1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.751
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    'Raiola, Mendes en Janssen willen óók Ihattaren in hun stal'

    Wereldwijd bekende spelersmakelaars proberen de nog maar 17-jarige groeibriljant van PSV aan zich te binden, en dat terwijl Mohammed Ihattaren allang voorzien is.



    Uitgaande van het doorgaans goed ingevoerde Voetbal International lijken Mino Raiola, Jorge Mendes én Rob Janssen de Oranje U19-international aan zich te willen binden. De op drie na jongste debutant ooit van PSV staat te boek als één van de grootste talenten op de Herdgang. Deze classificatie heeft er mede voor gezorgd dat de middenvelder nu al belangstelling geniet vanuit verschillende topcompetities. Zo zouden onder andere Manchester City, FC Barcelona en Everton hun oog hebben laten vallen op Ihattaren. Zeer waarschijnlijk een extra reden voor het hierboven genoemde drietal om zijn belangen te gaan behartigen.

    Officieel debuteren het jeugdproduct van PSV tegen FC Groningen (red. 2-1 winst) om vervolgens ook tegen Fortuna Sittard (red. 5-0 zege) en bij FC Utrecht (red. 2-2 remise) ingebracht te worden door Mark van Bommel.

    Photocredit: ANP

  2. #2
    Worldfamous

    Reacties
    25.533
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Raiola zou ik bij gaan

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Raiola is de beste zaakwaarnemer

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015


  5. #5
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Raiola zou ik bij gaan
    precies dit dacht ik bij de titel ..

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.