1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Jaaa hé !!! Gewoon doen en elwaswas achter mij laten. Man is een man zegt mijn moeder altijd ( een man kan je nooit beledigden omdat het altijd een man blijft. Ik ben gewoon benieuwd zijn naar innerlijkheid zijn denkwijze, wat hij denkt en voelt hoe hij in het leven staat van nu en daarna. Ik moet gewoon naar mijn vader luisteren. mannen van de straat zullen altijd straat mannen blijven. Hoop het niet voor hen natuurlijk!
    Ga nu leren koken, afwassen, de was doen,schoonmaken.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Ga nu leren koken, afwassen, de was doen,schoonmaken.
    Hahaha kan ik allemaal Alhamdoelilah
    3 gebruikers

  3. #48
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Die hierboven is ook een feministje
    Gemeld.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Hahaha kan ik allemaal Alhamdoelilah
    Ewa haydak, niet enkel een man moet een man zijn maar een vrouw moet ook een vrouw zijn.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  5. #50
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Jaaa hé !!! Gewoon doen en elwaswas achter mij laten. Man is een man zegt mijn moeder altijd ( een man kan je nooit beledigden omdat het altijd een man blijft. Ik ben gewoon benieuwd zijn naar innerlijkheid zijn denkwijze, wat hij denkt en voelt hoe hij in het leven staat van nu en daarna. Ik moet gewoon naar mijn vader luisteren. mannen van de straat zullen altijd straat mannen blijven. Hoop het niet voor hen natuurlijk!
    Ja niks te verliezen meid gewoon ontmoeten. InshaAllah ghair voor jullie.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Asfoureh

    山羊

    Dit bericht is verborgen omdat*Asfoureh*is opgenomen in je*negeerlijst.

    Bekijk reactie

    Verwijder gebruiker van negeerlijst.


    Feministen staan tegenwoordig bij mij op negeer.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #52
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Jaaa hé !!! Gewoon doen en elwaswas achter mij laten. Man is een man zegt mijn moeder altijd ( een man kan je nooit beledigden omdat het altijd een man blijft. Ik ben gewoon benieuwd zijn naar innerlijkheid zijn denkwijze, wat hij denkt en voelt hoe hij in het leven staat van nu en daarna. Ik moet gewoon naar mijn vader luisteren. mannen van de straat zullen altijd straat mannen blijven. Hoop het niet voor hen natuurlijk!
    Gelukkig ben je inmiddels wat wijzer geworden, inderdaad luister naar je vader. Hij heeft toch het beste met je voor. En bij twijfel verricht je het istikhara gebed.

  8. #53
    Inactief lid daaáag

    Reacties
    29
    13-07-2020

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Jaaa hé !!! Gewoon doen en elwaswas achter mij laten. Man is een man zegt mijn moeder altijd ( een man kan je nooit beledigden omdat het altijd een man blijft. Ik ben gewoon benieuwd zijn naar innerlijkheid zijn denkwijze, wat hij denkt en voelt hoe hij in het leven staat van nu en daarna. Ik moet gewoon naar mijn vader luisteren. mannen van de straat zullen altijd straat mannen blijven. Hoop het niet voor hen natuurlijk!
    bismillah!

  9. #54
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Asfoureh

    山羊

    Dit bericht is verborgen omdat*Asfoureh*is opgenomen in je*negeerlijst.

    Bekijk reactie

    Verwijder gebruiker van negeerlijst.


    Feministen staan tegenwoordig bij mij op negeer.
    Zieligerd ben je ook. Zehma op negeer maar wel puntjes geven.
    Gatverdamme.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Zieligerd ben je ook. Zehma op negeer maar wel puntjes geven.
    Gatverdamme.
    ik heb niemand op ( negeerlijst ) ?
    3 gebruikers

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Gelukkig ben je inmiddels wat wijzer geworden, inderdaad luister naar je vader. Hij heeft toch het beste met je voor. En bij twijfel verricht je het istikhara gebed.
    dat is voor fjar toch ? Of daarna ??
    3 gebruikers

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Ik adviseer jou deze video's van Mufti Menk van begin tot eind te kijken, in sha Allah vind je daar de antwoorden op je vragen.




  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Gelukkig ben je inmiddels wat wijzer geworden, inderdaad luister naar je vader. Hij heeft toch het beste met je voor. En bij twijfel verricht je het istikhara gebed.
    Jaa klopt wollah je hebt gelijk . Hou zo veel van mijn vader niet normaal gewoon ik wil zijn woorden niet naar beneden halen puur uit schaamte voor hem!
    3 gebruikers

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    Ik adviseer jou deze video's van Mufti Menk van begin tot eind te kijken, in sha Allah vind je daar de antwoorden op je vragen.
    Engels ?
    3 gebruikers

  15. #60
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Gelukkig ben je inmiddels wat wijzer geworden, inderdaad luister naar je vader. Hij heeft toch het beste met je voor. En bij twijfel verricht je het istikhara gebed.
    Salat istikhara is niet voor twijfel kwesties zuster. Deze salat verricht zodra je een keuze met zekerheid hebt gemaakt om iets te gaan doen. Zoals bv: ik vind die man of vrouw geschikt voor het huwelijk voor mij, heb navraag gedaan en ik ga ervoor, vervolgens verricht je salat istikhara.

    Istikhara salat verwijderd geen twijfels:

    Shaykh al-Albani hierover:

    https://m.youtube.com/watch?v=5JIG3WS8A3w

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”