1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Driouch dingen !
    Inderdaad
    3 gebruikers

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    50
    05-02-2019

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Meer het geld gebied wat beetje moeilijk loopt.
    wat is een geld gebied?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door Wanhopigeman Bekijk reactie
    wat is een geld gebied?
    Pa pa pa pa pa patronen
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Wanhopigeman Bekijk reactie
    wat is een geld gebied?
    Hij heeft het niet zo breed waardoor hij nu bezig is om het te gaan veranderen.
    3 gebruikers

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    20
    11-03-2018

    Luister na je vader

  6. #21
    Dokter Bilal

    Reacties
    608
    19-05-2005

    Je vriend waarmee je een relatie (!!!!) hebt had je ook je hand kunnen vragen. Dat heeft hij niet gedaan omdat hij je niet als serieuse partner ziet. Luister dus naar je vader.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Bilal79 Bekijk reactie
    Je vriend waarmee je een relatie (!!!!) hebt had je ook je hand kunnen vragen. Dat heeft hij niet gedaan omdat hij je niet als serieuse partner ziet. Luister dus naar je vader.
    ben jij helderziende meneer Bilal!
    3 gebruikers

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door NadoriaCola Bekijk reactie
    Luister na je vader
    luister naar mijn hart
    3 gebruikers

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    luister naar mijn hart
    Ik geef NadoriaCola gelijk. Luister naar je vader. Je vader weet wat goed voor je is en die man die je hand komt vragen wilt serieus met jou en heeft respect voor jou. Die vriendje van je, hoe zeker ben jij ervan dat hij serieus met je is? Er zijn vrouwen die dromen om in jouw positie te staan. Ik zeg dit van broeder tot zuster. Relaties zijn verboden en haraam om een reden. Vul maar zelf in waarom, voordat het te laat is.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Ik geef NadoriaCola gelijk. Luister naar je vader. Je vader weet wat goed voor je is en die man die je hand komt vragen wilt serieus met jou en heeft respect voor jou. Die vriendje van je, hoe zeker ben jij ervan dat hij serieus met je is? Er zijn vrouwen die dromen om in jouw positie te staan. Ik zeg dit van broeder tot zuster. Relaties zijn verboden en haraam om een reden. Vul maar zelf in waarom, voordat het te laat is.
    Ik weet het heel zeker alhamdoelilah anders had ik al afstand genomen ik ga niet met iemand die gescheiden is en helemaal waar ik niks van af weet ook al is hij zo rijk heb daar niks mee. Dat haram weten we nu wel deze hele site is ook haram. Mijn relatie is netjes en bescheiden en vol respect na elkaar toe.
    3 gebruikers

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Ik weet het heel zeker alhamdoelilah anders had ik al afstand genomen ik ga niet met iemand die gescheiden is en helemaal waar ik niks van af weet ook al is hij zo rijk heb daar niks mee. Dat haram weten we nu wel deze hele site is ook haram. Mijn relatie is netjes en bescheiden en vol respect na elkaar toe.
    Iwa Allah i zieb tisir

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Nouuuuu Jongens die gene die mij wilt. Wilt mij nog steeds heb nog steeds geen antwoord gegeven. En dit keer heeft hij me gezien en ik hem WEER niet hihi. Moet ik gewoon naar mijn vader luisteren hij zit al 2 jaar achter mij aan. Eigenwijs mannetje. Maar serieus wat vinden jullie dames gewoon het JA woord geven aan m’n vader.? Straks passen we niet bij melkaar en dan ? Of k word niet verliefd ? Aantrekkelijkheid etc.. het is echt goede man zo ver wat ik heb gehoord van mijn vader. HELP MY
    3 gebruikers

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    .
    3 gebruikers

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    En al bevallen ?
    Sim sala bim ewa kim

  15. #30
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Een gescheiden man? Nee laat hem op zoek gaan naar een gescheiden vrouw. Allebei een rugzakje en ervaring rijker. Nee is NEE je vader mag jou niet tegen jou zin weggeven je bent geen zak aardappelen


    Hoe zit het met je vriend? Heeft hij zijn zaakjes nog steeds niet op orde? Jij bent dom bezig! Als hij jou echt wilde was hij allang naar je pa gegaan. Serieus ook al heeft hij financieel nog niet alles op een rijtje een echte man zou alles veilig stellen en met haar vader gaan praten
    A grateful heart is a magnet for miracles