1. #46
    je m'en fous

    Reacties
    340
    07-08-2007

    To accomplish great things, we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Allemaal kennen we het verschijnsel dat wij onze wederhelft/partner maar niet tegenkomen en toch zouden wij dit allemaal wel willen.
    Wat ik merk is dat wij iets graag willen en er soms ook voor openstaan, maar verder niets aan sebaab doen. We verwachten toch niet dat de partner zomaar aanklopt bij je thuis? Daar zijn we het denk ik allemaal mee eens.

    Als ik terug kijk naar paar jaren geleden, waarin iedereen makkelijk aan de man of vrouw kwam. Hoe komt het dat het nu moeilijker is? Ik kan het je haar fijn uitleggen. Vroeger waren we niet gefocust op carriere, in iedergeval niet zo erg als nu. Vroegere generatie werd geboren, groeit op en trouwt, klaar dat was hun doel. Nu is het we moeten nog studeren, universiteit afronden en we moeten nog de beul halen en als we nog tijd over hebben, gaan we nog eens een extra studie erbij doen. En waar hangen we dan vaak? In die bieb, thuis, bij familie of op werk om de ladder op te klimmen. Prima, maar verwacht dan niet dat je hem of haar tegenkomt.
    Vroeger zag je ook veel 'modeshows' bij caterijne o.a. waar men elkaar tegenkwam en zodoende aansprak. Je zag vaak groepen meiden of meiden dan met mannen praten en nummers uitwisselen.

    Koopavonden was bij elke marokkaan standaard een agenda punt. Je zag letterlijk rond koopavonden of het nu Utrecht was, den haag of rotterdam dat het bomvol, ja bomvol marokkanen waren en die elkaar dan versierde etc.

    Dat zie je nu de laatste jaren helemaal niet meer. Mensen zijn gericht op hun zelf.

    Is het dan gek dat je hem niet tegenkomt? Iets willen betekent er ook iets voor doen!
    Leuke topic.

    We hebben in deze rubriek al heel wat soortgelijke topics geopend.

    Als je het mij vraagt is het misgegaan toen we zombies werden. Al die schermpjes en komst van social media heeft veel verpest.

    Te veel afleidingen focus op waar het echt om draait kwijtgeraakt en ondertussen veel wantrouwen en angsten gecreëerd naar elkaar toe.

    We zullen terug naar de kern moeten, onze religie en allemaal kei hard gaan werken aan ons zelf. Want ondertussen haalt de tijd ons genadeloos in.

    Allah jedina

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Zie nu pas dat de topic al oud is.

    @ ts als je inmiddels nieuwe bevindingen hebt deel ze...

    Eigenlijk lees je weinig tips terug, meer oorzaken van waarom het niet lukt.

    Als ik een tip mag geven wil ik de heren de tip geven als het zelf niet lukt om iemand te vinden schakel de dames in je familie in. Die kennen je goed en zij kennen vaak veel dames daartussen kunnen misschien potentiële kandidaten zitten.

    Verder andere tip als je iemand op het oog hebt durf te handelen. Ga niet meteen invullen misschien is ze al getrouwd, misschien dit, misschien dat. Oké dat meteen aanspreken lastig is snap ik, maar kijk dan wat wel een optie is. Iemand anders haar laten aanspreken, navraag doen over haar, een briefje op voorruit noem maar op. Beetje moeite doen...