1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    InShaAllah
    3 gebruikers

  2. #77
    Okay doei

    Reacties
    5.150
    17-01-2007

    7 uurtjes wow

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door jaouaaad Bekijk reactie
    7 uurtjes wow
    Haha ja! Kennelijk voelde hij zich op z’n gemak bij mijn ouders thuis.
    3 gebruikers

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    eens met A-bdars en JustAsking.
    Ja ik ook! +
    3 gebruikers

  5. #80
    Okay doei

    Reacties
    5.150
    17-01-2007

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Haha ja! Kennelijk voelde hij zich op z’n gemak bij mijn ouders thuis.
    Zeker. Meer verrassend is het gemak van je ouders. Allahouma barek goede ouders heb je en ik hoop inshaAllah dat ze gevoel voor zulke dingen hebben. Zij hebben hem voorgesteld dus dat bespaard ook wel een druk bij jezelf. Allah y kemel be kheir

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door jaouaaad Bekijk reactie
    Zeker. Meer verrassend is het gemak van je ouders. Allahouma barek goede ouders heb je en ik hoop inshaAllah dat ze gevoel voor zulke dingen hebben. Zij hebben hem voorgesteld dus dat bespaard ook wel een druk bij jezelf. Allah y kemel be kheir
    Ja! Dank je wel. En toevallig zei hij dat ook tegen m’n vader dat mijn moeder goede vrouw is. Heb zeker hele goede ouders Alhamdoelilah ze zijn rechtvaardig. Ze zouden eerder achter hem staan dan achter mij zo rechtvaardig zijn ze! Ameen! Ik ga m’n hart gewoon openstellen voor hem in sha Allah. Ouders willen nooit het slechtste voor hen kind. Ben alleen denk ik bang dat ik niet van hem kan houden ? Omdat ik hem niet zelf heb ontmoet. En m’n ouders willen niet dat ik met hem ga afspreken en wat dan ook. Hij zei ook tegen m’n vader ik wil niet met jouw dochter op straat lopen wil dit op een halal manier doen. Ik laat het gewoon aan mijn vader over. In Sha Allah kom ik snel af van die elwaswas. Woorden van mijn vader wil ik niet naar beneden halen.
    3 gebruikers

  7. #82
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Ja! Dank je wel. En toevallig zei hij dat ook tegen m’n vader dat mijn moeder goede vrouw is. Heb zeker hele goede ouders Alhamdoelilah ze zijn rechtvaardig. Ze zouden eerder achter hem staan dan achter mij zo rechtvaardig zijn ze! Ameen! Ik ga m’n hart gewoon openstellen voor hem in sha Allah. Ouders willen nooit het slechtste voor hen kind. Ben alleen denk ik bang dat ik niet van hem kan houden ? Omdat ik hem niet zelf heb ontmoet. En m’n ouders willen niet dat ik met hem ga afspreken en wat dan ook. Hij zei ook tegen m’n vader ik wil niet met jouw dochter op straat lopen wil dit op een halal manier doen. Ik laat het gewoon aan mijn vader over. In Sha Allah kom ik snel af van die elwaswas. Woorden van mijn vader wil ik niet naar beneden halen.
    Ik vind persoonlijk dat houden van pas in verloop van je huwelijk gebeurd, na jaren heb je pas echt van, ik hou van hem. In het begin moet je gewoon duidelijk zijn tegenover elkaar over wat jullie beiden van een huwelijk verwachten. Je wil bij wijze van spreken niet aan een onderhandelingstafel gaan zitten en van elkaar dingen gaan eisen. Nee je moet toch op dezelfde lijn staan, en allebei hetzelfde willen als je wilt dat je huwelijk een kans op slagen heeft. En daarom moet je goed praten met elkaar nu en elkaar wat leren kennen. Veel succes. Allah ie kemel bel ghair.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Ja! Dank je wel. En toevallig zei hij dat ook tegen m’n vader dat mijn moeder goede vrouw is. Heb zeker hele goede ouders Alhamdoelilah ze zijn rechtvaardig. Ze zouden eerder achter hem staan dan achter mij zo rechtvaardig zijn ze! Ameen! Ik ga m’n hart gewoon openstellen voor hem in sha Allah. Ouders willen nooit het slechtste voor hen kind. Ben alleen denk ik bang dat ik niet van hem kan houden ? Omdat ik hem niet zelf heb ontmoet. En m’n ouders willen niet dat ik met hem ga afspreken en wat dan ook. Hij zei ook tegen m’n vader ik wil niet met jouw dochter op straat lopen wil dit op een halal manier doen. Ik laat het gewoon aan mijn vader over. In Sha Allah kom ik snel af van die elwaswas. Woorden van mijn vader wil ik niet naar beneden halen.
    In sha Allah! We hebben mekaar nog niet gesproken. Heb gehoord dat hij super druk is met verbouwen en het inrichten hij wil mij snel in huis hebben. Zeg eerlijk voel geen stress en paniek omdat dit via de juiste weg is alhamdoelilah heb 2jaar lang afgewezen hij bleef volhouden dit is toch mijn lot geworden. Mijn relaties gaven mij stress wantrouwig gevoel onzeker heid etc. Het voelt nu zo rustgevend hoef nergens over na denken neemt zijn verantwoordelijkheid. Hij zei tegen mijn vader jouw dochter hoef nergens zorgen over te maken wat zij wil doe ik voor haar. Zal goed voor haar zijn Zal niks te kort. Zijn karakter is echt top gewoon rustgevend persoon. Hij is helemaal weg van mijn moeder.

    Had dit veel eerder moeten doen. Misschien moest ik mijn beproevingen meemaken ben ook blij dat ik mijn beproevingen mee heb gemaakt ben Allah dankbaar! .alhamdoelilah het voelt nu super goed.
    3 gebruikers

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    Zodra het goed gaat met jou vriend. Geloof me jij bent niet degene met met wie hij gaat trouwen......

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Hij wil nog niet. Hij wil eerst zijn zaken recht zetten etc. Ik weet het gwn niet
    Hij gebruikt jou gewoon en als dat voorbij is dumpt hij jou

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door Kusaila Bekijk reactie
    Zodra het goed gaat met jou vriend. Geloof me jij bent niet degene met met wie hij gaat trouwen......
    Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Hij gebruikt jou gewoon en als dat voorbij is dumpt hij jou
    Let niet op deze negatieve verbitterde mannen op m.nl, meid.

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    Let niet op deze negatieve verbitterde mannen op m.nl, meid.
    Hmm oké, Dus jij vindt het normaal dat haar vriend haar aan het lijntje houdt en verder haram zaken samen met haar vericht en excuses maakt om niet te trouwen. Bazzz 3lik

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Hmm oké, Dus jij vindt het normaal dat haar vriend haar aan het lijntje houdt en verder haram zaken samen met haar vericht en excuses maakt om niet te trouwen. Bazzz 3lik
    - Lievejongen eerst paar bladzijden terugslaan dan lees je dat ik niet meer met hem ben
    3 gebruikers

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    Let niet op deze negatieve verbitterde mannen op m.nl, meid.
    Oww nee neem het hen niet kwalijk want ze hebben mijn verhaal niet gelezen.
    3 gebruikers

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    - Lievejongen eerst paar bladzijden terugslaan dan lees je dat ik niet meer met hem ben
    Heb ik ook gelezen, Maar zij begon ineens over je misgunt haar dit en dat zij had mij beter moeten volgen dan gelijk te typen dat ik jou misgun in een relatie