een korting van €3 per kilo.

    de producten worden direct verstuurd uit marokko.

    minimale afneembare gewicht argan:
    5 liter.
    op te halen in amsterdam of rotterdam.

    (om een idee te geven: ik verstuur (inclusief verzendkosten) een liter pure argan olie (culinair of cosmetisch) voor 32 euro naar nederland.

    vanaf 15 liter geld een korting van €3 per liter.

    daar aangekomen in nederland zal het na herverpakking voor veel duurder verkocht worden - insha Allah -
    (kijk maar wat je kwijt bent aan alleen maar 100 ml argan)

    het idee is dat deze persoon de producten in mooie kleine flesjes (potjes) met mooie design ettiketten door verkoopt en zo winst maakt insha Allah.

    ook voor diegene die niet wilt doorverkopen maar de argan of de honing of amlou of olijf olie voor zichzelf en zijn familie wilt heeft nu bijv de kans om een liter argan voor de prijs van €32 te bemachtigen.

    alleen serieuze reacties graag.

    Voor meer informatie kunt u me bellen (whatsappen) of een mailtje sturen.
    hadji808@gmail.com
    00212611044678

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Dacht dat oregano honing in Marokko al 80 euro per kilo kost

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8
    15-09-2015

    het kan dat het ooit die prijs was, alhoewel het ook misschien afzetterij kon zijn, of een prijs voor toeristen.

    ook is het jammer dat je soms de prijs van honing zo moet verhogen zodat mensen geloven dat het puur en echt is.

    honing moet beschikbaar zijn voor de mensen voor een niet al te hoge prijs.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    10
    18-08-2018

    Maestro....heb dit jaar 80 liter olie gekocht...uit omgeving Meknes

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    10
    18-08-2018

    Daarnaast denk ik , dat als je een handel wil beginnen met alle mooie producten uit Marokko...
    Je moet richten op de "Nederlandse" markt...Marokkanen betalen niets voor dit soort producten..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    22
    14-08-2013

    Zijn niet echt handelsprijzen. Zit geen winst meer in als jij je deel al hebt gepakt. Voor deze handel moet je zelf direct inkopen bij de bron om door te kunnen verkopen,niet bij eem tussenpersoon

  7. #7

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Als je het hebt over een handspartner dan zou ik denken aan een persoon met wie je 50/50 deze handel wilt voorzetten. Maar ik zie dat je eigenlijk opzoek bent naar afnemers

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    er bestaat geen pinda amlou , tenminste dat mag je dan geen amlou noemen en al helemaal niet voor 16 euro per kilo , pindas kosten niets