1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Wesley Sneijder haalt hard uit naar Sylvana

    Wollah hij heeft gelijk,die wijf jankt altijd over zwart,Allah swt heeft elke mens geschapen met of zonder kleurtje,onzekere wijf,waarom gaat ze niet verhuizen naar Afrika

    https://youtu.be/IbY6yI_FZuw

  2. #2
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Waarom moet ze naar Afrika? Dat is gewoon een racistische opmerking van je. Dat zou je nooit zeggen tegen een hans of Ingrid die klaagt. Zij mag net als iedere andere Nederlander gewoon klagen over alles

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Waarom moet ze naar Afrika? Dat is gewoon een racistische opmerking van je. Dat zou je nooit zeggen tegen een hans of Ingrid die klaagt. Zij mag net als iedere andere Nederlander gewoon klagen over alles
    Maar zij is 3ije9 aan het klagen,ik heb die debat gister gevolgd,zij is wel heel erg bezig met kleur dit en dat

  4. #4
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Maar zij is 3ije9 aan het klagen,ik heb die debat gister gevolgd,zij is wel heel erg bezig met kleur dit en dat
    Zij mag klagen wat ze wilt, is haar grondrecht. Als jij daarna roept ze moet naar Afrika is dat gewoon racistisch

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    waarom zoveel kogels op iemand afvuren als je niet zeker van bent dat ie een wapen draagt,


    ik vind dat zij wel gelijk heeft, als een witte dat had gezegd dan ging iedereen mee, maar het is sylvana

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    snijder moet zich niet met politiek bezig houden daar heeft ie geen verstand van

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    waarom zoveel kogels op iemand afvuren als je niet zeker van bent dat ie een wapen draagt,


    ik vind dat zij wel gelijk heeft, als een witte dat had gezegd dan ging iedereen mee, maar het is sylvana
    Maar het is niet 1 keer dat ze klaagt,zij klaagt veel en 3ije9,Wesley is opgegroeid in Utrecht tussen alle kleuren,wat hij zegt klopt gewoon

  8. #8
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Als jij morgen klaagt over iets en Henk dan zegt ga naar Marokko terug is dat ook racistisch

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Maar het is niet 1 keer dat ze klaagt,zij klaagt veel en 3ije9,Wesley is opgegroeid in Utrecht tussen alle kleuren,wat hij zegt klopt gewoon
    dan weet jij niet veel , wat er echt speelt,

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Als jij morgen klaagt over iets en Henk dan zegt ga naar Marokko terug is dat ook racistisch
    hangt af hoe dat gezegd wordt

  11. #11
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik kan die Sylvana ook niet luchten maar zij mag over alles klagen van mij. Ik ben het er hoogstens niet mee eens. Maar in dit geval over de politie ben ik het wel eens, ze schieten te graag

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    hangt af hoe dat gezegd wordt
    Precies op welke manier en wie het zegt.

  13. #13
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    hangt af hoe dat gezegd wordt
    Marokko of Afrika erbij betrekken als ik klaag is gewoon racistisch.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    het begon bij dwdd, daar zei een ex tennisser van oostblok afkomst , negertjes en zwartjes en zij was daarbij en heeft wat van gezegd, sinds toen wordt ze afgestempeld voor alles en nig wat. ook over sinterklaas, en dat ze lid werd van DENK.

    de media heeft haar afgemaakt, nederlanders geloven alles wat de ned media hun zegt,

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Zij mag klagen wat ze wilt, is haar grondrecht. Als jij daarna roept ze moet naar Afrika is dat gewoon racistisch
    Zo bedoel ik het ook weer niet,niet racistisch,ik bedoel ermee daar kan kan ze niet klagen