1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    trouwen met een andere afkomst

    Er zit wel een nadeel wanneer ik zou trouwe. Met iemand van een andere afkomst.

    Stel ik trouw met een Nederlandse ik kan niet gaan klagen over gierigheid van Nederlanders.

    Of klagen over die overdreven romantische Turkse series.

    Zo kan ik continue doorgaan

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2
    30-01-2019

    Gadoor

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Tuurlijk. Weer een trouwen tp.
    Ja beter dan mgtow onzin

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Lionheart06_ Bekijk reactie
    Ben je nou nog steeds aan het doublecrossen a tering mislukte makreel....word je niet moe van jezelf...er gaat niets boven een marokkaanse vrouw...mijn bent e bledi...ga ergens anders fitna zaaien...we begrijpen wel dat niemand je wilt met die lelijke kutkop van je...Lol...

    En daarom ben jij ook gelukkig getrouwd yek? De vraag is wie wil jou ?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Mgtow ideaal komt voor de echte man op. We zijn een bedreigde diersoort.
    Ware dat niet het geval dan opende jij niet dergelijke tp.
    En wat doet mgtow niet trouwen en niet voortplanten. Mgtow gaat in tegenstrijd met de islam

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Je hoeft niet alles letterlijk op te volgen. Niet voortplanten is natuurlijk onzin en is niet eens een discussie waard.
    Net zoals religie zeg maar. Bepaalde zondes laat je ook toch toe.
    Dat is wel de denkwijze die ze hebben van niet trouwen. De kans is groter dat je zal scheiden dan slagen.

    mgtow is een beweging die gedomineerd wordt door blanke mannen uit het westen. Ze hebben zichzelf in de voeten geschoten. Zij vonden hey okay dat vrouwen losbandig werden. Maar ze dachten niet aan de consequenties.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Zij moet zich gewoon aan jou aanpassen. Klaar. Uitburgeren die handel

  8. #8
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    De vraag hier hoe tolerant is men voor elkaars vreemdheden, en misschien zelfs hoe racistisch is men en dat werkt voor beide partners. Feit is dat met je eigen volk je net zoveel ergernis tegen kunt komen als met een ander volk, het is dan maar net welke verschillen je belangrijk vind.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Als het maar niet de andere kant is, denk ik bram.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664