Inactief lid daaáag

Reacties
    29
    13-07-2020

Goed serieus gesprek met hem en je vader erbij dan wel mahram. Luister niet naar de feministische onzin. Blijf je voor altijd alleen. Tot je 35 bent en niemand je wilt. De keiharde waarheid...

Zelfreflectie

Reacties
    20.709
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Verschil tussen de twee is: de vriend van jou steekt je vader in zijn rug met jou samen en staat op zijn eer en jij ook.

De andere man komt via de voordeur aankloppen bij je vader en eert hem hiermee en jou in plaats van achter de rug om snoepen van jou in een relatie die verboden is.

Men die niet kan trouwen dient weg te blijven van contacten en relaties. Degenen die willen trouwen, dienen die correct te doen zonder intimiteit noch relaties.

Het verschil tussen jouw (IEDERE zuster met een vriend) is dat die vriend snoept van jou in haram en jou totaal niet respecteert noch jouw bader en boven alles: Islam.

Let op je eigen tekortkomingen en zonden en streef ernaar om een betere moslim(a) te worden en spoor je broeders en zusters tot hetzelfde aan op een goede en vriendelijke manier met wijsheid en kennis zodat onze generatie een betere generatie zal voortbrengen in sha Allaah!

MVC Lid

Reacties
    11.652
    06-05-2008

Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Hij wil nog niet. Hij wil eerst zijn zaken recht zetten etc. Ik weet het gwn niet

Trappen sommige nog steeds hier in
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

MVC Lid

Reacties
    1.747
    25-01-2019

Hoezo intrappen.
    Sommige moeten zich trouwklaar maken
    Dan in ellende huwen?

Die meiden die zeggen ik studeer nog
    Daar moet je juist niet intrappen
    Sim sala bim ewa kim

MVC Lid

Reacties
    3.744
    26-07-2020

2 jaar later dus..
    Nejma 5adra dawya 3la raya wataniya

MVC Lid

Reacties
    55
    29-07-2018

Citaat Geplaatst door Aladdinn Bekijk reactie
    En al bevallen ?
    Hahha je hebt humor! Heeeeel veeeeel kindjes
    3 gebruikers

MVC Lid

Reacties
    55
    29-07-2018

Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie

Trappen sommige nog steeds hier in
    Erg hé
    3 gebruikers

MVC Lid

Reacties
    55
    29-07-2018

Mijn ex vriend daar is heel lang klaar mee mij keihard bedrogen voor mij neus. Was een harde les voor mij sinds dat moment heb ik gezworen geen relatie te nemen. Mijn vader vind mij koppig en super dom. Hij zegt dat ik niet moet na denken , een man die jouw wilt komt naar mij! Er iemand op jou pad gekomen die jou nooit heeft gezien uiteindelijk wel weer gezien hij wilt jou. ( ik ben zo strijd met mezelf. Ooh ja ( hij is nooit getrouwd geweest hij was met een meisje zij was alleen uit op zijn geld. Mijn vader heeft verkeerde informatie gegeven. Waarom twijfel ik zo erg aan deze persoon die ik nooit heb ontmoet. Ik moet me toch juist veilig voelen dat het op de juiste manier gebeurt en via mijn vader.
    3 gebruikers

2.0

Reacties
    772
    24-08-2020

Je tijd tikt weg. Tijd vergeeft niet.

Als de moeder van die jongen een meisje voor hem had gevondenen en bij hem druk had gezet dan was de kans groot dat hij naar zijn moeder had geluisterd.

Je hart is niet altijd een goede raadgever.

Als hij een echte man was met serieuze intenties dan had hij jouw veilig gesteld via een aanzoek, maar hier zijn we dan. Wij mannen laten onze liefde zien met daden en niet met woorden. Geld is hier ook geen excuus want jullie zijn al bij elkaar.

Maar is jouw leven.

ps: wat jullie beide doen is haram. Besef dat je met een man wilt gaan trouwen die het geen probleem vindt om haram bezig te zijn. Daarbovenop is hij ook een man die het niet erg vindt om de moeder van zijn toekomstige kinderen in een haram relatie vast te houden en haar geen halal relatie gunt. (Dit blijkt uit zijn daden). Dit wordt dan de vader van jouw kinderen.

Ik wens je slechts het goede.

2.0

Reacties
    772
    24-08-2020

Ik had jouw vorige stuk niet gelezen.

Het is uit. Goed.

Maar nu je niet meer in een haram relatie zit zie ik persoonlijk geen urgentie om aan een halal relatie te beginnen. Nu kun je wel kijken naar je gevoel en instinct.

Geen haast. Als het niet goed voelt, dan niet. Neem je tijd.

山羊

Reacties
    16.626
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Mijn ex vriend daar is heel lang klaar mee mij keihard bedrogen voor mij neus. Was een harde les voor mij sinds dat moment heb ik gezworen geen relatie te nemen. Mijn vader vind mij koppig en super dom. Hij zegt dat ik niet moet na denken , een man die jouw wilt komt naar mij! Er iemand op jou pad gekomen die jou nooit heeft gezien uiteindelijk wel weer gezien hij wilt jou. ( ik ben zo strijd met mezelf. Ooh ja ( hij is nooit getrouwd geweest hij was met een meisje zij was alleen uit op zijn geld. Mijn vader heeft verkeerde informatie gegeven. Waarom twijfel ik zo erg aan deze persoon die ik nooit heb ontmoet. Ik moet me toch juist veilig voelen dat het op de juiste manier gebeurt en via mijn vader.
    Als het niet goed voelt dan niet doen. Je moet verder denken dan het jawoord geven.

En onthoud. Genoeg vissen in de zee.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

MVC Lid

Reacties
    55
    29-07-2018

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Als het niet goed voelt dan niet doen. Je moet verder denken dan het jawoord geven.

En onthoud. Genoeg vissen in de zee.
    Hahha vissen die ik ontmoet zijn heel walgelijk. Ik heb wel goed gevoel bij daar niet van. Alleen stukje angst denk ik omdat ik heb nooit heb gezien. Ik kan daar slecht tegen als men mij wel heeft gezien en ik hem NIET. Ik kan me daar aan irriteren haha
    3 gebruikers

山羊

Reacties
    16.626
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Hahha vissen die ik ontmoet zijn heel walgelijk. Ik heb wel goed gevoel bij daar niet van. Alleen stukje angst denk ik omdat ik heb nooit heb gezien. Ik kan daar slecht tegen als men mij wel heeft gezien en ik hem NIET. Ik kan me daar aan irriteren haha
    Waarom spreek je dan niet met hem af?
    Kan ook bij jullie thuis bv.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

Inactief lid daaáag

Reacties
    29
    13-07-2020

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Waarom spreek je dan niet met hem af?
    Kan ook bij jullie thuis bv.
    schaamte hea.. ze wilt veroverd worden en die bs.. Vooral als een metalsia..

MVC Lid

Reacties
    3.744
    26-07-2020

Citaat Geplaatst door Doejedingaltijd Bekijk reactie
    schaamte hea.... Voor als een driouchia..
    Die hierboven is ook een feministje
    Nejma 5adra dawya 3la raya wataniya